Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
House_of_gold 2019-08-25 10:05
Perrinkt reiktų, bet nėra nei VIENOS normalios partijos, kuri atitiktų savo politinę kryptį. Ai, bbd baigsiu studijas ir emigruosiu, jei iki tol niekas nepasikeis
immortallt 2019-08-25 14:02
Didelės gamybinės įmonės jau moka ir Lietuvoje už taršą. Taip kad lysk atgal į krūmus ieškodamas būdų pateisinti savo taršą.
Taip, autobusai dažniausiai važiuoja tušti. Nu tiesiog geniali išvada, kuri remiasi? Remiasi tuo, kad 1-2 kartus važiavo autobusu, kuris buvo tuščias. Čia kaip tie kurie rėkia, kad kainos dabar kaip prie euro, pagal 1-2 paslaugų kainas.
technologas 2019-08-25 15:35
Bet kad mažai kas daroma, kad tie "sodininkai" nusigautų iš taško A į B. Pabandykite savaitgalį Kaune per Vaišvydavą pravažiuoti. Kamščiai kaip Vilniuje. O todėl, kad kažkoks "genijus" sugalvojo, kad savaitgaliais pakanka žymiai mažiau viešo transporto, todėl galima įjungti autobusų "savaitgalio režimą", paleisti keletą kartų mažiau autobusų. Rezultate ir autobusas pergrūstas ir keliuose kamščiai, nes ir taip visiems aišku kad įtilpti į tą retai važiuojantį miesto autobusą kad pasiekti prie pat miesto esančius sodus šansų nedaug.
FtBall 2019-08-26 10:17
Deja, labai mažai kas pralįstų.
Pritaikius WLTP, "taupumo etalonas" Prius'as pradėjo išmest ~40% daugiau CO2. (78->112).
https://www.fleetnews.co.uk/news/manufa ... -and-prius
Mažas miesto automobiliuskas Ford Fiesta su "super ekonomišku" 1.0 Ecoboost varikliu - 132g. (prieš WLTP - 109g)
https://www.grange.co.uk/technical-data ... line-x-5dr
Trumpai tariant, pritaikius 130g ribą, bus uždėtas toks griežtas ribotuvas, kad pirkt mašiną iki 2017 metų, nes tada 30-50% išaugo CO2 reikšmės.
sub 2019-08-26 10:28
Okay, aš nieko prieš mokestį, kuris yra protingas, reikalingas ir aiškus. Tai gal nededam taršos mokesčio, tiesiog draudžiam įvežti ir pirkti senesnius nei 10 metų automobilius, apmokestinam galingus automobilius ir dyzelinius, apmokestinam pagrindinius šalies kelius visiems, ne tik verslui. Tik svarbu kad surinkti pinigėliai nueitų ten kur priklauso, o ne kokiems vyriausybės naujiems automobiliams, ar Pranckiečio apsaugai Filharmonijos koncerte. Juokauju žinoma, bet dažnaisuiai taip ir būna su mokesčiais, kurie nieko nekeičia visuomenėje.
Manau supranti mane, aš suprantu tave, nekreipiam dėmesio į lunatikus (turiu omeny AAA000) bus ekologija popieriuij, kaip ir nori mūsų valdžia, mokesčiai bus sumokėti, bet šnipštas iš jų ekologijos labui.
FtBall 2019-08-26 12:55
Nieko naujo - EU lygiu jau seniai tai vyksta. Gamintojų deklaruojamos kuro sąnaudos mažėja, tačiau realios kuro sąnaudos praktiškai nekinta.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Paskaičiavo, kiek automobilių taršos mokestis papildytų šalies biudžetą - planuojamos milijoninės sumos