Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
slawcka 2016-06-19 21:47
eilinis idiotas klausia - kam jiems reikia viešai demonstruotis?
atsakymas- tam,kad kaimo plūgas pradėtų juos toleruoti. Kad visi žmonės jaustųsi pilnaverčiais, turintys tas pačias teises , tam , kad jaunimas nesižudytų , supratę kad jie homoseaksualūs, ir juos visi smerks.
plūgas klausia- o kodėl normalios šeimos nedaro eisenų? Kam išsidirbinėt?
atsakymas- jei yra ką išsakyti, daryk . Laisva šalis.
Plūgas nerimsta: O tai čia tuoj visi vyrai taps gėjais, žmonija pražus , Lietuva išnyks.
atsakymas - turėtum džiaugtis- tau daugiau moterų liks. Nors aišku taip nenutiks, nes su orientacija gimstama.
Plūgas iniršo- Tai kas čia dabar bus, tuoj ir zoofilus ir pedofilus įteisins.
atsakymas- neįteisins, nes tuose "santykiuose" nebūtų abipusio sutikimo.
Plūgo galutinis argumentas- neturime leisti įsivaikinti, gi nesamonė, kas iš vaiko bus, plius iš jo tyčiosis nes du tėveliai.
atsakymas: jau geriau vaikas tegu auga mylinčioje gėjų šeimoje, nei vaikų namuose, po kurių greičiausiai taip ir netaps normaliu piliečiu.
Taip, tyčiosis, bet gėjai todėl ir daro eisenas, kad eilinis plūgas ir jo vaikai būtų tolerantiški.
UTF16 2016-06-19 21:50
Šinšilas 2016-06-19 21:59
Ar esi tikras, jog supranti žodžio „toleracija“ pasmę, eilinis plūge? Lietuviai net labai tolerantiški gėjams. Toleruoti - reiškia nespardyti nemėgstamo. Būtent žodis „nemėgstamo“ yra pagrindinė tolerancijos sąlyga. Toleruoji - vadinasi nemėgsti, nekenti, bjauriesi, bet susilaikai nuo veiksmų. Štai Orlando šaulys nebuvo tolerantiškas, tas tai tiesa.
Gėjai pavogė iš mūsų vaivorykštę ir išžagino tolerancijos prasmę.
Kirtiklis 2016-06-19 22:11
1. Kaimo plūgas pamatęs per TV gėjus tikrai nepradės juos mėgti. Čia tik visiškas naivuolis gali galvoti taip kad budulis pamatęs paradą nesuspardys už kampo nes matė paradą.
2. Čia nekomentuosiu nes nėra prasmės.
3. Statistika? Ar tik iš piršto laužtas teiginys, nes gražiai skamba.
sloggi 2016-06-19 23:21
Labai kazkaip keista, kad beveik visur sneka tik apie gejus, kur lezbietes? Kodel jos niekam nemaiso? Priedo koks skirtumas ka zmones miegamajame daro? Speju dauguma is cia esanciu noretu su drauge/zmona isbandyt analini. Tai negi yra skirtumas, kad ten koks vyras vyrui ta daro?
Atk 2016-06-19 23:31
Paradą reikia uždrausti. Bet ir tie, kas teisia mažumas irgi neteisingai daro. Tamsa tamsos nevaiko. Blogio nuvausti neįmanoma. Galima kūną nubausti, bet blogio nenubausi, jo tik dar dugugiau bus. Žmogus liedamasiš savęs agresiją, susierzinimą pyktį, tik didinąblogį, jo tampa dar daugiau, bet nesumažina niekaip jo. Norint jį sumažint reikia tamsą apšviesti, o šaltį sušildyti. O tam nereikia nervuotis ir pykti.
Šinšilas 2016-06-19 23:48
Kaip tu sušildysi, kai tokia galybė prieš tave. Galybė pinigų... Visa iškrypimų pramonė, pedofilija finansuoja vaivorykštės vėliavą.
Orlando šaulys irgi apeliavo ištvirkėlių sąžinę, gėdijo, prašė, švietė, šildė. Kur ten... Tada paėmė ir nafig visus nusiuntė Dievui teisti.
animus 2016-06-19 23:49
Nelabai suprantu Tavęs, toks kategoriškas suskirstymas: arba neišprūsęs, arba bijo, arba gėdijasi, arba agresyvus. O pats kas būsi protingas vakarietis? Manau klysti. O kaip dėl savo nuomonės turėjimo? Tarkim esu prieš gėjus ir nepriklausau nei vienai iš tų Tavo išvardintų grupių. Tiesiog turiu savo nuomonę ir priežastis, kodėl jie man nėra priimtini ( tai dar nereiškia, kad juos peikiu ar t.t.) ir manau, kad be jų būtų tik geriau (ir čia tik mano nuomonė, be jokios agresijos). Juk kiekvienas turi savo tiesas... Mano tiesa, kad tokie iškrypimai visuomenėje yra mūsų visuomenės raidos ūglys, kurį reikia išgydyti. Smurto nepateisinu jokiaisi būdais, bet šviesti žmones juk ir per literatūrą galima juk. Vienintelis logiškas ir natūralus savo giminės pratesimas yra vyras su moterimi( ir tai kažkodėl siejama su neišprūsimu???), bet ne kitaip. Todėl savo vaikus irgi taip mokysiu, pagal amžinąsias verybes. O visas šitas homoseksualizmo pūtimas yra nenormalus. Todėl nesuprantu, kodėl daromos eitynės, juk tai tik parodo mūsų visų sugedimą. O visa tai kyla iš per gero gyvenimo...
Draugo sūnus (tebūnie Tomas) įsivėlė mokykloje į konfliktą (jų šeima yra emigravusi į kitą vakarietišką Europos šalį). Situacija tokia: vienas vaikinas klasėje pasiskelbė, kad yra gėjus ir Tomas atsistojęs pasakė: tai va kodėl tu taip keistai į mane žiūrėjai persirengimo kambaryje prieš kūno kultūros pamoką ir auklėtojos paprašė, kad jam (Tomui) išskirtų atskirą kabiną nuo to gėjaus. Pasekoje, tėvai buvo iškviesti pas direktorių aiškintis, kodėl netoleruoja homoseksualų. Moralas: Tai jei jis pasiskelbė, kad yra homikas, tai gal tada atokiau tegu laikosi nuo tokių vietų kaip persirengimo kambariai ar tualetai? Juk mergaitės su berniukais nevaikšto į tą patį tuoletą ir nepersirenginėja kartu, juolab, kad jam patinka berniukai, o kitiem juk ne. Tad reikia kurti dar atskirai ir homoseksualams po atskiras vietas. Prašau paaiškinti, kodėl netoleravimas visuomenės nuomonės yra neišprūsimas ar agresyvumas? Čia tik tokia mano asmeninė nuomonė.
M134 2016-06-20 00:34
Kur tą kategoriškumą radai? Čia tipiški pavyzdžiai, o ne baigtinis sąrašas. Esmė pastraipos tame, kad vis tiek vengtų vien dėl to, kad homoseksualus. O ne dėl kitų priežasčių.
O aš gal manau, kad be garbanotų žmonių būt geriau. Davai enkime visus tokius? Tegu mūsų vaikai pasipraši nebūti vienoje klasėje su garbanotais?
Tolerancija jau ir taip iš neigiamos pusės tas žodis. Lyg nemėgsti, bet nesmerki. Ne taip ir sunku tą padaryti. Mandagiam žmogui net nebūtų suvokiama, kaip kitaip elgtis. O kas bijo, kad jį nužiūrės, tai patariu paimti pavyzdį iš islamo moterų ir užsidengti visą save. Nes ne tik gėjai bet ir moterys jus nužiūrėt gali.
Šinšilas 2016-06-20 00:49
Obana, jau ir čia atsibastė vienas. Tikrai eidavai į mergaičių persirengimo kambarį, užremdavai duris ir persirenginėdavai ten tarp klykiančių mojuodamas pimpalu? Gal keliose iš jų pažadinai Orlando didvyrį, spaudžiu dešinę, einu popkorno, bus geras kinas.
UTF16 2016-06-20 00:49
Todėl, kad šitokia asmeninė nuomonė yra visuomenės santarvės griovimas ir, kaip matyti iš paties pateikto pavyzdžio, žmogaus orumo žeminimas.
Shinigami 2016-06-20 06:34
Hitleris taip pat turėjo savo nuomonę.
Ne tik nuomonę, bet ir jos įgyvendinimo galimybę.
animus 2016-06-20 07:01
O sunku buvo paminėti ir tą normalią grupę? Nes iš karto kelia blogas asosijacijas. Aš jų nevengčiau, tiesiog tokių draugų neturėčiau.
Prie ko čia tas garbanotumas? Jauti skirtuma tarp auklėjimo ir įgimtų savybių? Tu negali pasirinkti, koks tu gimi (įgimti bruožai, kaip garbanotumas), o auklėjimas yra visiškai skirtingas dalykas. Todėl šitas pavyzdys yra ne vietoje, bet juk niekas nenori klausyti. Tolerencija yra gerai, bet dažnai mes ją maišome su abejingumu, todėl man gėjų toleravimas yra abejingumas. Pagal tą pačią idėją, jei mokytoja auklės mano vaiką, kad žemė tra plokščia, tai man reikiės toleruoti tokią jos nuomonę?
Dėl nužiūrėjimo, jauti skirtumą, kai bare vyrą nužiūri kitas vyras (dažniausiai tokia situacija pasibaigia lauke už kampo) ir kai mergina (ABIPUSIAI JAUSMAI) pažiūri į vyrą ir duodą signalą užkalbinti (juk jai patinka vyrai, o jam moterys), juk ne tas pats, kai vyrui patinka vyrai, o tam kitam ne, juk nenormaliai atrodo. Tai dėl tų gėjų normaliems žmonėms reikia užsidengti visą save? Ar ne per aukštai tuos homikus keli? Jei mergina nužiūrinėja, tai normalu, bet tikrai, ne, kai kitas vyras tai daro. Prašau, pamąstyk prieš rašydamas. Pavyzdys yra vietoje, tai parodo, kad visuomenėje gėjams vietos nėra, nes net nėra sukurta vietų, kur jie atskirai galėtų turėti savo tuoletus ir persirengimo kambarius. Aš manau jau jeigu tokie kitokie egzistuoja, tai tegu jie adaptuojasi, o ne normaliems reikia keistis. Nekubėk teisti, skubėk suprasti. Kartais nesuprantu, kokia iškrypus yra visuomenė...
animus 2016-06-20 07:30
Visuomenės santarvės grovimas... O tai gal reikia pagalvoti ar jie su savo tokiomis pažiūromis negriauna mūsų normalios visuomenės? Su tavimi šiuo aspektu sutinku, kad jų orumas yra žeminamas... Bet kokio konflikto metu yra žeminamas tiek vieno, tiek kito žmogaus orumas. Žinau, kad homoseksualumas buvo ir bus, todėl dėl situacijos, tai juk negalima taip gyventi, juk reikia bent tada pritaikyti ir jiems atskirai, kaip merginos turi savo, vaikinai savo, jie turi turėtų turėti savo ir į tai reaguoti normaliai. Jeigu jie turėtų savo tuoletus ir t.t. konflikto nekiltų, nes niekas niekam netrukdytų. O kai nuomonės skiriasi, tol visi ir pešasi.
PupuDede 2016-06-20 09:38
atsakymas: jau geriau vaikas tegu auga mylinčioje gėjų šeimoje, nei vaikų namuose, po kurių greičiausiai taip ir netaps normaliu piliečiu.
Taip, tyčiosis, bet gėjai todėl ir daro eisenas, kad eilinis plūgas ir jo vaikai būtų tolerantiški.
Pilnas žmogus neapykantos, geriau jau vaikų namuose. Nei su dviem plūgais
Rukis 2016-06-20 10:06
Aš tai nemanau kad eisenos yra skirtos kaimiečiams šviesti. Manau tai skirta jaunimui šviesti ir tiems kas jaučiasi esantis homoseksualas(-alė), bet to nenori pripažinti dėl priešiškos aplinkos. Norima parodyti jog esi ne vienas ir ne visi Lietuvoje yra pelkių troliai.
M134 2016-06-20 10:32
Vis tik esi ryškus pavyzdys kategorijos, kur tiesiog išprusimo stoka. Šiuo metu laikomasi nuomonės, kad homoseksualumas įgimtas, tad būtent ir tinka tas pavyzdys.
O dėl nužiūrėjimo, tai ten viskas tvarkoj. Iš tavo aiškinimo supratau, tik kad vyras turi teorinę galimybę fiziškai išprievartaut, o moteris per silpna, vadinasi gali. O pasaulis grįstas ne tuo, kas kam patinka ar nepatinka. Vis tik žmonės yra socialūs gyvūnai ir turi taikytis prie aplinkos. Normalumas, tai tiesiog dauguma, o ne teisingumas ar kažkas tokio. Garbanoti man irgi nenormalūs atrodo, nes jų mažiau. Ar ne taip?
Lietuva prastai pritaikyta ir invalidams, gal ištremkime visus. Kam keistis?
M134 2016-06-20 10:46
Šiaip pabaigai (nes vis tiek straipsnis tuoj dings nuo ekrano). Tai žinoma garbanoti tik kaip pavyzdį naudojau, žinau, kad supratot, bet vis tiek pasakau.
Aš pats, nepritarčiau šiuo metu įsivaikinimui, dėl per mažo aiškumo šioje srityje. Juolab, kad per didelis šuolis neturi būti lyg iš niekur.
Šiuo metu jau praktiškai galima auginti vaikus iš dviejų vyrų ar moterų ar net trijų žmonių DNR. Natūralumas nebus aktualus per kelis dešimtmečius (Amerikoj tai tikrai). (aišku jei neužkovos mūsų dirbtinis intelektas per tą laiką - haha ).
UTF16 2016-06-20 11:13
A, tai atidarysi naujus tualetus, nekils konfliktų? O kaip ligoninės, mokyklos, troleibusai? Persirengimo kambarėliai, teatrai, restoranai? Universitetai, aikštės, lėktuvai, sporto salės? TEN IRGI KILS KONFLIKTAI! Tai pagal tokią logiką reikia kurti absoliučiai visą lygiagrečią infrastruktūrą, kad ponas animus ir į jį panašūs jaustųsi gerai, nes negali pakęsti, jei koks gėjus į pažiūrės vienos akies krašteliu.
O jeigu kažkoks kitas heteroseksualas negali pakęsti tavo fizionomijos ir to, kaip tu į jį pažiūrėjai, irgi gali reikalauti atskirų tualetų, mokyklų, ligoninių ir t. t.?
zet 2016-06-20 18:16
mano nuomone paradas pazeidzia istyma, kad mazameciai turi buti apsaugoti net nuo informacijos.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Psichiatras: eitynės reikalingesnės pačiai visuomenei nei mažumoms