Žaisdamas „nemokamą“ žaidimą išleido milijoną dolerių: kaip veikia pinigų viliojimo mechanizmas (Video)  ()

45 metų amerikietis iš Kalifornijos valstijos praėjusią savaitę pripažino kaltę teisme dėl 4,8 mln. JAV dolerių pasisavinimo iš savo darbdavio. Įdomu tai, kad milijonas iš šios sumos buvo išleisti „nemokamam“ interneto žaidimui „Game of War“.

Mobiliesiems įrenginiams skirtas žaidimas, sukurtas bendrovės „Machine Zone“, „Adweek“ duomenimis yra vienas iš pelningiausių pasaulyje. Nemažai apie žaidimo ambicijas ir mastą pasako tai, kad jo reklamose filmavosi modelis Kate Upton. O štai tokie sukčiai, kaip Kevinas Lee Co, žaidimų kūrėjų ambicijas pateisina su kaupu.

K. L. Co Sakramento federaliniame teisme prisipažino, kad nuo 2008 iki 2015 metų jis iš savo darbdavio – sunkiosios pramoninės įrangos gamintojo „Holt California“ - sąskaitų pasisavino beveik 5 mln. JAV dolerių. Savo kaltę pripažindamas jis nurodė, kad apie 1 milijoną JAV dolerių išleido žaidime „Game of War“.

O taip pat pasidarė plastinę operaciją, nusipirko sezoninius bilietus į San Francisko „49ers“ ir Sakramento „Kings“ rungtynes. Be to, pinigai buvo leidžiami „prabangiems automobiliams“ ir narystei golfo klube.

Tūkstančius dolerių per metus išleidžiantys „Game of War“ žaidėjai jau nelabai ką nustebins. Bet milijonas dolerių per septynerius metus arba mažiau – tai jau visai kito masto suma.

„Didžiausiu pasaulyje strateginiu žaidimu“ save tituluojantis „Game of War“ daugiau nei po milijoną dolerių uždirba kasdien, o dabar (bent jau iš dalies) aišku, iš kur atsiranda tokios sumos.

Šiame strateginiame žaidime žaidėjai stato savo imperijas, treniruoja karius ir atakuoja kitus žaidėjus, kurie užsiima iš esmės tuo pačiu. Kuo daugiau norėsite pasiekti, tuo didesnė tikimybė, kad pakratysite kišenes.

„VentureBeat“ skelbė, kad pinigus mokantys „Game of Wars“ žaidėjai per praėjusius metus išleido vidutiniškai 550 JAV dolerių šiai pramogai. Jau ir 550 dolerių per metus už žaidimą mobiliajame telefone atrodo iš tiesų beprotiška suma. Tenka pripažinti - „Machine Zone“ žmones nuo jų pinigų sugeba tikrai meistriškai atskirti.

Analitikų bendrovė „ThinkGaming“ nurodo, kad „Game of War“ gali pasiūlyti labai daug žaidimo gylio išlaidautojams. Programėlėje yra daugybė sistemų, kurias žaidėjai turi išnaudoti norėdami užsitikrinti, kad jų kariauna bus pasirengusi kitam dideliam mūšiui. Tačiau visos tos sistemos pačios savaime veikia labai lėtai, tad norint, kad viskas įvyktų greitai, žaidėjai jų veikimą pagreitina už pinigus.

Žinoma, kažką panašaus siūlo daugybė žaidimų, tačiau nemažą dalį „Machine Zone“ sėkmės lemia tai, kad konkurentai nesugebėjo taip efektyviai atkartoti pinigų viliojimo iš žaidėjų metodo. Taip pat tikėtina, kad „Game of War“ žaidime yra neproporcingai didelis kiekis „banginių“, lyginant su paprastais žaidėjais, kurie nėra investavę nieko, išskyrus savo laiką arba kurie laikas nuo laiko išleidžia vieną-kitą eurą arba dolerį.

Žaidimas daugiausiai išleidžiantiems suteikia milžiniškų privalumų – patys didžiausi išlaidautojai savo galia paprastus žaidėjus gali lenkti šimtais kartų.

Praėjusiais metais interneto leidinys „Cracked“ publikavo tekstą, pavadintą „5 priežastys, dėl kurių išleidau 9 000 dolerių „iPhone“ žaidimui“.

Viena iš nurodytų priežasčių – kad nusiperkamas virtualus turtas gali būti labai jau trumpalaikis. „Šiame žaidime leidi pinigus kariams ir kitam turtui, kuris gali būti prarastas mūšio metu. Kažkada darbe iš neturėjimo ką veikti žiūrinėjau žaidimo žemėlapį ir užtikau vyruką, kuris savo kariaunai turėjo būti išleidęs bent 7 000 eurų. Jis nebuvo prisijungęs ir negalėjo apsiginti, todėl jį užpuolėme. Ir sunaikinome jo turto už maždaug 2 500 eurų. Štai taip – du su puse gabalo išnyko per penkias minutes“, - rašė „Cracked“, palyginę šį žaidimą su lošimu.

„Tai labai panašu į lošimą, tik kad laimėti neįmanoma“. Tuo tarpu K. L. Co pinigų žaidime netaupė visiškai – juk jie buvo ne jo, o darbdavio. Dabar jam gresia iki 20 metų nelaisvės.

Aut. teisės: 15min.lt

(40)
(4)
(36)

Komentarai ()