Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
namaste 2015-05-26 00:15
Mokestis, kaip visuomet palies mažiau uždirbančius. Sakot tebūnie, mažiau liks geldų? Galbūt. Motina kuri viena augina tris mažamečius vaikus, dirba maximoje ir uždirba ~400 € (dar kažkiek gauna už vaikus), gyvena už Vilniaus, tarkime kokiam Salininkų rajone, po darbo tuos vaikus turi surankiot iš darželių, mokyklų, būrelių, nupirkt jiems maisto. Vieno mėnesio algą atiduot už seną Renault, kur dar visi draudimai, kuras, remontas. Viešasis transportas? Aga. Pasigydyk. Senolis kuris vėl gi iš kokių sodų kartais nuvažiuoja į kapines žmonai gėlių ant kapo padėt, bei aplankyti anūkų kitam miesto gale. Viešasis transportas? Ar jeigu bagotas tai jau vairuot moka ir galima? O jeigu studentas, to paties senelio paliktą klasikinį automobilį laiko garaže ir kartais išvažiuoja nuplaut į plovyklą, vėl blogai? Šiaip tai jis su dviračiu važinėja. Tokių pavyzdžių apstu. Automobilis reikalingas, jeigu žmonės jį naudoja. Ir faktas, kad važiuoja su laužu, nes geresnio neįperka. O jeigu apmokestinsim iki negalėjimo, tai visai neįpirks. Arba vaiko į būrelį nebeleis, nes neužteks pinigų. O tie su iksais šeštais kaip važinėjo taip važinės ir dar sakys va žiūrėkit - man rūpi, aš mokestį moku.
Arthuras 2015-05-26 00:30
Tokie eismo dalyviai KELIA PAVOJŲ. Kas tau *** svarbiau, ar pasturgalį nuvežt su automobiliu, ar žmonių gyvybės? Ne vieną avariją esu matęs delfyje su žuvusiais - tų žuvusių nebūtų buvę, jei automobilis nebūtų buvęs 30 metų senumo supuvusi gelda. Automobilis - padidinto pavojaus šaltinis. Todėl visi pavirkavimai, kaip diedukas su savo 30 metų senumo automobiliu nuriedės sykį per metus į kapines - šiknon. Svarbiausia yra žmonių saugumas. Visa kita - antroje eilėje.
Niekas neatsitiks, jei anūkai/vaikai patys ir atsiveš savo senelį pas save. Bus daug saugiau.
O su tokiais pavirkavimais - kaip stovėjom vietoje, taip ir stovėsim. Seki tu čia pasakas apie studentus su antikvariniais diedukų automobiliais. Čia bandai į jausmus apeliuot? Apgailėtina. Nueik prie barakų ir universitetų Vilniuje - pilna eilinių studentų geldų. Pasitaiko ir tokių, kurios seniai po presu turėjo gulėt.
http://www.delfi.lt/news/daily/crime/pa ... d=68025410
Geras pavyzdys. Atsakyk man - kas būtų buvę, jei vietoj tos naujos Toyotos, būtų buvęs 25 metų automobilis?.. Būtų buvę lavonų, garantuoju...
Pumper 2015-05-26 08:14
Nėra kelių mokesčio lengvom auto.
sobos 2015-05-26 08:33
Pati antraštė sako "Paskraidė..."
Būtų sena "Renuškė" nieks nebūtų skraidęs. Taip kad tavo pavyzdys visai ne į temą. O naujesnė auto tikrai proto nepridės, jei jau huliganiškai vairuoja, tai visiškai nesvarbu ar auto 1995 metų ar 2015.
immortallt 2015-05-26 08:40
Senolis kuris dar vairuoja turėtų oi tikrai kaip nevairuot. Patys pavojingiausi ir labiausiai neprognozuojami.
Mamytė vieniša su trim vaikais? Jai mašinos turėjimas atima pusę pinigų. Atsisakymas mašinos jai dar paliks daugiau lėšų šeimos biudžete.
Automobilis yra prabangos prekė, o ne būtinybė didžiajai daliai žmonių. Jei gyveni, kur tau būtinai automobilio reikia, bet neišgali jį turėti - keisk gyvenamąją vietą. Suleidę šaknis sėdi šūdinoje vietoje ir stumia ant Lietuvos, kai pats kaltas.
Pumper, jei automobilis pirktas ant įmonės ir atsiimtas PVM, tai komercinis automobilis. Už tokį reikia mokėti
Sobos, yra tekę matyt, kaip su sena gelda prilėkę prie mūsų provokavo lenktyvniauti. Tiesa, net per langą matėsi, kad visos detalės virpa. Tuo tarpu mes važiavome komfortišku greičiu. Taip, proto nepridės, bet saugiau bus, nes automobilis bus lengviau suvaldomas. Be to ir taps brangesniu pirkiniu visokiausiem nesusitupėjusiems.
kestutisz 2015-05-26 09:09
Juolab gavęs į galą - sedanas, su daugybe vietos deformacijoms. Būtų vietoj tojotos koks net nebūtinai tata nano, bet šiaip su sėdynėm bagažinėje, būtų nesvarbu tas naujumas (senas sedanas ar universalas atlaikytų geriau). Beje, ir tas "baisia sumaitotas" bmw jau turbūt penkioliktus metus skaičiavo
kestutisz 2015-05-26 09:17
O taip, paliks namuose su aukle (min 1.5klt/mėn) vietoj automobilio (kokie 500lt/mėn) ir džiaugsis, kad vaiko nebereikia vežti į darželį, kad valstybė ja "pasirūpino". Tiesiog nuostabus realijų nesuvokimas.
immortallt 2015-05-26 09:23
Jo, pensininkai važiuoja ramiai sau tiesiai Tik nereikia. Trečioje juostoje žiede ant bordiūro teko per tokį "prognozuojamą" užvažiuoti. Iš šalutinio išlėkė vos ne į šoną ir sustabdžius aiškina, kad prieš 50 metų ten buvo pagrindinis ir jis nieko nežino.
Alternatyvos tik mašina arba auklė. Akivaizdu, kad gyvenime tau sunku.
kestutisz 2015-05-26 09:54
Akivaizdu, kad mažų vaikų neturi. Ir svetimos problemos nekaso, pvz kad net tokiuose "dideliuose" miestuose kaip Vilnius labai labai pasisekus ir gavus darželį bent jau už poros mikrorajonų autobusu namai-darželis-kitas darželis-darbas važiuotum/eitum turbūt kokias dvi valandas (čia į vieną pusę aišku), vietoj pusvalandžio automobiliu. Jau net neskaitant tų atvejų kai gyvenama arba dirbama užmiestyje.
Kadras 2015-05-26 10:06
Tam puikiai pasitarnautu dviratis
ktulu 2015-05-26 10:26
Dviračiu, žiemą, su dviem vaikais, esant -10 temperatūrai, ir nevalytais keliais/šaligatviais?
Kadras 2015-05-26 10:29
Tas senas auto prie -10 neuzsives
namaste 2015-05-26 10:41
Tai kad išgyvena šeimos ir su dar mažesnėmis pajamomis. Ir kodėl ji pati kalta? Kad šeimą turi? Gal vyras išėjo ir paliko su vaikais, tai kaip ji kalta? Tokioj situacijoj tiesiog fiziškai neįmanoma suspėt visur su autobusu. Vėl gi, jus žiūrit tik iš savo varpinės, lygiai taip kaip mūsų politikai, dėl to ir atsiranda tokie nelogiški mokesčiai. Yra būdų kaip gauti pinigų į biudžetą ir taip, nesidengiant ekologija, nes realiai čia tos ekologijos nė kvapo, tik asmeniniai interesai.
ktulu 2015-05-26 11:02
Išvis paskaičius komentarus susidaro įspūdis, kad žmonėms norisi apsisunkinti sau ir kitiems gyvenimą. Matai gi, reikia daugiau mokesčių mokėt, nes per daug pinigų turim. Automobilis turi būt tik prabangos prekė, o mama vaikus į darželį išvis ant dviračio turi vežiot. O jei močiutė į sodą braškių nuravėt nori nuvažiuot, tai tegul išsikviečia taksi, nes autobusas nuo jos sodo sustoja už 7 km, o vien už automobilio turėjimą turi sumokėt visą mėnesio pensiją.
Kai turėsim tokią išvystytą viešojo transporto sistemą, kaip didieji Europos miestai, o ne perkrautus, lėtus ir bomžais smirdančius troleibusus, tuomet ir bus galima kalbėti apie automobilių atsisakymą miestų gyventojams.
O pas mus valdžia kaip visada savam stiliuje. Iš pradžių priimkim įstatymą, uždrauskim, apmokestinkim, o paskui pažiūrėsim kas gausis ir bandysim taisyti.
immortallt 2015-05-26 11:19
ktulu, gyveni ne vienas, atitinkamai ir situacija turi keistis.
Važiuoja į sodą, tam kad kelias braškes užsiauginti - va čia tai prabanga. Net su autobusu važinėjant. Ir taip, automobilis, cigaretės ir alkoholis yra prabangos prekė, nesvarbu tu tai supranti ar ne.
ktulu, pakeliauk daugiau po užsienį ir ne po turistinius objektus ar didžiausius miestus. Visiems visiškai normalu, kad autobuso reikia laukti valandą ar ilgiau. Pvz važiavau į vieną miestelį Belgijoje, autobusas važiuoja kas 2 valandos.
Tai nori gyventi kaip pvz vokiečiai, bet daryti viską kaip rusai matyt? Taip nebūna. Pirma turi daryti, tada gerai gyventi.
Tris vaikus pasidaro ir pinigų neturi, kas kaltas? Tikriausiai kaimynas ar valstybė. Gal net aš kaltas, nes drįstu pasakyti tai į akis, kad durna boba, bet tik ne jinai pati kalta. Gyvename viduramžiais, nėra kontracepcijos priemonių ir 3 vaikus su prezikais pasidarė. Keista, kad dar prezervatyvų kompanijos nebankrutavo. Pati prisiverda košės, pati ir srebia. O tai prie tavo palyginimų dar prieisime išvados, kad jai reikia subsidijuoti BMW x5 pirkimą bei pastatyti prabangų namą.
namaste 2015-05-26 11:22
O jau pagal tavo logiką tai visi vaikai vaikų namuose taip pat kalti, invalidai kurie negali dirbti irgi, tai tegul juos uždaro kur nors į getą ir netrukdo gyvent tokiems kaip tu ekologiškiems žmonėms.
kestutisz 2015-05-26 11:45
Tiesiog dažniausiai tokie ribojimų entuziastai įsivaizduoja, kad jie būtų ribojančiųjų pusėje, o ne apribotųjų. Pvz vergovė buvo idealiai ekologiška santvarka - minimum poreikių, maksimum efektyvumo. Tik aišku vergu būt nenorėtų.
Kadras 2015-05-26 12:05
Gerai paskaiciuojam kiek jai kainuotu 15 metu senumo auto.
Vasariniu padangu komplektas 4 metams 250 euru~=10.5 euru menesiui
Zieminiu padangu komplektas 4 metams 250 euru ~=10.5 euru menesiui
Tepalu keitimas kas metus 30 euru~=2.5 euru menesiui
Tokius atstumus nuvaziuojanti mama, per diena prasuks maziausiai 60km, tokiu metu dyzelis naudos apie 6-7l mieste, tai per menesi sunaudotu 108l dyzelio~ = 119euru
Technine apziura kas 2 metus 40 euru~=1.6 euru menesiui
Tokiu metu auto, gendra praktiskai viskas, todel per menesi minimum 30 euru
Ausinimo skystis, vairo stiprintuvo tepalas, valytuvu skystis ir kiti papildomi skysciai apie 2 eurai menesiui
Gaunasi nei daug nei mazai 178 eurai menesiui(neskaicuojant masinos kainos). Tai is kur tavo minima mama, sugebes skirti tokius pinigus vien masinos prieziurai?
immortallt 2015-05-26 12:13
Draudimą pamiršau, kokie dar bent 8€ per mėnesį Ir mašinos nusidevėjimą būtiną įtraukti. Mašina už 2,000€ kaži ar 10 metų temps? Taigi per mėnesį dar bent 17€.
Kaip žmonės be mašinos staiga tampa invalidu... Matyt aš irgi invalidas, uždarytas, negalintis nieko daryti, dirbti, aplankyti tėvus, nuvaryti į užsienį ar parsitempti daugiau prekių. Bad news, darau viską ką noriu ir dar lyšnų pinigų lieka. Kai išsilaisvinsit iš pagrindinio kalėjimo - savo proto, galbūt, pasikartosiu - galbūt, suprasit apie ką kalbama.
raimism 2015-05-26 12:17
absoliutus liberalizmas irgi ne išeitis.
geriausias pavyzdys - Ross Ulbricht, kuris buvo fanatiškas liberalas ir sukūrė bendravimo / pardavimų platformą, kurios nesektų ir nekontroliuotų valstybė. Pakišo po Tor'u dėl anonimiškumo ir saugumo ir pavadino Silk Road. Bėda ta, kad absoliučios laisvės sąlygomis Silk Road pavirto narkotikų ir kitų nelegalių prekių prekybos platforma, per nepilnus metus pasiekė milijardines apyvartas, pats Ross (a ka Dread Pirate Roberts) tapo milijonieriumi, o tapus milijonieriumi dingo visos liberaliosios doktrinos ir pradėjo iš Hells Angels'ų užsakinėti jam neįtikusių žmonių (forumo adminų, spamerių, šantažuotojų) žmogžudystes... Absoliutus liberalizmas kol kas visada baigdavosi autoritariniu diktatu. Bent jau taip mus moko istorija.
Taip, kad mokesčiai yra blogis, bet jie yra būtinas blogis, nes be jų ši demokratinė santvarka neišgyventų.
O visos diskusijos apie motiną ir tris vaikus - siauro mastymo pavyzdys. Reikia žiūrėti strategiškai ir priimti sprendimus, kurie daro didžiausią naudą visuomenei. O ne surasti kažkokį atskirą išimtinį atvejį ir remiantis juo viską stabdyti. Reikia suvokti, kad išimtinių situacijų visada bus ir sukurti mechanizmą joms spręsti. Kaip pavyzdys tokios vieniškos motinos su trimis vaikais atveju - taip sunkiai gyvenantis žmogus turėtų kreiptis į soc. paramos skyrių ir ten gaus 100% nuolaidą savo automobilio mokesčiui.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Bloga žinia vairuotojams: siūloma įvesti 400 eurų automobilių mokestį