Prastas šuns nasrų ertmės kvapas uždirbo pirmą milijoną  (6)

Iš pradžių bendrovė „Orabrush“ stengėsi populiarinti liežuvio gramdiklius, tačiau greitai suprato, kad blogas burnos kvapas kamuoja ne tik žmones, bet ir jų geriausius draugus, rašo CNBC. „Orabrush“ teigimu dauguma bakterijų, kurios sukelia blogą burnos kvapą, apsigyvena ant liežuvio, o ne tarpdančiuose. Vis dėlto įtikinti amerikiečius valyti savo liežuvius nebuvo taip paprasta, bendrovei kur kas lengviau sekasi pardavinėti liežuvio valymo priemones šunims.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Mintį apie higienos priemonę šunims pasiūlė vienas iš bendrovės klientų. Netrukus „Orabrush“ pasitelkdama interneto tinkalapį „IndieGogo“ ėmėsi pritraukti finansavimą ir priiminėti išankstinius užsakymus būsimam produktui.

Bendrovės vadovas Jeffas Davisas sako, kad per 60 dienų jų idėjos finansavimui pavyko pritraukti 60 tūkst. JAV dolerių. Išankstinių užsakymų gausa atskleidė, kad šunų mylėtojai yra susidomėję šiuo produktu.

Bendrovės įkūrėjas Bobas Wagstafas per kelis mėnesius sukūrė specialų šepetuką „Orapup“ ir sirupą, naikinantį bakterijas šuns burnoje. Svarbiausia, kad šuo savanoriškai išsivalo savo burną. Tereikia užpilti sirupą ant šepetėlio ir augintinis pats imsis laižyti bakterijų naikiklį, nes sirupo skonis primena jautieną.

Prabėgus vos šešiems mėnesiams išankstinių užsakymų suma išaugo iki 750 tūkst. JAV dolerių.

J. Davisas jau galvoja apie panašius liežuvių valiklius kitiems naminiams gyvūnams. Anot jo, žmonės šią priemonę mieliau perka augintiniams, o ne sau patiems.

J. Davisas 23 metus praleido bendrovėje „Procter & Gamble“, kurioje visas procesas vyksta visiškai kitaip nei kuriant „Orapup“. Anot jo, didžiosios bendrovės pirmiausia sukuria produktą, išbando jį ir tik tada pristato jį pirkėjams. Tuo tarpu naujam startuoliui pirmiausia teko išsiaiškinti potencialią paklausą, sukurti prekės ženklą, pradėti išankstinius pardavimus dar net neturint paties produkto ir tik tada imtis gamybos. Visas šis procesas (išskyrus gamybą) vyko socialiniuose tinkluose.

J. Davisas sako, kad „Procter & Gamble“ išmokė jį disciplinos ir strategijos, tuo tarpu naujame smulkiajame versle neretai tenka pasinerti į chaosą ir pasitikėti nuojauta bei kūrybiškumu.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Ekonomika.lt
Ekonomika.lt
(5)
(0)
(0)

Komentarai (6)