Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Nukainotas 2015-05-25 08:42
Kodėl to mokesčio neįskaičiuoja į kuro kainą? Kas daugiau važinėja, daugiau pilasi, daugiau teršia, daugiau ir turėtų mokėti.
Išvis, turto apmokestinimas kažkokia nesąmonė ir dar klausimas, ar nepažeidžia konstitucinės žmogaus teisės į nuosavybę? Kaip reketas kažkoks gaunasi. Apmokestintos turėtų būti tik pajamos, kitaip nelogiška ir neteisinga.
ktulu 2015-05-25 08:49
Tai dabar diedukas, turintis 20 metų senumo pasatą, ir šeštadienį nuvažiuojantis į turgų nusipirkti bulvių, o sekmadienį nuvežantis bobutę į bažnyčią, turėtų kas metus mokėti 400 eurų, kas, ko gero, sudaro daugiau nei vieno mėnesio pensiją.
Pritariu Nukainotas, kad geriau jau apmokestintų papildomai kurą. Gautųsi, kad kas kiek teršia, tas tiek ir moka. Nors vėlgi tarša priklauso nuo pačio automobilio.
Krz 2015-05-25 08:53
P. Rokas Knyza kaip suprantu yra verslininkas, manau, kad jo tikslas, Lietuvoje skatinti automobiliu pirkima, o ne visuotine aplinkos tarsa ir panasus dalykai.
Bijau, kad gali buti blogesnis scenarijus po mokescio ivedimo ir bandymo skatinti isigyti naujesnius auto. Tie kurie, o tokiu dauguma, nesugeba isigyti apynaujo automobilio, bus apkrauti papildomu moksciu, o toji mazuma kurie ir taip vazineja naujais ir dideliu pinigu trukumu nesiskundzia - sutaupys.
P.S. del kuro apmokestinimo - i kuro kaina ir taip jau ~60% ieina visokie mokesciai.
immortallt 2015-05-25 09:19
Kad dar daugiau kontrabandinio kuro piltų?
O tie visi gargarai stovintys ir varvinantys tepalus kiemuose nesukelia problemų? Tie patys varvantys tepalai, užimama vieta kiemuose?
Dauguma tų, kurie pas mus turi automobilius, iš tikrųjų sau jo leisti negali. Dėl to pasmerkia save nuolat gyventi įtampoje ir skolose, nes leidžia sau ne prabangos prekę, nes kažkodėl atrodo, jog tai būtinybė.
Kadras 2015-05-25 10:04
Senai reikia tokio mokescio.
pas mano tevu kieme, jau yra 3 masinos, kurios senai nebevaziuoja ir tik vieta uzima.
Atk 2015-05-25 10:16
Galima būtų dar triukšmo mokęsti sugalvoti, nes triukšmas irgi kenkia. Žodžiu ką nors sugalvoti, kad stipriai sumažėtų teršiančių automobilių važinėjančių gatvėmis. Triukšmas dar pusė bėdos, nors ir nemalonus, o tarša, tai tokia, kad net į kiemą išeini (ne prie gatvės) ir juntamas užterštas oras. Nors dar geriau būtų skatinti žmones važiuoti į kaimus, tik ten galima Harmoningai ir sveikai gyventi.
vytautas50 2015-05-25 10:35
raimism 2015-05-25 11:34
neseniai buvo VMI atskleistas atvejis Vilniuje, kai vienos moteriškės vardu per gana ilgą laiką buvo registruota virš 600 automobilių. Ji imdavo ''mokestį'' iš kazachų ir pan. pirkėjų, sutartis sudarinėjo savo vardu, o paskui tie automobiliai važiuodavo iš Lietuvos. Jie niekada nebuvo išregsitruojami, ši moteriškė niekada už šį ''verslą'' nemokėjo jokių mokesčių.
tie patys trys ar keturi automobiliai, rūdijantys kieme, kuriuos minėjo tiek Kadras, tiek Vytautas50, nestovėtų kieme, nerūdytų ir nelašintų tepalų, jei už juos turėtų būti mokamas mokestis. Arba tai bent jau būtų kažkoks postūmis juos sutvarkyti ir utilizuoti.
Sutinku, su ekologija šis mokestis neturėtų nieko bendro, nes tie minėti 600 automobilių Lietuvoje nevažinėja ir aplinkos neteršia. Bet tokio tipo turto mokestis tikrai turėtų egzistuoti.
Tuo pačiu noriu priminti, kad tai nėra ''naujas'' mokestis. Visos Lietuvos verslo įmonės jau labai senai moka automobilių taršos mokestį. Kiekvienais metais iki gegužės mėnesio. Ir jo dydis priklauso nuo CO2 emisijos ir katalizatoriaus buvimo/nebuvimo automobilyje. Lygiai taip, pat, kaip verslo įmonės moka nekilnojamo turto mokestį nuo savo turto be jokių ''min. 1 mln.'' ribų.
Jei toks (taršos) mokestis Lietuvoje yra, vadinasi jį ir turi mokėti visi.
Justraz 2015-05-25 12:48
Vokietijoje, pvz., yra mokama ne tik pagal variklio tūrį, bet ir pagal techniniuose duomenyse nurodytą CO2 taršą. Asmeniškai teko už 2006 Mazda 6 1.8l benz. mokėti 124Eur/Metus.
Manau lengviausia būtų techninės apžiūros metu tikrinant dūmingumą paimti CO2 kiekio vidurkį ir kartu pagal darbinį tūrį nustatyti mokestį.
Javax 2015-05-25 14:15
taip, atrodo, lyg būtumėm labiausiai užteršta europos šalis. Nesuprantu tų dundukų, kurie dar sugeba pritarti. Jums gyvenimas pagerės nuo to, kad ūbagai gaus mokėt už 1000 pravažiuotų kilometrų per metus, kai grietinėlė suks milijonus km už jūsų surinktus pinigus už tą pačią "taršą". Vienaip ar kitaip tarša didės, o sumažinti jos pinigais nesumažinsime - bent jau ne Lietuvos pastangomis tai tikrai. Liūdna girdėti, kai durniai save durnina patys.
FtBall 2015-05-25 14:26
Pritariu ne kiek dėl pačios taršos, bet dėl Javax minėtų automobilių savininkų:
Jei varganus 1000km per metus pravažiuoja, tai tegu ir važiuoja su taksi. Jiems netgi pigiau taip būtų. 1km = 50ct, 1000km = 500€ per metus.
O pats mokestis, mano nuomone, būtinai turėtų atsižvelgt ne tik į darbinį turį ar taršą, bet ir amžių. Tegu žmogus perka kokį kašikėlį iš salono už 15k € vietoj 5 metų senumo limuzino, su kuriuo bet kokiu atveju vienas į darbą važiuos(na, gal dar vaiką į darželį).
vytautas50 2015-05-25 15:21
Xdmin 2015-05-25 15:34
o kodel 400 euru? padarom geriau kokius 4000 ar 40.000 euru, tai tada visi tapsim vienodai ekologiski.
Seni lauzai stovi kieme? tai jie turbut jau ir isregistruoti bus automatiskai nuo to stovejimo, isvezkit. Nera vietos kieme, tai gal pats parduok savo auto arba statyk toliau?
Vokietijoj mokejau Co2 mokesti 100+ euru.... Kai cia uzdirbsim kaip Vokietijoj tai nesunku ir 1000 euru bus moketi i metus uz automobili. Kazkaip ne per ta gala bandoma lygiuotis i Europa.
Kadras 2015-05-25 15:53
Asmeniskai neturiu auto, bet neturiu ir jokio poreikio jam
Viesas transportas Klaipedoje yra ispletotas gerai
Jei reikia masinos, paprasciausiai ja issinuomoju, paskutini karta mokejau 15 euru uz para, buvau pasiemes savaitei laiko, nes iki uzsienio reikejo vaziuoti.
immortallt 2015-05-25 15:59
Javax, matai, dundukai vis dėl to yra tie, kurie nesupranta šio mokesčio naudos. Nes na kam gilintis į situaciją, svarbu asmeninė kišenė. Vat jei padarytų, kad visi moka išskyrus tu - tada rėktum išsišiepusiai už.
Asmeniškai tiesiogiai manęs automobilio mokesčiai kol kas neliečia, bet liečia NT mokesčiai, už kuriuos aš taip pat už.
Dabar automobilio mokesčiui prisidengiama ekologija, bet tai kvailas valdžios sprendimas pateisinti mokestį. Biudžetui visai nesvarbu iš ko surinks pinigus, esmė ta, kad išlaidas kažkas padengti turi. O dabar jau reiktų patiems spręsti ar surinkti pinigus iš tų, kurie realiai gyvena prabangiai, ar iš tų, kurie uždirba pajamas?
Vytautai, tu kaip visad savo dūdelę varai ir dzin kas iš tikrųjų vyksta pasaulyje.
kestutisz 2015-05-25 16:04
Pusė kuro kainos ir taip vien mokesčiai. Aišku tik tiem kurie važinėja ne kontrabandine produkcija ar tyliai "be pvm". Tad jei ir galimas toks mokestis tai jis turi būti atimamas iš sumokėtų akcizų - jei važinėji su legaliu kuru tai ir nepajausi, jei "žaliu" ar kontrabandiniu - susimokėk trūkumą arba išregistruok ir kurk nuosavą Kadilakų rančą.
kestutisz 2015-05-25 16:09
Tai prašom plačiau, kokia ta nauda? Taip, pardavėjų "ekspertui" žinoma nauda nes apyvarta ir asmeninis pelnas bus didesnis, t.y. pilnesnė ta pati asmeninė kišenė. O visuomenei kuom geriau, iš kurios bus atimama daugiau pinigų? Žmonės ir taip stengiasi turėti kaip įmanoma geresnes mašinas tai dar atėmus pinigų jos gausis tik dar prastesnės.
raimism 2015-05-25 16:15
Tu iš dalies teisus. Rokas Knyva kaip lobistas atstovauja naujų automobilių gamintojus, dėl to abejonės nėra.
Bet jei nori ''užkurti'' naujų automobilių pardavimą tokių nepopuliarių sprendimų kaip automobilių mokestis nereikia. Užtenka panaikinti ES teisei prieštaraujančią PVM įstatymo išimtį, draudžiančią PVM už automobilių pirkimą įtraukti į PVM atskaitą. Tai Lietuvos naujų automobilių pardavimus pagyvins žymiai labiau nei 50-300 € mokesčio įvedimas už senus laužus. O tą PVM įstatymo išimtį panaikinti politikai gali žymiai paprasčiau, nei įvesti naują mokestį, dėl kurio praras rėkiantį budulių elektoratą.
Dar kartą pakartosiu - įmonės automobilių taršos mokestį moka. Jei kas pabandytų jį panaikinti - tie patys, kurie rėkia prieš fizinių asmenų auto taršos mokestį rėktų jau į kitą pusę, a la ''automobilių taršos mokestis reikalingas, čia valdžia daro viską pagal verslininkų dūdelę...''
Xdmin 2015-05-25 16:23
ka padengti? kokias islaidas? Maziau vogti reikia tai dar ir liks tu pinigu.
Papasakok apie ta nauda visiems, ar kad kai bus maziau masinu greitoji sugebes greiciau atvaziuoti?
Ivedus mokesti kris automobiliu skaicius, kritus tam skaiciui sumazeja kuro suvartojimas, taip pat ir maziau surenkama mokesciu tada.
Kadras 2015-05-25 16:32
Tai saunu, mazesne tarsa mieste, daugiau zmoniu vazuoja viesuoju transportu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Bloga žinia vairuotojams: siūloma įvesti 400 eurų automobilių mokestį