Baimė Europoje. Kinai padarė tai, kas atrodė neįmanoma

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2026-03-27 11:49
Prieš kokį 120 metų "įžvalgūs" žmonės turbūt irgi sakė, kad arkliai (ir miestų užtvindymas arklių Š) ateitis, o automobiliai klystkelis.
Dannas3 2026-03-27 13:08
Naftininku lobizmas, ko gero pagrindinis faktorius. Kinija neturi naftos is ko galetu pelnytis,bet turi bateriju nemaza monopoli, tai ateities interesai kaip ir aiskus.
gytis13 2026-03-27 13:17
Pirmiausia reikėjo gerus elektromobilius sukurti, o tik po to bandyti VDV uždrausti
immortallt 2026-03-27 13:50
Taip, reikia daryti viską, kad ES pramonė liktų prie senų technologijų, ir riboti inovacijas ir jų importą, kad tik nemaišytų nesikeisti. Tai veda į garantuotą sėkmę! Juokinga norėti, kad jau 2025 metais būtų pilna modelių gama, visiems porekiams, kai realiai nuo kokių 2038 metų būtų veikęs draudimas ir reikšmingai pradėtų mažėti VDV kiekis keliuose.
pirmas 2026-03-27 15:54
Žinoma, nemalonu, kai kitas, protingesnis, apsukresnis aplenkia ant posūkio. Europa jau nebe pasaulio bamba, kad ir kaip nebūtų gaila...
skimas969 2026-03-27 16:12
Tai ir pliusas ir minusas. Greitai pagamina, bet dar greičiau pamiršta kaip remontuoti, o atsarginių dalių jau po 2-3metų nebėra ir net atstovai nieko negali padėti...
kemperis 2026-03-27 18:20
Kaip išvis Europa dar išsilaiko? Nei naftos, nei baterijų iš esmės nėra
donatasv 2026-03-28 07:03
Kai galėsi darbą dirbt su EV bus galima šnekėt apie draudimą, o dabar tik po kiemą važinėt ypač žiemą. Man patinka bulkutes valgyt netinka...
immortallt 2026-03-28 10:31
Mes puikiai žinome, kad objektyviam būti tau be šansų. Čia jau nekalbant, kad draudimas pirkti NAUJĄ būtų įsigaliojęs po 5-10 metų, ir būtų visi suskubę dėl likusių segmentų kovoti ir būtų atsiradę alternatyvų. Jau nekalbant apie tai, kad tiems, kam ir tada nebūtų buvę alternatyvų EV, tiesiog būtų nusipirkę VDV periodui einant į pabaigą ir dar 5-10 metų važinėję. Bet žinoma, trumparegiai vėl pasmerkė Europą čiuožti žemyn. O po to tie patys skundžiasi, kad nieko nedaroma, nors yra aršiausi, nieko nedarymo palaikytojai, ir spangsta apie "darymą", kuris yra nerealistinis.
donatasv 2026-03-28 17:36
Ačiū nereik nedaryk patys pereisim kai bus tinkamas. Juokėmės iš toytos dabar einam jų pasiūlytu keliu.
immortallt 2026-03-29 13:49
Taip, pereisim, kaip perėjom prie saulės elementų. Visa gamyba Kinijoje. Imitacija bevyksta Europoje
Mia23s 2026-03-30 00:24
Ieškai merginos vienai nakčiai? Sveiki atvykę - www.xmeet.club
donatasv 2026-03-30 11:18
O gal priešingai? Ant stogo kiniška panelė ir garaže vw, audi ar mersas didelis skirtumas nei kiniškas kibiriukas. Kinų auto rinką vokiečiai jau prarado, o išprašyti es gamintojus iš garažų bus labai sunku. Kinas šiuo atveju turės labai daug konkurencijos įveikti. Čia ne tik kaina jau įtaką daro, bet kokybė, prestižas, pasitikėjimas ir visa kita. ES rinka stabiliai parodo karaoke įranga mašinoje mums nerūpi.
Dannas3 2026-03-30 13:21
Kita vertus, girdejau, kad kai masinos kraunasi tik nakti, kaip ir viskas ok su tinklo apkrovimu. Visai kiti issukiai, kai daug masinu kraunasi diena. Butent sis aspektas ko gero pagrindinis stabdis el masinu pletrai. Europieciai tai suprato, del to stabdo ateities planus, o Kinai gali turet problemu, jei vien tik ant el masinu pereis, kiek supratau, kad jau ir dabar jau aktuali si problema jiems.
immortallt 2026-03-30 15:35
Dannas3, iš kur čia trauki apie dieną krovimo problemą? Jokių planų nestabdo. ES su gamintojais, išsiderėjo išlygą, kad ne 100% parduoti turės EV, o tik 90%, mainais, gamyboje žalią plieną turės naudoti. Elektros tinklo galia visiškai nėra joks ribojantis faktorius. Kad geriau suprastum, tai elektros paklausos pikas paroje būna ~2 valandas, priklausomai nuo šalies žinoma. Nepajungti krauti tų, kurie nėra kelionėje, yra menka bėda. Niekas nesikeičia. Kitas kampas, perėjus tik ant EV, visoje degalų tiekimo grandinėje bus sutaupyta +- pusė tiek elektros, kiek reikia varyti transportui, kuris tą kurą naudojo, pastarąjį pilnai elektrifikavus (neliks keliuose VDV), t.y. ~15% elektros paklausos išaugimas pasauliniu mastu per ~40 metų. Tai yra ~1/3-1/4 vidutinio metinio elektros paklausos augimo pasaulyje, koks jau stebimas dešimtmečius. Kinams ši problema aktuali dėl to, kad šiaip pas juos nuo totalaus skurdo dar prieš 40 metų, kai šaldytuvas ant kaimo buvo wow, auga į kažką panašesnio, ką turi vakarai. Taip, kinai niekada nepasivys ir nepralenks, net jei nieko europiečiai nedarys. Ir be kinų daugiau nieko kito nėra. Ir kinai negali supirkti vakarų gamintojų, kaip pvz. Volvo. Na tikrai tikrai nebus taip kaip amerikonams, Nokia, saulės elementams...
donatasv 2026-03-30 16:29
Kai EV pasiūlys tikrą pranašumą kaip, kad Iphone vs nokia tada ir šnekėsime. Nusišvilpt man ant kino ir ką jis ten siūlo, man važiuot reikia, o ne kaip tamstai nosį krapštyt ir bulkutes valgyt. Galima ir laipsniškai pereiti nebūtina ekstremumų kaip tu čia siūlai. Jei siūlys tik EV, visi norės hibrido ar vdv tai tikrai gali iškart parsiduot kinams ir nesukt galvos. Kai pas kinus per visą kaimą vieną dviratį turėjo, o dabar gavo visi teisę pirkt kibirą EV valstybei subsidijuojant tai pas juos auga. Europa prie kitokios mašinos pratus tai bele š neperka.
Dannas3 2026-03-30 18:09
Youtubej Terminalas kanale apie tai kalbejo, kas man visiskai legit skamba.Atvaro visi i darba ir pasijungia kraut taip grubiai tariant. Aisku gal reciau apgyvendintose salyse tai lenvgiau isprest, bet kai Kinijokl daugybe milijoniniu miestu, ten jau kiti issukiai.
immortallt 2026-03-31 10:47
Kinijoje iššūkis buvo išmokti šviesoforu naudotis. Gal Kinijos niuansus palikime Kinijai. Tai daugiau planinės ekonomikos dalis, kapitalistinėje struktūroje. Na, atvažiuoja visi į darbą pavažiavę kiek? Vidutiniškai 30-40km per dieną?, tai čia kiek, 12 kWh? Dienos metu, kai šviečia intensyviausiai saulė? Ir krovimo stotelės, prie darbo, lengvai gali būti suprogramuojamos galią paskirstyti ir nepradėti krauti iš karto, nes ten dažnai darai mažos galios stoteles, kad krautųsi per 8 valandas ir ilgiau.
gytis13 2026-03-31 11:17
Šiaip tai saulė ne visada šviečia kada mums reikia...
immortallt 2026-03-31 12:39
Jei saulė nešviečia, beveik visada pučia vėjas. Priklausomai nuo geografijos aišku, bet koreliacija yra stipriai neigiama. Ir tiems atvejams, kai nebus nei vieno, nei kito, naudoti dyzelinius generatorius vis tiek yra tiek taršos prasme, tiek energinio efektyvumo prasme, tiek finansine, daug pigiau, nei VDV. Čia jau neklabant apie tai, kad elektromobilių krovimas gali tapti auxiliary services rinkos dalis, net nenaudojant pačio EV sukaupto elektros krūvio.