Sieros kvapas. Naujas faktorius, galintis pabranginti naftą iki 400 $

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

professor XXX 2018-07-23 21:00
Bet nevisi yra 100% ekologiški, didžioji dalis yra tik sumažinta teršalų koncentracija.
AAA000 2018-07-23 22:46
riebalai per sudetingas junginys pigiai deginamo kuro gamybai. junginys turi but is paciu paprasciausiu, kad butu tikrai pigu. jis automatiskai bus ir ekologiskiausias. grynas metanas tik perspektyvu manau - jei kalba eina apie ekologisko deginamo kuro alternatyvos palikima. arba leist sudetinguma iki butano. o kaip ji ten paskui laikysi - nera labai svarbu. svarbu kad butu tik vienas standartas. tegu pirma verslas susitaria del to. ir tegu sau tobulina variklius ir bakus. suminetos "esamos alternatyvos" yra adaptacija prie varikliu. o turetu but atvirksciai - varikliu adaptacija prie konkretaus kuro. nes kontroliuot vartotojus yra beprasmiska - prisigalvos vistiek visko, kol bus rinkoje neekologisko kuro or neekologisku technologiju... o visuomene bus apkrautra mokesciais, visokiom kontroliuotoju strukturom ir panasiom nesamonem - bet pilnos ekologijos nebus. kontroliuot "ekologiskai" tereiketu tik kuro gamyba. visas alternatyvas tiesiog uzdraust arba apmokestint. bet ta viena butinai palikt neapmokestinta. arba siektiek sulygint mokesciais, kad vystytusi sakykim akumuliatoriai. dabar chaosas, nera aiskiu kriteriju... biurokratija su verslu klesti ir tiek... nes sistema korupcine - protekcionistine. o vartotojai negauna to, ko jiems is tikro reiketu. turi priverstinai pirkt abejotinus sprendimus...
immortallt 2018-07-23 23:47
1. Nebūtina net dyzelį be sieros gaminti, montuoja filtrus laivuose. 2. Nu darykime prielaidą, kad išvengsime ledynmetį, o ne realiai paspartinsime dar didesnio ledynmečio atėjimą, prieš tai nepalikę planetos dykuma. Tai kaip manai, kur dings tas visas perteklius? Ir šiaip, net jei visi medžiai sudegtų, žmogus išmetė daugiau CO2, kuris buvo užkonservuotas ir kauptas milijonus metų. Ir ugnikalniai per visą savo gyvenimo ciklą globaliniam atšilimui turi labiau neigiamą poveikį, nei teigiamą, nes išmeta ne tik šiltnamio dujas, bet ir šaldančias atmosferą bei atspindi daug šviesos, kol pelenai nusėda. 3. Pamirškit aliejų, ir dar seną, transportui. Net 1% transporto poreikių patenkinti negalės. Bioetanolis gal ir būtų buvęs patrauklus, bet akumų technologija jau tiek atpigo, kad konkurencinga aliejui, o aliejui ar etanoliui nėra kur tobulėti. Galima kažkiek atpiginti, bet ne prūdais, nes plotas žemėje ribotas, o jei daryti vertical farming, tai reikės energijos. O konversija net ir efektyviausių augalų neprilygsta akumui. 4. Šiltnamio efektas aktualus, jei norime išsaugoti savo civilizaciją ir pasaulį +- koks yra dabar. Jei visa tai dzin - tai planeta išgyvens. Tokiu atveju tikiuosi vaikų neturite, nes tai parodytų, kad esat veidmainiai ir melagiai. Tiesiog norite daryti ką darote, o problemų sprendimą permesti kitiems. P.S. baigtų subsidijuoti iškastinio kuro pramonę, pereitume prie švarių technologijų daug sparčiau.
vazzy 2018-07-24 07:28
Pridėsiu, kad jeigu anksčiau bioetalolis kaip ir visas ir biokuras buvo skaitoma "green" kuro rūšis ir laikoma sustainable, tai dabar taip nebėra, atsirado nauja sąvoka, "brown fuel" tai reiškia jei žalias, nei labai teršiantis, tačiau nerekomenduotinas, nes kaip immortallt ir minėjo itin neefektyviai naudojamos derlingos žemės sąlogoja maisto produktų sumažėjimą arba pabrangimą.
bahuriux 2018-07-24 10:58
Specialiai immortallt ir kitiems kurie nesupranta kaip veikia CO2 globaliai laike https://www.newscientist.com/article/dn ... l-warming/
professor XXX 2018-07-24 11:17
Sunku ginčytis šia tema. Tiesiog didžiajai daliai transporto vartotojų pritrūksta paprasčiausių pinigų, kurie ir išspręstu taršos problemą.