Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2022-09-18 11:31
Manau bauda jam 'patiko'.
P69 2022-09-18 13:50
Labai džiugu girdėti
Hmz 2022-09-18 16:55
Išsipildė žmogaus svajonė - dabar girdės aplink kalbant rusiškai.
immortallt 2022-09-18 17:11
Šiaip turint minty kokius nusikaltimus išdarinėja ruskiai Urkainoje, bet koks neigimas fakto, kad ruskiai užpuolė, žudo, kankina ir niekina ukrainiečius ar jų kūnus, turėtų reikšti baudžiamąją atsakomybę, jei ne pilietis - leidimų gyventi panaikinimas ir uždraudimas atvykti į ES, po to kai kalėjime atsedės, o piliečiams - kalėjimas ir galimybė susitrumpinti kalėjimo trukmę per pus, jei pataps ruskyno piliečiu. Galimybė atvykti į ES irgi panaikinama.
Iš esmės kartojasi ta pati situacia, ką ruskiai ir anksčiau išdarinėjo, kankina ir žudo realiai be jokios atsakomybės. Dar kol bombarduoja civilinius objektus, jau muša bet kokias ribas, bet kai tikslingai kankinami ir žudomi, tai jau niekaip negali pritempti prie karo. Bet atsakomybės sulauks tik nebent ukrainiečių spec pajėgos išmedžios... Ir turėtų leisti išmedžioti ne tik tiesiogiai tai dariusius, jų visus vadovus, bet ir jų visus palikuonis išnaikinti. Tokių padugnių genai mums nereikalingi.
GNU 2022-09-19 00:38
Vienas iš tų retų atvejų, kai ir nukentėjusysis ir valstybė ir pats nusikaltėlis teismo sprendimu lieka labai patenkinti :)
Giedriax 2022-09-19 06:11
Kaip suprantu siūlai žudyti netgi tuos žmones kurie nieko blogo nepadarė ir su karu Ukrainoje nėra susiję? Vien dėl to, kad yra orkų kareivio sūnus/dukra? Tau galvoje viskas gerai jei tokius pasiūlymus sakai?
Kas liečia nusikaltimus dariusius kareivius - tai taip, juos reikia gaudyti, teisti, kišti cypėn, bet kodėl reikėtų išnaikinti nieko blogo nepadariusius žmones tai nesuprantu. Siūlau neprarasti sveiko proto ir mąstymo aiškumo.
immortallt 2022-09-19 07:24
O tu sakai ukrainiečiai, kurie buvo nukankinti ir išžudyti buvo kažkaip susiję? Kalti de facto, nes yra ukrainiečiai?
Esmė ta, mordoras ir jo pakalikai turi bijoti tai kartoti ir žinoti, kad už jų veiksmus yra pasekmės. Žiaurios pasekmės. Turėti apsimyžti gavę įsakymą ar kilus minčiai pakankinti ukrainietį. Ir visi, kurie dabar yra ruskyne, yra daugiau ar mažiau susiję. Vieni ginklu palaiko, kiti savo mokesčiais. O didžioji dalis pilkos masės tiek praplautos smegenys, kad mano, jog iš ties teisinga. Jie jau nebėra nekalti. Veiksmų griebtis senių seniausiai galėjo. Protestuojančių iš esmės nėra. Išvykstančių - stipriai per mažai. Jiems taip tinka.
Įkalinti? O kaip tu įkalinsi, kai vadai ruskyne, o ir tiesiogiai kankinę ir žudę irgi tuoj subėgs atgal į ruskyną? Realiame pasaulyje, greičiausiai nugyvens visą savo gyvenime pakankamai neblogai, be jokių pasekmių.
Bruonius 2022-09-19 07:29
Prabundu ryte, paskaitau komentarus visokių Benediktų, Immortalitų bei kitų silpnapročių ir suprantu, jog vėl diena durnyne. Laukiam rytojaus.
sub 2022-09-19 08:16
Iš kokio durnyno rašai? Kaip jums ten leidžia prie interneto jungtis išvis?
HardAxe 2022-09-19 10:04
nenusikaltusių negali teisti. Jei esi būrio vadas ar eilinis ir tau liepia važiuoti, tai važiuoji. Čia ne darbo sutartis senukuose.
bet dėl teismo ir cypės... Nepaimsi ir nenuteisi ruso rusijoj.
Aš nematau jokių problemų, jei spec pajėgos kaltiesiems pritaikys karo tribunolo bausmes. Gal dar Z raidę ant kaktos nupieš prieš/po. Jei raganų medžioklė tęsis metų metus, kad ir lėtai, likę gyvi orkai negalės ramiai gyventi, kad ir kur jie būtų.
Kirtiklis 2022-09-19 13:56
Nesusiję, tik orkų patelės iš džiaugsmo netvere kada gaus pripleštu daiktų. Nebijok, spec pajėgos per medžioklę atsirinks kas ir kuom susiję, jei sūnus/dukra nekalti liks nepaliesti.
immortallt 2022-09-19 14:11
Tai vat ir klausimas, ties kuria vieta, jau nekalti skaitosi? Jei aktyviai neragino tėvo pasistengti kankinant, tai jau nekaltas?
Ir aš daugiau ne apie kaltumą ar pan., aš labiau akis už akį principą, kur ruskiai išžudo žiauriais būdais visas šeimas, o griežčiausia teisėta bausmė yra kalėjimas, kurio greičiausiai ir išvengs, ypač jei po to nesilankysi kitose šalyse. Na nebet medžioklė tęsis ilgai, bet galų gale bus priimtas koks nors susitarimas ir nutrauks ir tai.
Iš esmės tiesiog mane jau priveikė nusikaltėlių teisės aukštenybė prieš normalius žmones. Kuo nusikaltėlis nusipelnė daugiau, kad jo vaikai užaugs ir turės savo vaikų, o jis kažkieno nekaltus vaikus išgalabijo pasimėgaudamas? Primenu, aš kalbu ne apie mūšyje žuvusius, ir net pro sukąstus dantis, ne apie bombardavimą civilinių pastatų, o kai akis į akį kankina ir žudo beginklius ir bejėgius žmones, asmeniškai.
HardAxe 2022-09-19 14:41
pradėkim nuo to, kad vaikai tėvų nesirenka.
Ir vaikai iki kokių 16 metų pilnai tikės tuo, ką sako tėvai/mokytojai. Vaikų mes tikrai negalim kaltinti. Gal teisinga būtų kastruoti nusikaltėlius, bet jo vaikų sodinti už tai, kas jų tėvas - negalim.
Su tavo pamąstymais galim greit į vergovės santvarką grįžti
man Z-karas labai šitą sceną primena.
https://www.youtube.com/watch?v=YissPv9Ycjs
Benediktas 2022-09-19 15:10
Kitas rusas Estijoje, kuris paskaitė straipsnį, jau pagalvos, prieš kabinėjantis dėl kalbos, ar verta prarasti nuolatinę gyvenamąją vietą.
Pilnai sutinku su Estijos pozicija, kuri išsakyta šiame video:
P69 2022-09-19 20:46
Aš irgi sutinku labiau su tavo nuomone. Vis dėl to vaikams daug lengviau įpiršti kažkokia nuomone iš tėvų, artimųjų, mokyklos, todėl neturėtume liesti.
Tačiau pačius žiauriausius rusus sužymėti fiziškai manau būtų protinga, gal net kastracija taip pat. Aišku dar kai kuriems tai gali siaubingai skambėt, bet manau nemažai žmonių pamatę rusų žiaurumus Ukrainoje kažkaip negalėtų šitų "žiaurumų" palyginti su tai ką jie daro Ukrainoje. Aš nesutinku, kad reikėtų "medžioti" kiekvieną rusijos civilį, akis už akį principas. Manau akis už akį tik su pačiais žiauriausias nusikaltėliais pateisinama būtų, bet ne su artimaisiais. Nu nebent tie artimieji patys skatino kariauti, nori karo, mano, kad reikia žudyti ukrainiečius ir t.t. Tada kažkaip nelabai ir rūpi man kas tokiems atsitiktų:)
Stebėtojas 2022-09-19 22:15
Na, immortalai, staiga patapai labai neadekvačiu. Iki kelintos kartos ruošiesi žudyti?
Jei jau taip rankos niežti, tai pirmyn - nusuk Putinui galvą ir visai jo šutvei. Sugebėsi? Tai vat, didžioji gyventojų dalis to tikrai nesugebės, todėl dažniausiai renkasi pasyvų protestą kiek tai įmanoma. Čia tie, kur kažkiek mąsto. Praplautasmegeniu, aišku, yra nemažas procentas, tik bėda, kad jie aršiausiai reiškiasi ir sudaro nekokį vaizdelį.
O pabaigai, atsisėsk ant ledo gabalo ir kokią valandėlę pamąstyk, kodėl atsirado nekaltumo prezumpcija.
Benediktas 2022-09-19 22:23
O kaip tu atskirsti, koks kuris yra pažiūrų? Visi sakys, kad prieš Putiną, kad patekt į ES.
O kai ateis eilinis Putinas vėl į valdžią, vėl bliaus už Rusijos imperiją, kad vakaruose visi narkomanai ir gėjai. Daužys Seimo langus. Estijoj jau 80 000 berods privažiavo, kur pati Estija gal milijonas. Gruzijoj jau 300 000.
Nusikaltėlį lengviau įleist, nes jis neužkrėstas vergo/caro/imperijos sistema galvoje.
Jei Rusija suskils į 15 dalių, tik tada būtų saugu prisiimti rusus, nes Rusija jau niekada nekels tokios grėsmės.
Stebėtojas 2022-09-19 22:50
O kas sakė, kad neoficialiai nebus bausmės visiems? Apsunkintas vizų išdavimas, griežtesnės deportacijos sąlygos ir pan. ir visi bliaunantys anksčiau ar vėliau bus išaiškinti. Negali Vakarų civilizacija nubraukti savo deklaruojamų vertybių, nes tada nusileis į Rytų civilizacijos "paniatkes". Ir nelabai supratau kodėl čia apie imigrantus staiga prakalbai. Apie juos nieko, regis, nekalbėjau?
Benediktas 2022-09-19 23:42
Tau neatrodo kartais, kad rusams nusispjauti ant mūsų vertybių, jie nesilaiko jokių tarptautinių susitarimų, naudojasi mūsų demokratija, kad skleisti propoganda. Kodėl gi jiems tada netaikyti išimties. Rimtose ugniasienėse, pašto programose visada būna exceptions - dėl to nereikia keisti programos veikimo principo. Kaip čia, užgauliojo ukrainietes dėl kalbos - skyrė rimtą baudą ir gerai. Kažkas skleidžia proputinišką propogandą - atimti leidima nuolat gyventi. Nemačiau, kad vokiečiai tuo labai užsiimtų ir dėl to turim bėdą. Vokiečiai išsirinko tokią valdžią, kuri negali tvirtai palaikyti Ukrainos.
Dėl imigrantų ne tau. Tiesiog dabar rezonansinis dalykas.
Demokratinės valstybės privalumai - žmonėms, kurie vertinai tai. Kurie nevertina - tegul gyvena autoritarinėse. Baltijos valstybėse pilna rusų, kurie jau gimę čia, eina už Putiną ir norėtų, kad Baltijos valstybės „draugautų“ su Rusija. Dauguma rusų turi bjaurų bruožą - mėgsta meluoti.
sub 2022-09-20 08:29
Bišk nusivyliau. Tu siūlai žmonėms kristi iki ruso lygio, persekiot vos ne šeimomis, dėl to kad tėvas kariavo Ukrainoje. Man tai čia tamsuma, čia ne vakarų metodai. Gal palikim rusams tuos išsidirbinėjimus, jie vistiek jau prisidirbo tiek, kad užteks ilgam. Už karo nusiklatimus Rusija turi būti nubausta, bet turi būti nubausti karo organizatoriai ir tie, kurie privertė eilinius daryt tokius nusiklatimus. Aišku gero žmogaus niekas neprivers daryt nusiklatimų, bet nepamiršk kad rusai žaidžia nešvarai, aš garantuoju kad eilinius šantažavo, nedarysi = tavo šeima nebus saugi.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Estijoje rusas užsipuolė ukrainietes - policijos reakcija buvo žaibiška, paskelbtas itin griežtas ir labai veiksmingas atpildas (Video)