Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kionig 2012-05-01 02:11
Jie nematomi, todėl jokios nuotraukos neturi prasmės
SPQR 2012-05-01 05:05
Man nera prasmes su jais lygintis,jie MOKSLININKAI juk,tik linksma tai kad zinau apie visata pakankamai,kad suprasti jog nesamones raso.
rwc 2012-05-01 09:43
Pavadinimas: Prinstono astrofizikai: Žemė gali būti vienintelis gyvybės lopšys , labai įmanoma, kad nėra joje jokios nežemiškos gyvybės. Galaktika - tik labai mažytė Visatos dalis, todėl šis teiginys netinka visai Visatai.
Bet kitose galaktikose mes juk ir neieškom gyvybės požymių! Išvis klausimas, ar mums aktuali gyvybė už Paukščių Tako ribų...
Ir straipsnio rezultatai manęs nestebina. Kai susistatau savo skaičiukus į Dreiko lygtį Galaktikai, gaunu <1.
Prinstono argumentas labai logiškas. Jie iš esmės skaičiuoja vieną Dreiko lygties koeficientą. Tarkim, kad gyvybė Žemėje atsirado per 100 mln. metų, ir tokio įvykio tikimybė - 1/2. Tikimybė, kad būtų atsiradusi per 200 mln. metų atitinkamai - 3/4, per 300 MA - 7/8 ir t.t.. Laikant, kad tipiška į Žemę panaši planeta išgyvena 10 mlrd. metų, praktiškai kiekvienoje rastume gyvybės požymių, o organinių junginių būtų pilna visuose Galaktikos kampuose. Vadinasi, kažkuris lygties dėmuo turi būti labai labai mažas, galbūt net mažesnis nei 1/(planetų skaičius Paukščių take).
enternald 2012-05-01 10:17
Garantuoju, kad kažkokia gyvybė yra, tik ji labai toli arba neišvystyta.
nightex 2012-05-01 10:35
tai pilnai sutinku spekuliacijos tiktais, kad nera.
Indigo89 2012-05-01 11:25
As beveik nieko nesuprantu apie gyvybes atsiradima zemeje bet gal kas galit paaiskint butent kuo ypatingos salygos zemej buvo kad joje gyvybe atsirado taip greitai?
immortallt 2012-05-01 12:34
Zinai, prisistatyti mokslininku paprasta. Vienas toks mokslininkas kalbejo kad saltaja sinteze suvalde. O kai nera normalaus pagrindimo, dar labiau issaukia pasipresinima. Beje, RNR grandine buvo sukurta dirbtinai naudojant chemines reakcijas, sildant ir saldant.
Tai nejau niekur tau nekliuna pareiskimai, kurie pagristi zodziu "atlikti tyrimai" ?
rwc 2012-05-01 12:39
Todėl, kad turint Žemės dydžio mėgintuvėlį, greitai atsirastų biocheminiai fragmentai, besidauginantys milijonus kartų per sekundę. Toliau tik laiko klausimas, kada jie besikeičiant sąlygom ir konkuruojant dėl resursų taptų pakankamai sudėtingi.
Yra ir kita aplinkybė: galbūt aplinka riboja sudėtingumą. Kuo organizmas sudėtingesnis - tuo daugiau jam reikia energijos, laiko, maistinių medžiagų, erdvės, kad elementariai galėtų pasidauginti. Todėl sudėtinga gyvybė (bakterijų lygio) arba išsivystytų labai greitai, arba niekada.
kontrabanda 2012-05-01 13:42
nebukim pesimistai gyvybe kitur tikrai egzistuoja tiesiog mes ju kol nemateme ar mateme ju ,,seselius" negalime teikti kad jie yra ar nera laikas parodys. Bet mano nuomone ju tikrai yra
kionig 2012-05-01 15:15
Nu gerai, jei nebūsime, kas nuo to apskritai pasikeis? Išnyks trečiojo pasaulio problemos? Ar padidės pirmojo pasaulio problemų?
Tai, kad mes galvosime ar jie kažkur ten yra, ar ne, pas mus nuo niekas napasikeis. Kadangi darbas ne vilkas ir į mišką nepabėgs
zet 2012-05-01 22:07
As esu statistikas ir galiu pasakyti, kad straipsnis apie nieka. Tyrimo rezultatai gali priklausyti nuo prielaidu. Kokias
prielaidas sudeliosite, toks rezultatas ir gausis. Kas yra keista, kad astrofizikai kalba apie biologines prielaidas ir patys
dar karta patvirtina, kad tvirtu ziniu apie gyvybes atsiradima niekas neturi, net jie. Isvada, ju darbo
rezultatai irgi LABAI apytiksliniai. Ir jei jau kalbama apie rezultata, tai PATS idomumas yra, kokiu prielaidu formalavimo pagrindu jis gautas. Kadangi straipsnis nepateikia jokios KONKRECIOS informacijos, o tik PLIURPOLOGIJA, tai visas straipsnis
yra sssssss kruva ir net per prastas Delfiui, tai nesuprantu, ka jis cia veikia. Visa straipsni galima buvo sutrumpinti iki tokio "Vienas neaiskus astofizikas sugalvojo, kad sumazinus gyvybes atsiradimo prielaidas, jos sumazeja" - PIEVA. Dekui uz demesi.
zet 2012-05-01 22:07
Pilnai sutinku
sielinas 2012-05-01 22:23
Pripažinkime, kad diskusijos apie nežemiškos gyvybės egzistavimą ar neegzistavimą yra filosofinės, o filosofas yra asmuo, tamsiame kambaryje ieškantis juodos katės, kurios ten nėra...
SPQR 2012-05-01 22:34
Na taip ir bukit tais narcizais,geriausiai sita mokate,man dzin...apsoliuciai **** ant jusu manykit hot ir dievas jus sukure*ar zeme visatos centras*ar kad visata laikosi ant vezliu,bet joks blaiviai mastantis zmogus na netikiu kad taip galvoja(jai jam tai rupi),suvokite kad visata begaline,ir meginimas iminti jos paslaptis atveda prie dar daugiau klausimu.
Bet bukit jus ramus,niekada nebuvom vieni ir niekada nebusim,visada yra kazkas.
Jokiu budu netaikau cia apie ufo,bet moralas tame,kad mazos mes figureles kad galvotume jog vieni esam tokie ipatingi.
O Lietuviu kalbos fanatikai,na dovanokit man=) jau viena kart pareiskiau kodel nerasysiu tikslia LT kalba,tiesiog nurimkit...Taisyklese nera parasyta jog klaidu negalima daryti,ar kad EN klavetura negalima rasyti.Gosh
Jai moderatoriai turi problemu,visada gali mane uzblokint. CYA
kionig 2012-05-01 22:56
Moderatoriai tikrai problemų neturi, pasiūlysime pačiam pasižiūrėti į veidrodį, jei rasi trūkumų, tai žinok, kad blokavimas jų iš tavęs nepašalins, todėl tai daryti yra beprasmiška
Alfredukas 2012-05-02 09:28
vvv2 2012-05-02 09:45
rwc 2012-05-02 12:12
Prie komentarų formos aiškiai parašyta pirmu punktu: "Rašykite lietuviškai!". Moderatoriai iš principo turėtų trinti nelietuviškus komentarus, nebent jiems yra objektyvi priežastis. Trolio arogancija tėra sunkinanti aplinkybė - siūlau moderatoriams iškart duoti 3 įspėjimus ir blokuoti IP.
O likusios dalies į rašybos tikrintuvą nekopijuosiu ir nebandysiu išsiversti, nes neturiu tam laiko, kaip ir mokytis naujos kalbos pagal kiekvieno trolio užgaidą.
SPQR 2012-05-02 15:10
Foxman 2012-05-02 15:57
O žemėje yra toks reiškinys ar dalykas, kuris nutiko/atsirado vieną kartą? (Nors jei ir atsitiko greičiausiai nepastebėjom ar pan.) O gal ar yra registruotas pats rečiausias reiškinys? Gal kas žinių apie tai turit
P.S. Jei taip - pridėkit kokią nuorodą į šatinį
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Prinstono astrofizikai: Žemė gali būti vienintelis gyvybės lopšys visatoje