Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
vytautas50 2015-05-26 23:11
Arthuras 2015-05-26 23:21
Mokesčių sumas reikia gerai apgalvoti, jos turi būti gana racionalios. O šiaip, laiko klausimas, kuomet VISOSE ES valstybėse bus tas pats. Galima būtų tokį mokestį paderinti ir su kaimynais.
☺ 2015-05-26 23:32
Jei mokestis būtų įskaičiuojamas į kuro kainą, nematau tada jokių problemų.
immortallt 2015-05-27 00:00
Nesugeba dauguma mąstyti strategiškai... O dar anksčiau maniau, kad Seime žmonės išimtis, bet dabar matau, kad strategiškai mąstantys, sugebantys vienu metu operuoti daugiau nei 2-3 kintamaisiais yra išimtys.
Ką jau darysi, gyvensime biednai.
Simplicity, tai skurdžiai gyvenantiems. bet neturintiems automobilio padidėja pajamos, čia blogai?
Salubri 2015-05-27 08:46
Pirma. Na jei jau taip norim ekologijos tai reiketu visa automobiliu sporta uzdrausti nes jis ne tik neekologiskas, bet ir pavojingas.
Antra. Prasom ivesti Europietiskas algas, o tada ziureti kokie mokesciai dar mokami Europoje.
Trecia. Automobilis yra butinybe. Pabandyk pasakyt merginai, kad neturi masinos... Ar suvokiat kiek uztrunka kelione i darba ir is jo su viesuoju (prikimstu psichiniu ligoniu) transportu. Jei vaziavima iskaiciuosit i darbo laika tai as sutinku.
Ketvirta. Kas cia varo ant daugiavaikes motinos? Mat jos kalte, kad turi daug vaiku. Jei netycia nenusimanai apie kontracepcija tai nera 100% apsaugancios. Beje girdejai, kad gimsta dvynukai, trynukai ir daugiau? Reikia dziaugtis, palaikyti ir skatinti gimstamuma nes ne uz ilgo neturesim ne 2 milijonu.
Penkta. Masinu gal sumazes, o gal ir ne. Cia kaip anekdote. Zmona sako vyrui: va alkoholis pabrango tai dabar maziau gersi. Vyras: Ne. Tai mes maziau valgysim. Ta pati situacija kaip ir su kuru. Kai ji pabrangino tai suaktyvejo kontrabanda. Kaip sake man vienas zmogus: jei nori Lietuvoje gyventi tai turi suktis. Paziurekim i ateiti. Anksciau ar veliau pereisim prie elektromobiliu. Jie atpigs ir visi juos susipirke vel uzplus gatves. Tad vel reiks galvot kaip mazint kamscius ir ekologija cia jau nesuveiks.
immortallt 2015-05-27 08:57
Pirma, automobilių sportas padeda automobiliams tobulėti (aukščiausia lyga)
Antra, algos ne įvedamos, jos užsidirbamos. Gali mokėti, kad ir 10,000€ algą, bet tada atitinkamai tiek, ar net daugiau pabrangs visos paslaugos bei užsidarys visos darbo vietos.
Trečia, jo, Bugatti Veyron man irgi būtinybė, todėl susimeskit ir nupirkit jį man. Taip pat gausit subsidijuoti kurą. O ko tavo panai reikia yra ne būtinybės indikatorius, o ko tavo panai iš tavęs reikia. Mano darbe nė vienas žmogus negauna mažiau nei vidutinės algos. Net dauguma vadovų nevažinėja mašina į darbą, nes viešuoju greičiau.
Ketvirta, asmeninės problemos yra asmeninės. Ar tu nori išspręsti asmenines problemas siekdamas visuomenės gerovės? Ar siekdamas kelių individų gerovės sukursi visuomenei gerovę?
Penkta, turto mokesčiai yra pagrinde susiję su perskirstymu, iš kur surenkami mokesčiai. Ekologija, automobilių sumažėjimas ir visa kita, tik antriniai poveikiai. Bet aišku, tau atrodo geriau tegul ta vieniša mama su trimis vaikais, kuri automobilio neturi tegul moka daugiau mokesčių, nei analogiškoje situacijoje, bet turinti.
Javax 2015-05-27 09:41
pastebėkit kaip už mokestį eina miestelėnai, kurie net neturi auto. O kaip aršiai kovoja prieš pastatytus nevažiuojančius automobilius! Ar trukdo praeiti jums pesčiomis ar su dviračiu pravažiuoti? Ar tikrai norint šitą miestų problemą išspręsti reikėtų uždėti mokesčius uždėti visai Lietuvai???? O gal paprasčiau būtų įvesti nevažiuojančio automobilio mokestį?
Vytax 2015-05-27 09:50
Automobilių ekologijos mokestis iš esmės reikalingas tik naujų automobilių pardavėjams ir jų gamintojams. Mums tokį įsivesti nėra prasmės.
Pas mus geriau veiktų bendras visuotinis automobilių mokestis, diferencijuojant mokestį pagal kažkurią pasirinktą automobilių kvasifikaciją: http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification . T.y. už kokį nors „Wolkswagen Polo“ būtų mokama nedaug, o štai už „Audi A8“ mokestis turėtų būti jau gana rimtas.
immortallt 2015-05-27 10:26
Irgi tinkamas, bet metai taip pat privalo būti vienas iš faktorių, siekiant pašalinti iš gatvių trantus.
Ar bet kur numesti kibirai trukdo pėstiesiems ir dviratininkams? O taip kaip trukdo. Nėra dienos, kaip ant dviračių tako nebūtų po draudžiamais ženklais ar šiaip draudžiamoje vietoje paliktų automobilių, dėl to sukeliant pavojų man, nes tenka apvažinėti.
Dar kartą, valstybės išlaidas iš kažko dengti reikia, tai yra reikia surinkti pajamas. Kaip jas surinksi, čia ir yra sprendžiamas klausimas. Tai automobilį turintis vs automobilio neturinčio, kuris prabangiau gyvena? NT turintis vs NT neturinčio?
Javax 2015-05-27 10:56
Pats tu sau prieštarauji. Tai senesnį automobilį turintis gyvena geriau negu naujesnį turintis pagal tave?
immortallt 2015-05-27 10:58
Javax, o gyvenime būna tik juoda ar balta, ar visgi reikia priimti kompleksinius sprendimus bandant juos suderinti vienoje vietoje?
Arthuras 2015-05-27 11:39
http://www.delfi.lt/news/daily/crime/el ... d=68078464
Įrodymas, kad aš esu teisus - reikia įvesti tą mokestį. Šitos avarijos, turbūt nebūtų buvę, jei pensininkui būtų reikėję padėti visą atlyginimą už galimybę eksploatuoti savo 25 metų laužą.
Taip BŪTENT, trukdo!!! Šaligatviai, dviračių takai, kelkraščiai užstatyti automobiliais. Jei jų nors kiek sumažėtų - būtų gerai.
Sljder 2015-05-27 12:18
Tai gal ne automobilių reikia mažinti, o kontroliuoti statymą neleistinose vietose?
kestutisz 2015-05-27 12:27
Tu toks iš tiesų ar apsimeti? Sakai iš prastesniau gyvenančių atėmus automobilius ir atlaisvinus vietų parkinguose X5 ir pan pradės kultūringai statytis? Juokini ir tiek.
FtBall 2015-05-27 12:28
Puikiai iliustruoja faktą, jog naujesnis automobilis - saugesnis. Seno automobilio vairuotojas mirė, o naujo - vos nerimtas rankos sumušimas.
immortallt 2015-05-27 12:31
Paimi iš viso teksto vieną punktą, jį iškraipai ir tuo sumenkini visus žodžius. Tu panaudojai "o" todėl nesupranti apie ką rašai ir iš viso esi "dar kas nors". Brilliant logics. Konstruktyvu vs pyktis, nusiskundimai ir kaltinimai.
FtBall 2015-05-27 12:45
Wikipedia rašo, kad UK automobilio išlaikymas kainuoja ~5000 svarų per metus, arba trečdalį metinės algos. JEI tai yra tiesa, tai akivaizdu, kad ten automobilis išties yra prabangos prekė. Lietuvoj kažkodėl klaidingai manoma, jog automobilis yra būtinybė.
Pumper 2015-05-27 13:11
Tikrai ne mokesčiai čia. Paskaičiuota naujos auto lizingas, nuvertėjimas, draudimas, kuras ir mokesčiai (iki 230 svarų per metus už senesnes nei 15 metų senumo, iki ~500 svarų daugiausiai teršiančiom auto 15-5 metų senumo, iki 1000 svarų 5 metų ir naujesnėm).
https://www.gov.uk/vehicle-tax-rate-tables
Javax 2015-05-27 13:16
Žodžiu, reziumė tokia pagal mūsų ekokomentatorius:
1. Seniukai nemoka važiuoti su trantais - kalkim mokestį visai Lietuvai už ekologiją.
2. Neina praeiti, pravažiuoti pro netvarkingai ar nesilaikant taisyklių pastatytus automobilius - uždėkim automobilių prabangos mokestį visai Lietuvai.
3. Galingais automobiliais padaromos mirtinos avarijos - uždėkime mokestį visai Lietuvai už visus senus automobilius.
Jums koreliacija yra vienas ir tas pats kas priežastys, kaip suprantu.
immortallt 2015-05-27 14:05
Javax, išrenki antrinius poveikius ir iš to padarai išvadas. Brilliant. Tu taip ir gyvenime daraisi išvadas?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Bloga žinia vairuotojams: siūloma įvesti 400 eurų automobilių mokestį