Vienas mėnuo su naujos kartos elektriniu dviračiu: iki 80 kilometrų atstumas, 25 km/h greitis, o 20 km savikaina vos 80 centų - „važiuoti su šiuo elektriniu dviračiu yra tikras malonumas“ („FIIDO D1“ apžvalga, Testai, Video)  (6)

Apžvalgininkas su šiuo elektriniu ir sulankstomu „FIIDO D1“ dviračiu važinėja jau praktiškai mėnuo laiko, jį detaliai išbandė ir yra pasirengęs pasidalyti savo įžvalgomis bei testų rezultatais.


Visi šio ciklo įrašai

  • 2019-02-20 Vienas mėnuo su naujos kartos elektriniu dviračiu: iki 80 kilometrų atstumas, 25 km/h greitis, o 20 km savikaina vos 80 centų - „važiuoti su šiuo elektriniu dviračiu yra tikras malonumas“ („FIIDO D1“ apžvalga, Testai, Video)  (6)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Verta paminėti, kad „FIIDO D1“ yra dviejų versijų: su 7,8 Ah ir 10,4 Ah baterijomis.

Apžvalgininkas testavo „FIIDO D1“, kuris maitinamas 7,8 Ah baterijomis.

Bharat‘as teigia, kad nors iš Gearbest reikėjo palaukti 35 dienas kol atgabeno „FIIDO D1“ dviratį, tačiau pakuotė į Vokietiją atkeliavo tvarkinga ir nepažeista.

Beliko iš pakuotės išimti „FIIDO D1“, jį sulankstyti į tinkamą važiavimui poziciją, įkrauti jo bateriją (7,8 Ah) ir tada keliauti jį išbandyti.

Pakuotėje be pačio „FIIDO D1“ elektrinio ir sulankstomo dviračio taip pat pat yra visi reikalingi raktai, tad jų pirkti atskirai nereikės.

Taip pat yra trumpa ir vizualiai aiškiai pateikta naudojimosi instrukcija, detalios specifikacijos ir elektrinio dviračio baterijos įkroviklis.

Apžvalgininkui ypač patinka tai, kad „FIIDO D1“ yra itin kompaktiškai sulankstomas – jo pedalai, vairo konstrukcija ir galinis ratas yra sulenkiami, o sėdynė nuleidžiama ir po tokių veiksmų „FIIDO D1“ stipriai sumažėja bei gali tilpti net po stalu arba būti tiesiog laikomas kambaryje (3:18).

Bharat‘ui patinka ir tai, kad ant dviračio konstrukcijos yra silikoniniai lipdukai (2:50), kurie, kai dviratis yra sulankstytas, apsaugo jo konstrukciją nuo subraižymų. Tad metalinio korpuso dalys tiesiogiai viena kitos neliečia.

„FIIDO D1“ korpusas yra pagamintas iš tvirto aliuminio ir galima itin lengvai keisti sėdynės ir vairo konstrukcijos aukštį (3:38).

Kalbant apie patį vairą (3:58), tai jis yra aprūpintas galybe mygtukų. Kairėje jo pusėje yra priekinio LED žibinto įjungimas (kaip šviečia dieną ir naktį 4:40), važiavimų pasirinkimas („Electric“ – vien elektra, „Moped“ – pusiau elektra ir žmogaus jėga, „Manpower“ – vien žmogaus jėga), garsinis signalas (štai kaip jis skamba 4:24), stabdis ir dėklas išmaniajam telefonui, kuriame yra netgi USB įkrovimo jungtis (5:00). Tai ypač praktiškas gamintojo sprendimas ir baigiant išsekti telefono baterijai, ją galima įkrauti iš „FIIDO D1“.

Kitoje vairo pusėje yra „FIIDO D1“ įjungimo mygtukas, stabdis, akceleratorius ir LCD ekranėlis, kuriame galima matyti kiek liko baterijos energijos.

Pilna baterija – 4 padalos ir gamintojas nurodo, kad jai nukritus 25 %, sumažėja viena padala. Visgi apžvalgininkas pataria, ypač jei numatoma ilgesnė kelionė, pilnai įkrauti „FIIDO D1“ dviračio bateriją net jei ekrane matomos dar dvi padalos.

Kai sulankstomas dviratis, galima įdėmiau apžiūrėti ir „FIIDO D1“ baterijų sistemą ir apžvalgininkui patinka, kad esant norui, ją galima lengvai pakeisti (6:05).

Ant „FIIDO D1“ galinio rato įtaisytas 250 W elektrinis variklis ir gamintojas teigia, kad maksimalus dviračio greitis siekia 25 km/h. Taip pat su juo gali važiuoti žmogus, kuris sveria ne daugiau, kaip 120 kilogramų.

Nuo 7:24 minutės apžvalgininkas prie dviračio vairo pritaiso savo išmanųjį telefoną, į kurį atsisiuntė spidometrą ir įvairiomis sąlygomis išbando „FIIDO D1“ elektrinį dviratį.

Parke ir esant nedidelėms įkalnėms, dviratis pasiekė iki 20 km/h greitį, o važiuojant nuokalne ir nelygiu keliu – beveik 25 km/h.

Kitame parke (8:18) Bharat‘as su dviračiu važiavo per žolę, akmenuotą kelią ir į įkalnę. Šiuo atveju „FIIDO D1“ greitis siekė nuo 12 iki 15 km/h ir tai nėra itin įspūdingi rezultatai, tačiau bendrai jis įkalnes įveikia gerai ir reikia atsiminti, kad „FIIDO D1“ skirtas važinėtis tam pritaikytais dviračių takais.

Bharat‘as teigia, kad jam labai patinka šis elektrinis sulankstomas „FIIDO D1“ dviratis.

„Taip, jis nepakeis kalnų dviračio ar lenktyninio dviračio. Tačiau FIIDO D1 yra puikus pasirinkimas tiems, kurie mieste ketina važinėti į darbą, mokyklą, studijuoti ar tiesiog į bet kurią kitą vietą ir atgal. Paskaičiavau 20 kilometrų kelionės savikainą ir ji gaunasi vos 80 euro centų (tiek Vokietijoje kainuos elektra, kurios prireiks 20 km kelionei šiuo dviračiu aut. past.).

Taip pat, nors gamintojas teigia, kad bateriją įkrauti užtruks 7 valandas, bet aš ją pilnai įkroviau per 4 valandas, o tai didelis pliusas. Maksimalus greitis siekia 25 km/h ar net 26 km/h, bet tai priklauso ar į įkalnę, ar nuo jos važiuojama.

Maksimalus nuvažiuojamas atstumas siekia 80 km, tačiau viskas priklauso nuo vietovės, kuria važiuojama, žmogaus svorio ir tokį maksimalų atstumą pasiekti galima tik tuo atveju, jei elektriniam varikliui padedama ir tuo dar minami pedalai (50 % baterija + 50 % žmogaus jėga aut. past.).

Sulankstytą dviratį geriau pernešti iš vienos vietos į kitą, nes vežti ji žeme yra kiek nepatogu, dėl ratų blokavimo. Stabdžiai leidžia šaižų garsą (13:58), tačiau tai galima lengvai išspręsti.

Bendrai, manau, kad FIIDO D1 yra puikus elektrinis dviratis ir labai gera investicija. Man yra žymiai maloniau važiuoti mieste į man reikalingas vietas su šiuo elektriniu dviračiu nei viešuoju transportu, kuriame vyrauja triukšmas, klykaujantys vaikai ir prastai nusiteikę žmonių veidai.“

Kaina ir sąlygos

Elektrinis sulankstomas dviratis „FIIDO D1 Folding Electric Bike Moped Bicycle E-bike“

7,8 Ah versija:

  • Gearbest - 409,40 €;
  • 23 % nuolaida;
  • nemokamas pristatymas į Lietuvą.

10,4 Ah versija:

  • Gearbest - 445,00 €;
  • 19 % nuolaida;
  • nemokamas pristatymas į Lietuvą;
  • liko tik keli vienetai.
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(43)
(11)
(32)

Komentarai (6)

Susijusios žymos: