Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arns 2009-11-15 18:27
Keista, jei liaudimi laikai lietuvių karius kurie šturmavo ir nuginklavo TS prancūzus, bei prijungę kraštą prie Lietuvos. Na gal tada ir mūsų istojimas į SSRS daugiau negu legalus dalykas? Teisiškai gražiai padaryta, o tas neteisėtumas tada nesiskaito, jei Klaipėdos prijungimas tokiu būdu visiškai sąžiningas.
Jei darai klaidas, jas taisyk, nes dabar taip sumalei jog nesuprast ką iš vis su tais lenkais mali.
Istorijos neišmanėlis 1918-1940 karo padėtis. 1918-1920 karas su bolševikais. 1919 karas su bermontininkais. 1919 karas su Lenkija. Naciai į valdžią atėjo 1933, Klaipėdos pareikalavo 1939. Sovietai? Hmm, jie vieninteliai pripažino mums Vilnių, vieninteliai mus palaikė nesutarimuose su Lenkais. Iki 1940 SSRS galima sakyti vienintelis užtarėjas. Prancūzam, Anglams svarbiausia buvo Lenkija. Lenkai buvo regione labiausiai palaikoma, jei ne SSRS ir iš dalies Vokietijos palaikymas, ko gero seniai būtume lenkū provincija.
vitaltrix 2009-11-15 18:33
Arns.Jeigu tu taip nemėgsti šalies kurioje gyveni,tai gal varyk iš jos ten kur tau patinka(kaip suprantu rusija).Visi tavo komentarai rodo tavo priešiškumą viskam kas susiję su Lietuva.
Tau turėtų būti gėda.
Arns 2009-11-15 18:49
Tu, kaip ir dauguma kitų, visai nesistengia mąstyti ne provincialiu lygiu. Būtent todėl ir susidaro toks mano įvaizdis. Visai nelaikau savęs rusu, visai nevaidinu jog sovietmečiu buvo rojus, bet akivaizdžių faktų kraipymas, populistinis smegenų pudrinimas, mane pygdo ir aš išsakau savo nuomonę. Skirtingau negu nemaža dalis "istorijos mylėtojų", neįdelizuoju kokio nors laikmečio, yra pliusų yra minusų. Objektyviai vertinant istoriją, šito slėpti nereikia, tačiau dauguma "tėvynės mylėtojų"(oi, atsiprašau, gal reiktu sakyti skinai), ją(istoriją) iškraipo. Reikia remtis faktais, o faktus reikia tikrinti, pradedant nuo autorių, nes nemaža dalis knygų, kuriomis kai kas remiasi, parašė ne kompetetingi istorijos specialistai, o istorikėliai(dažnai išgyvenę tą laikmetį). Nesakau, kad tuos darbus reik nuvertinti, bet ir nereik jais aklai pasikliauti, kas gi neįdelizuoja savęs, kaip didžiausio kovotojo, reikšmingiausios šimtmečio istorijos veikėto ir pan. Jie reiškia nuomones, SAVO nuomones, bet jos tik JŲ reginys, o ne istorija siaurąją(mokslo) prasme.
P.S kodėl kai ką pavadinu provioncialais? Protingas, niekados nespręs apie kitą pašnekovą pagal išvaizdą(šiuo atveju avatarą), tačiau dauguma pasigauna ant provokacijos kabliuko ir įsivaizduoja jog šneka su mažių mažiausiai žmogeliu, mintinai išmokusiu TSKP suvažiavimus
Tas_pac 2009-11-15 22:40
Man tai Izrelis patinka nes jie vininetliai veiksmingai kovoja prieš terorizmą. Dėja visas pasaulis kaišioja jiems pagalius į ratus.
Aš jaučiu nostaligiją trečiajam Reichui todėl Izraelis man patinka, nes politiškai artimiausia Reichui.
Tiesiog faktai yra faktai. Žydai elgiasi su teroristais taip kaip naciai elgėsi su žydais.
vitaltrix 2009-11-15 22:46
Tai tavo nuomone palestiniečių vaikai yra teroristai ? Palaikai civilių žudymą ?
Tai amoralu
lightfire 2009-11-15 23:29
Žinoma, kad amoralu, bet tu parodyk karą, kuriame nežūsta civiliai?Ypač tokį, kuriame civiliais dangstomasi, kuriame civiliai paveręiami ne tik gyvais taikiniais, propogandos įrankiais, bet ir savižudžiais. Izraelis disponuoja bene tiksliausiais ginklais pasaulyje - manai, šiaip sau kuria?Ne, tačiau net ir tiksliausi ginklai negali apsaugoti nuo klaidų, o ką jau ten - nuo anksčiau išvardytų palesitiniečių būdų.
Tas_pac 2009-11-16 00:54
Visas islamas iš pagrindų yra priešiškas likusem pasauliui. Iš tų vaikų vistiek išaugs teroristai. Gal parodyti video kaip trylikamečiai musulmonai pjausto galvas?
Izraelis galėtų tai sukištų visus teroristus į dujų kameras. Dėja.
lightfire 2009-11-16 09:17
Su tokiais pasiūlymais Tas_pac, prisidirbsi.
Tas_pac 2009-11-16 11:51
O ką ne taip pasakiau?
Suprask kokia ten situacija: Tarkime gyveni Jordanijos kaime. Tavo kaimynai sako "Reikia tvarką daryti" ir atlieka teroristinį išpuolį prieš Izraelį. Tada žydai atskrenda ir subombarduoja tavo kaimą. Tai kas kaltas?
Jei norėtų tai tie "civiliai" patys sutvarkytų teroristines grupuotes, bet matomai karo baigti nenori. O tie kurie bendrininkauja su teroristais patys yra teroristai.
Hmz 2009-11-16 13:02
Dovanok, bet man labai sunku patikėti, kad krikdemai ir socialdemokratai buvo "išdavikai" ir siūlė "priimti kitos salies valdzia".
lightfire 2009-11-16 14:02
Ne taip viskas paprasta. Civiliai nebūtinai yra valdžia, tarkime Gazos ruože civilių pilna, bet valdo teroristinė organizacija, tad jos taikiniai yra slidus reikalas. Bet civiliai dėl to nekalti, nebent jie tiesiogiai remia teroristus.
Arns 2009-11-16 14:17
O ne patys žmonės tą valdžią išrinko? Ar vien tik teroristai dauginasi?
Visuomenė ne mažiau atsakinga už teroristinius išpuolius, ypač organizuotus, nes pavieniai ekstremizmo atvejai nesukontroliuojami, o apie veikiančią "sistemą", žino didžioji dalis, bet juos arba palaiko arba užsimerkia akis. Tiesa, kai pradeda kristi bombos, kuriam laikui prašviesėja kai kam galvose.
Jobke 2009-11-16 14:33
Stai kodel as sutikau su 1 ir 2 komentarais, o tu cia besiputodamas, padarei isvada, kad lietuviai nekencia zydu... :O
Ar_as? 2009-11-16 14:43
Taip, Izraelis puikiai kovoja su terorizmu, kurį iš esmės savo niekaip nepateisinamais veiksmais sukūrė - medalį jiems už tai, ir netrukdom, kai skerdžia ten kaip nori - juk su terorizmu kovoja.
O dėl artimumo III reichui - visiškai sutinku. Manau ir pats konfliktas su žydais buvo užprogramuotas tame, kad pasaulyje negali būti dviejų išrinktųjų išskirtinių tautų.
Ar_as? 2009-11-16 14:50
Nu nerealu skaityti Arns - krūmas kaip reta: "Visuomenė ne mažiau atsakinga už teroristinius išpuolius". Ar bent mąstai ką rašai? Tai kaip tu apibrėži, pasaulyje yra suvokiama kaip "Kolektyvinė atsakomybė" - itin populiari sovietmečiu, kai visas kaimas buvo "atsakingas", nes kažkas partizanus priglaudė.
Kolektyvinės atsakomybės buvimas yra lengviausias būdas identifikuoti valstybę. Jos egzistavimas reiškia totalitarizmą, žmogaus teisių nebuvimą. Tikiuosi tavo giminėje neatsiras koks nusikaltėlis, nes pagal nuostabią tavo atsakomybės suvokimo teoriją turėsi eit kartu pasėdėt.
Arns 2009-11-16 15:03
Bukesnis už buka. Taip tamsumėle, čia apie jus. "nes pavieniai ekstremizmo atvejai nesukontroliuojami, o apie veikiančią "sistemą", žino didžioji dalis, bet juos arba palaiko arba užsimerkia akis." Matyt metas JUMS grįšti į pirmą klasę ir mokytis skaityti. Taip, skaityti, pradžiai. Aš gan aiškiai parašiau jog pavienių veiksmų visuomenė sukontroliuoti negali, bet masinius, taip, gali. Iš savo aplinkos nepažysti nė vieno žmogaus? Gaila. Jei pažinotumei, per gandus, apkalbas "iki trečiųjų asmenų" prisikastum. Taip, jei norėtumei tvarkos, žinotumei kas sukelia netvarką.
Arns 2009-11-16 15:07
Čia faktas, tiek istorinis tiek dabarties. Apsižvalgyk ir pamatysi jog jei tik paminimi žodžiai: žydas, Izraelis, judaizmas, tuojau pat pasipila įžeidinėjimai, raginimai dingti nuo žemės paviršiaus ir pan. Čia matyt mūsų kultūros bendravimas? Jei taip, tada pasiūlau tau dingti iš mano orbitos
Dainius2 2009-11-16 15:09
Teisingai, pagal Arns rinkėjai yra atsakingi už tai kad juos valdo teroristinė organizacija - žudykim rinkėjus. Taip sakant, juk su terorizmu kovojam. Žinoma moralinė rinkėjų atsakomybė yra, bet tik ne baudžiamoji. Tuo labiau, kad rinkėjai, galbūt, gali pasirinkti tik iš 1 - 2 teroristinio organizacijų, tai koks čia pasirinkimas.
P. S. Nepavadinčiau Arns radikaliu komunistu: jis nepasisako prieš laisvą Lietuvą, bent jau šio straipsnio komentaruose, be to teigia, kad reikia būti objektyviam. Bet kažkodėl pastebi tik neigiamus smetoninės santvarkos bruožus. Arns, jeigu jau sieki objektyvumo tai paminėk, kad Smetonos laikais sparčiai buvo vystomos sveikatos apsaugos iš švietimo sistemą - valstybė tais laikais ne tik armiją finansavo. O teiginiai, kad valdžia persekiojo kitaminčius ir kad Sovietų sąjunga buvo ko ne vienintelę Lietuvos užtarėja tarptautinėje politikoje, švelniai tariant, skamba įtartinai ir nesudaro objektyvaus žmogaus įspūdžio apie tamstą.
Dainius2 2009-11-16 15:13
Keista, kaip mūsų visuomenė nesutvarkė Kauno mafijos, teko kištis policijai O jeigu sakai, kad visuomenė pati gali sustabdyti terorizmą, tai ar neprijauti anarchistams?
lightfire 2009-11-16 15:23
Man šiaip gaila taikių Gazos žmonių ir aš juos vadinu įkaitais. Banditai(Hamas) juos laiko įkaitais, o "trigerhappy" policininkai (Izraelis) dažnai neturi kitos išeities, tik šturmuoti pastatą. Kiek kitokia situacija Vakarų krante.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Izraelio prezidentas: A.Hitlerio ir J.Stalino režimų nusikaltimų nereikėtų lyginti