Šis tas įspūdingo! Inžinieriai su „Sexbomb" šturmuos kosmosą - artėja nauja kosminė revoliucija (Foto, Video) (1)
Dronas bus paleistas iš daugiau nei 30 km aukščio, kad būtų išbandytas naujausias DASS GNX variklis ir galbūt taptų prieinamos kelionės į kosmosą.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Space Engine Systems" kuria naują „Sexbomb" turboreaktyvinį droną, skirtą kosminėms technologijoms išbandyti.
„Space Engine Systems" konstruoja suborbitinius krovininius-keleivinius orlaivius „Hello-1" ir žemos orbitos orbitinius lėktuvus „Hello-2", kurie ateityje turėtų užtikrinti skrydžius į kosmosą už 300 USD sumą vienam kilogramui svorio.
Space Engine Systems' "Sexbomb" hypersonic drone originally planned for flight testing in Canada is slated for an upgrade with a GNX turbo-ramjet engine. Self-propelled launch enables a broader mission set that will be carried out at Cornwall Spaceport in the UK.#hypersonic pic.twitter.com/fgEh8nOPlc
— Space Engine Systems (@SpaceEngSystem) November 7, 2022
Jie skris dėka naujausio DASS GNX turboreaktyvinio variklio su papildomu degimu, o greitis sieks iki 3 machų (3675 km/h): įveikęs šį slenkstį, jis pereis į reaktyvinį režimą.
Norėdami išbandyti šią konstrukciją, kūrėjai surinko specialią nepilotuojamą transporto priemonę pikantišku pavadinimu „Sexbomb".
Oficialiai apie bandomuosius bepiločio lėktuvo skrydžius dar neskelbiama, tačiau „Autoevolution" šaltiniai teigė, kad iš pradžių jų nepavyko atlikti Kanadoje, virš Manitobos provincijos. Tačiau šią savaitę kitas drono startas buvo perkeltas į Kornvalio paleidimo aikštelę JK.
Pagal pirminę idėją Kanadoje „Sexbomb" turėjo būti iškeltas naudojant specialų balioną – stratostatą ir paleistas iš 33,5 km aukščio.
Tikimasi, kad laisvojo kritimo metu dronas įsibėgės iki 1,8 machų greičio (šiek tiek mažiau nei 2450 km/h), o po to užves variklį ir įsibėgės iki 5 machų (6125 km/h) maždaug per 300 sekundžių. Išdegus reaktyviniam kurui, dronas turi sklęsti ir saugiai nusileisti jam paruoštoje bazėje. Kol kas nežinoma, ar „Space Engine Systems" keis šią procedūrą.