Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kionig 2009-08-15 20:22
Alachas ruuulllzzzz
kiesza 2009-08-15 21:14
Idomus tie arabai,, Ka jiegalvoa kad nafta niekada nesibaigs ?? gyvana jie sia diena neinvestuoja i atiperkancius dalykus oa investuoja ti ik truiniai uz 20 met kai asibaigs nafta manau ju miestai visi ikart isdzius angoraiziai sugrius ne nebebus is ko ju islaikyt ir vel grys ant kupranugariu trampas ju matymo laukas..
Skaitytojas 2009-08-15 22:53
Pilnai sutinku su Arduain. As irgi uzsienyje gyvenu ir dirbu. Ir tikrai pasakyti galiu tik viena - kokia valdzia tokia ir salis. Visi saukia apie ekonomine krize, taciau cia nesijaucia. Bankai sumazino palukanas, darbe pakele atlyginima. Firmos vadovas su darbuotojais kalbasi kaip su draugais. Is paprasto mechaniko algos gali nusipirkti nama po 3 metu.
O kas lietuvoj. Su zmonem elgiasi kaip su gyvuliais ar dar blogiau. Pirma uzdeda nesveikas baudas ir mokescius, o poto bando itikinti zmones imtis verslo.
O valdzia: mums gerai, o po musu kad ir tvanas. Jokios logikos: neduoda zmogui uzdirbt o mokescius kelia.
Man net bloga darosi galvojant apie ta lietuva....
Gaila kad nera protingu zmoniu galinciu ir norinciu visa tai uzbaigt ir pakeist...
GyckaZ 2009-08-15 23:21
Kagi, kai baigsiu mokslus reiks bėgti kuo greičiau iš Lietuvos...
Mariakas 2009-08-15 23:45
Skaitytojas, kokia tauta, tokia ir valdžia. Ir tikrai ne atvirkščiai. Juk tauta renka valdžią. Taip, žmogiškumo Lietuvoje labai trūksta. Čia bankai kaip tik kelią palūkanas, kad gautų daugiau pelno, čia atlyginimai mažinami nes krizė!!! - aš neuždirbu ir tu neuždirbsi, čia firmos vadovai stengiasi darbuotoją išspaust kaip sultis, kad tik babkių daugiau būtu, juk pelnas svarbiausia.
Čia netgi politikams ne gėda pripūst 0,8 promilės ir gaut tik įspėjimą, kur tuo tarpu paprastas žmogus būtu gavęs 1000 Lt baudą ir iš jo būtu metams atimtos teisės...
Tokia yra ta Lietuva. Norėdami ją išsaugot, svarbiausia patys turime išlikt žmonėmis, ne didžiais protais ar didvyriais privalom tapt, turime patys kurt sau geresnį gyvenimą.
mykolas 2009-08-16 00:03
lali lalalala lali lalalala mums reikia naujo vado!!!
Analog 2009-08-16 00:25
Vadas yra!
Skaitytojas 2009-08-16 00:27
Mariakas,geras komentaras ir su tavim beveik sutinku, bet del to posakio kokia valdzia tokia ir tauta, as siek tiek abejoju, nes ar tu tikras, kad i valdzia ateina tie, kuriuos mes renkame ir ar tikrai renkame is tu kurios turetume rinkti. bet visa kita tikrai slamstas lietuvoj.....Gaila.....
vyckas 2009-08-16 11:56
Lietuvoj dabar tokia situacija, kad joks protingas ir save gerbiantis zmogus, galbut galintis kanors padaryti tikrai neis i valdzia.
Drutas 2009-08-16 12:38
Na nelyginkit jūs tokios Airijos su Lietuva. Ten ekonomika stipresnė, jie gali sau leisti mažint mokesčius. Lietuvoj ankstesnė valdžia klestėjimo laikotarpiu viską iššvaistė, gerbiu šitą valdžią vien už tai, kad ieškojo kaip išsukt Lietuvą nuo bankroto, o ne nėrė į krūmus. Gal ne visi sprendimai pasiteisino, tiesa nežinia ar mokesčių mažinimas ir verslo skatinimas iš vis pasiteisintų (gi visi aplinkiniai regionai jautė nuosmukį, su kuo ta prekyba vyks?)
Skaitytojas 2009-08-16 12:55
Kokia ankstesne valdzia. Aklas turi buti, kad nematyti jog valdzioje nuo pat nepriklausomybes sedi tie patys asmenys: kiti partiju pavadinimai,ivairus susiskirstymai,koalicijos,bet zmones tie patys...
Pasulyje ne vien Airija ar Anglija egzistuoja. Yra ir kitu saliu. Taciau jei sakai kad lietuvos valdzia gerbi- tai leisk paklaust uz ka. Uz tai kad jie kelia pvm, kad elektra bus brangesne nei visoje europoje, uz tai kad biudzetiniu istaigu darbuotojai gauna 600 lt per men atlyginima, uz tai kad rastinem prekem jie sau gali skirti 4000lt kas menesi. Manau, kad tiek paprastas darbininkas tiek valdininkas turi valgyti, turi moketi mokescius, turi apsirengti.
Tai dabar pasakyk man uz ka gerbti ta valdzia, jei ji tik ir stengiasi suzlugdyti lietuvos ekonomika galutinai. Yra gi pinigu fondas skirtas krizes atvejui, bet ne,lietuviai patys is to islips...Tipiskas lietuvis.
Beto jei lietuvoje zmones butu mokus, tokia krize nesijaustu.
TAI DAR KARTA TAVES KLAUSIU-KA TAVO GERBIAMA VALDZIA DARO, KAD ZMONES BUTU MOKUS??????
Turbut neklysiu jei pasakysiu jog valstybes ekonomikai daug ytakos daro mokesciu moketojai. Lai pataiso mane ekonomikai,jei klystu
Jusc 2009-08-16 15:57
Skaitytojau, skaityk, o nesauk kaip mazas vaikas.
Dar vienas atsirdado temokantis skustis.
Kaip tu gali aiskinti kaip reikia gyventi ir ka daryti, jeigu pats pabegai nuo sunkumu? Reikia pradet nuo saves, o ne nuo kitu...
Mitas 2009-08-16 16:22
Aš už arabus ir pritariu vyckai.
mykolas 2009-08-16 16:54
ko čia rėkauji, valdžia niekada nieko gero žmonėms nedarė, nedaro ir nedarys, todėl kad ji yra Valdžia, o ne kažkoks gerasis samarietis iš pasakų knygelės
Skaitytojas 2009-08-16 21:36
Noriu ir rekauju, nes jus kurie pasilike nieko kito ir nesugebat kaip tik kaltinti kitus, o saves nematot. Tai kodel pats Mykoliuk, nieko nedarai,a??? Ir pazvelk kas labiau rekia tu ar as? As turiu gera gyvenima ir noriu kad lietuvoj jis butu geras, bet tokie asillikai kaip tu tik ir laizo padus kitiems ir moka tik pavydeti kitiems. Pabandyk neisrinkti klounu i valdzia
Skaitytojas 2009-08-16 21:39
Pasizirek i save ir pabandyk padet kitiems. Lengviausia apkaltinti kitus rekiant
Mitas 2009-08-17 00:23
Na, matai, mūsų šalyje yra tokia situacija, kad nepadės nei „nuo savęs“, nei „nuo kitų“. Vienaip ar kitaip, bet kitų tu nepakeisi, jei jie patys nenorės keistis. O dėl savęs... žinoma, gali kažką keisti, pasikeisti, bet dėl to gali būti tik sunkiau. Tu kažką keisi, o kiti - ne, tau bussunku, nepritapsi prie kitų ir jie tave sutryps taip, kad iš tavęs liks tik dėmė. Imk ir pabandyk kažką gero padaryti tėvynės labui ir pasakyk, kaip sekasi, ar kažkiek sekasi? Visi mes galim taip kalbėt, kad reikia pradėti nuo savęs, bet visi mes to nedarome. O jeigu tu būsi išimtis, tai nuo to nieks nepasikeis, nes mūsų yra 3 mln., net 3 milijonai turi kažką padaryti tėvynės labui, o svarbiausia - šalies valdžia, nes jei ji spjaus į tuos 3 milijonus, į tave, tai daryk nedaręs.
Arns 2009-08-17 00:59
Pirmiausia ka reikia padaryti, priversti valdzia suprasti jog jie tik ATSTOVAI, o ne VALDOVAI. Per ilgai buvo tas pats, svarbu geras zmogus(bent per rinkimus), tad norint pradeti lipti is Lietuvos krizes(nesusisnekejimo, nepasidainimo valdzia, atsakomybes) reikia priversti atsistatydinti sita vyrausybe, bei paeisti Seima. Sumaistis? Taip, ji bus, taciau pasiektume kelis dalykus: 1) parodytume gaia ir vieninguma(tik sitaip galime pradeti tiketi savo salimi, o ne begti kaip ziurkems is skestancio laivo), 2) Isversti senukus, kurie nebeisivaizduoja esa tik atstovai deleguoti musu zmoniu, o likuesieji turetu pradeti dirbti, 3) I rinkimus butu ziurima atidziau tiek paciu rinkeju(jau ziuretu kur koks "protas" lenda), bei is partiju, nes suprate kad uz nedarba ir Lietuvos skurdinima gali netekti postu, prades realiau vertinti padeti.
Tas_pac 2009-08-17 02:32
Arno geras planas. Tik turi trūkumų su realizavimu:
1. Lietuvą valdo ne žmonės, o valdžia. Čia tinka karaliaus Saulės šūkis "Valstybė tai ne jūs, o aš"
2. Tavo planas nelabai patiks valdžiai. Dabar jie gauna atlyginimus didelius, atsakomybės už nieką niekada neprisiiminėja, daro ką nori ir pan. tai jiems patinka ir jie to tikrai nenorės keisti.
3. Tik jie kažką ir gali pakeisti, jei nenori tai ir nekeis. O jie tikrai nenori.
Jusc 2009-08-17 02:44
Skaitytojas, nu net nezinau ar verta su tavim diskutoti, kai tu zmones su kita nuomone vadini "asilikai"s ir teigi, kad "kokia valdzia tokia ir salis". Kas ta valdzia renka? Zmones. Kas ta valdzia gali nuversti? Zmones. Taigi pasiziurek i Prancuzija ir daugeli kitu issivysciusiu saliu. Sakai ten valdzia gera, todel ir zmonem gera. Tu paziurek kiek ten protestu vyksta! ZMONES PATYS eina prie ju ir sako ko nori ir ko nenori.
Kodel turim pradet keistis nuo saves? Ispradziu pradekim PATYS per rinkimus balsoti PROTINGAI o nesivadovaujan skandalais ar nemokamais koncertais. Tada pradekim aiskinti kitems, kad jie turi balsoti protingai. Nepatinka valdzios sprendimai, pradekim PATYS rinkti zmones, kad eitu ir isreikstu savo nuomone. Pamatys, kad tai pasiteisina, ateityje ir jie galbut prades siulyti kanors.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Mykolas Drunga. Ko lietuviai galėtų pasimokyti iš kai kurių arabų