Tapyba ant kūno: jūs žiūrite ne į drugį, o į gyvą moterį (Video) (0)
Ne vieną apdovanojimą pelnęs kūno tapytojas iš Čikagos (JAV) Paulas Roustanas sukūrė žadą atimantį drugio piešinį. Į juodai baltą paveikslą žvelgiant pirmą kartą, įžiūrėti įmanoma tik sparnus išskleidusį drugį. Nė menkiausios užuominos, kad žiūrite ne į drugį, o į gyvą moterį. Net ir žiūrint iš labai arti. Ir tik peržiūrėjus vaizdo siužetą, paaiškėja, kaip reikia žvelgti į šį piešinį, kad jame pasimatytų moters kūnas visu ūgiu.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Jei ne vaizdo siužetas, ko gero, "cherchez la femme" misija būtų neįmanoma. O juk šiame unikaliame tapybos darbe paslėpta visu ūgiu stovinti moteris sulenktomis rankomis. Šiam darbui pozavęs modelis Audrey Biernacki pradingsta maskuojamojoje terpėje taip, kad ją išskirti iš fono beveik neįmanoma. Menininkas šį drugį tapė 7 val.: 5 val. tapė foną, 2 val. – moters kūną.
"Vidutiniškai vieną kūną nutapau per 3 val., - pasakoja P. Roustanas. – Šis darbas reikalavo ypatingo kruopštumo, todėl sugaišau tiek daug laiko."
Ant kūnų Paulas tapo dažų purkštuvais. Tapyba ant kūnų menininkas užsiima nuo 2005 m. O pradėjo "vedinas smalsumo". Iki tol dirbo suaugusiesiems skirtų žurnalų iliustratoriumi.
"Tapant ant kūno nuostabiausia yra judesys: kai modelis pradeda judėti, meno kūrinys įgyja kitas dimensijas, virsta visai kitokiu. Žvelgi į tokį savo darbą, ir tau atrodo, kad jį tapė kas nors kitas, - pasakoja kūnų tapytojas. – Aš esu priklausomas nuo šios meno formos. Nesuprantu, kaip galima piešti ant popieriaus. Juk jis – negyvas, neatsiliepia į bendravimą."
"Vidutiniškai vieną kūną nutapau per 3 val., - pasakoja P. Roustanas. – Šis darbas reikalavo ypatingo kruopštumo, todėl sugaišau tiek daug laiko."
Ant kūnų Paulas tapo dažų purkštuvais. Tapyba ant kūnų menininkas užsiima nuo 2005 m. O pradėjo "vedinas smalsumo". Iki tol dirbo suaugusiesiems skirtų žurnalų iliustratoriumi.
"Tapant ant kūno nuostabiausia yra judesys: kai modelis pradeda judėti, meno kūrinys įgyja kitas dimensijas, virsta visai kitokiu. Žvelgi į tokį savo darbą, ir tau atrodo, kad jį tapė kas nors kitas, - pasakoja kūnų tapytojas. – Aš esu priklausomas nuo šios meno formos. Nesuprantu, kaip galima piešti ant popieriaus. Juk jis – negyvas, neatsiliepia į bendravimą."
(9)
(1)
(1)