Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Dainius2 2009-11-16 15:27
Nėra jau tokios didelės neapykantos žydams man neteko girdėti, kad bent kiek rimtesni žmonės dėl visko kaltintų žydus. Visiškai neišprusią arba naciai - taip. Beje, žydai patys dėl to antisemitizmo iš dalies kalti: vienoje laidoje Alperavičius pasakė, kad lietuviai neapykantą žydams gauna su motinos pienu. Tada į laidą paskambinu du žiūrovai ir bandė priekaištauti, kad jis įžeidinėje lietuvių tautą. Alperavičius, tuo tarpu tik šypsojosi ir aiškinu, kad žmonės neišprusią ir jį ne taip suprato. keisčiausia, kad laidos vedėjas jį palaikė.
Labiausiai žeidžia ne tai, kad ponas Alperavičius taip pasakė apie lietuvius, o tai kad net girdėdamas priekaištus, jis neatsiprašė, juk galėjo tiesiog pasakyti: "Atsiprašau, nenorėjau jūsų įžeisti". Bet kur tau geriau sakyti, kad žmonės neišprusę ir nesupranta ką tu sakai.
Neper seniausiai jis sudalyvavo Rusijos ambasados ir Paleckiuko organizuotoje sovietinės santvarkos gynimo konferencijoje ir pareiškė, kad Stalinas geresnis už Hitlerį. Na patys žinote kaip ten buvo.
Po to parašė pasiaiškinimą, kuriame daugiausia kalbėjo vėl apie žydus.
Manau, kad Lietuvos žydams reikia naujo vado.
Arns 2009-11-16 15:29
O kaip su mafija buvo susitvarkyta? Kažkas kažkam pakuždėjo ką pasekti, su kuo susitarti, ką paspausti ir t.t. Tą aš ir noriu pasakyti, tikrai eilinis žmogus, saugodomas ne tiek save, kiek savo šeimą, neis ir tiesiai ginkluotam nesakys jog "eik tu n*". Yra kitokių metodų. Juk Vakarų krante kitokia situacija, nors ir ten plestiniečiai nors ir ten Izraelis taiko apribojimus.
Diskusijoje nereikia per daug išsiplėsti kur nereikia. Jei buvo kalba apie tai kaip nepriklausoma Lietuvo buvo "demokratiška", tai aš ir dėstau savo žinias. Aš neįgnoruoju tokių faktų, jog Lietuva padarė tuo metu didelė pažangą, jog priverstinai bent minimalus mokslas įvestas ir t.t., tiesiog ne apie tą kalba eina, tad tokie faktai ir neminimi mano kalbose.
Dainius2 2009-11-16 15:39
Sakai paškibždėjo ką sekti, ka kąnors gali pašnibždėti eilinis palestinietis, norintis kad terorizmas jo krašte būtų sustabdyta? Gal vietiniai policijai kurią kontroliuoja Hamas vyriausybė, o gal bėgti pas izrealiečius.
Arns 2009-11-16 15:47
O gal išsikelti kur kitur? Juk skurdas visur tame krašte vienodas, o saugumas daug svarbiau nei kažkokia molinė pirtelė, daug kartų sprogdinta ir griauta
algisle 2009-11-16 16:27
Gaila, kad veik visi diskutuotojai apsiriboja tik skirtingų autorių ar kaimynų nuomonės traktavimu, kurios būna labai jau skirtingos ir todėl diskusijos niekad nesigauna, o nueinama į tarpusavio konfliktus. Vėliau bandysiu savo nuomonę susisteminti ir pateikti visų panašių žmonijos reiškinių šaknis, o ne atskiras nuorodas bei traktavimus.
Dainius2 2009-11-16 16:55
Lauksim, bet jau aš tikrai noriu sužinoti kaip turi atrodyti tikra diskusija ir kokie turi būti rimti ir objektyvūs informacijos šaltiniai. Beje, kokius būtent trūkumus įžvelgi mūsų ligšiolinėje diskusijoje, nes man ji atrodo gana normali, žinant, kad diskutuoja ne profesoriai (apsieiname be keikmažodžių ir žiaurių įžeidinėjimų).
Jobke 2009-11-16 17:13
Nagi, nagi kurgi cia buvo tokie raginimai? Truputi per daug propagandu prisiklauses. Jei jau kas nekencia zydu tai skustagalviai, o ju nera cia tiek ir daug, taip kad is mazo nedaryk didelio.
Jobke 2009-11-16 17:17
Prie ko cia sitas samojis.... ?
algisle 2009-11-16 17:46
"..... nes man ji atrodo gana normali, žinant, kad diskutuoja ne profesoriai (apsieiname be ) išėję į miškus jauni dar nemastantys žmonės, kurių giminės vėliau nukentėjo.
Taigi skirtumas vis tik matosi.
Bus daugiau.
Tas_pac 2009-11-16 18:25
Trūko dar čia Stalino užtarėjų... Jokių tremčių nebuvo. Sibire labai smagu gyventi, visi savo noru patraukė iš Lietuvos stepių ir derlingas Sibiro žemes. Ar ne algisle?
Dainius2 2009-11-16 19:09
To Algisle
Persiprašau, bet sovietai nužudė daugiau žmonių nei naciai, tiek prieš karą, tiek karo metu, tiek po jo (jau rašiau apie tai - nesikartosiu).
Dabar atrandama, kad JAV neskatino lietuvių eiti į miškus, tai buvo pačių lietuvių paskleistas gandas. Teko net girdėti, kad jį paskleidė patys sovietai, norėdami galutinai pribaigti Lietuvos pasipriešinimą.
Į miškus ėjo ne nemastantys jaunuoliai, o inteligentai (būtent jie iš tikrųjų kovojo su sovietų okupantais, o plėšikavo neišprusę žmonės). Taip, kad neskleisk demagogijos, nes paskaičius tamstos komentarus susidaro įspūdis, kad patys Lietuviai kalti, kad buvo okupuoti.
Pritariu Tas_pac.
lightfire 2009-11-16 22:02
Diskusijos kas nužudė milijonu daugiau ir ar anas masinio kankinimo/žudymo metodas yra humaniškesnis/geresnis/labiau pateisinamas už kitą yra AMORALIOS. Tokie apologetai, kurie diktatūrose ieško gerų dalykų(O Hitleris statė autobanus, o Stalinas statė gamyklas, va...) yra akli, jiems galima palinkėti patiems atsidurti abejose situacijose, kad palygintų(tik vargu ar išgyventų ir ar benorėtų lyginti). Tautoms prikaišioti tokius stereotipus yra lygiai taip pat amoralu - ar tai būtų žydas, ar tai būtų lietuvis, ar rusas.
Dainius2 2009-11-16 22:25
Aišku, kad svarstyti kas geresnis: velnas ar šėtonas negražu. Tačiau kai girdi sakant, jog Stalinas buvo humaniškesnis nei Hitleris, nes padarė mažiau žalos žydams - kažkaip norisi pasakyti priešingai. Nes Hitleris padarė mažiau žalos lietuviams.
Antra vertus, kai pagalvoji, tas lyginimas nėra jau toks amoralus. Juk reikia įvertinti istoriją ir joje buvusius tironus. Ir kas čia amoralaus jei vienas pasirodo daugiau aibių prikrėtęs už kitą. Juk jeigu lyginsi eilinį žudiką nužudžiusį pora žmonių su tironu, mirčiai pasmerkusiu tūkstančius, nepasakysi, kad jie abu tiek pat blogo padarė. Lyginant Hitlerį su Stalinu tas pats, tik skirtumas daug mažesnis.
lightfire 2009-11-16 22:40
Tai jei skirtumo tarp jų nėra, tai kam juos lyginti, nuprausiant vieną? Nusileidžiame iki apologėtų lygių - aš nesutinku nei su vienais (kurie sako,kad Stalinas baisesnis už Hitlerį), nei su kitais(Kad Hitleris baisesnis už Staliną) - man tai skamba kaip įžeidimas abejų režimų aukoms. Žmonių skausmo negalima matuoti jų pralieto kraujo bei ašarų uncijomis. Neneigiu, kad tarp abejų režimų būta skirtumų, tačiau jie nėra tokie, vardan kurių mes galėtume vieną ar kitą režimo vadovą išvilkti į geresnę pusę
Dainius2 2009-11-16 22:47
Norėjau pasakyti, kad lyginti verta dėl teorinio žinojimo, o praktiškai tai žinoma, kad lyginti neverta. Nesakiau, kad tarp jų nėra skirtumo, sakiau tik, kad tarp dviejų tironų skirtumas daug mažesnis nei tarp eilinio žodiko ir tirono.
Bet sutinku su tavim - toks lyginimas tikrai gali atrodyti kaip įžeidimas šių režimų aukoms. Tad reikia suprasti ir mane bei kitus, kurie sakė, kad Hitleris, galbūt, humaniškesnis už Staliną. Juk mus žeidžia Izrealio prezidento arba pono Alperavičiaus pasisakymai, kad Stalinas buvo humaniškesnis už Hitlerį.
mazylisz 2009-11-23 20:29
Labas vakar,
Mielieji norėčiau pasakyti, kad negalima sakyti jog A.Hitleris buvo geresnis už J. V. Džiugašvilį ar atvirkščiai kad J. V. Džiugašvilis buvo geriasnis už A. Hitlerį. Tai tiesiog neetiška. Manau kad kalbant apie vinos iš šių istorinių asmenybių vaidmenį apie kitos iš jų dviejų. Ir dar aš nemanau, kad derėtų apie juos kalbant palkti visų faktų į vieną visuma. Pavyzdžiui: kalbant apie nacistinės Vokietijos technologinę pažangą nereikėtų vystyti diskusijos apie antisemitinę šios valstybės politiką. Lygiai taip pat yra ir su komunistine Rusija ir veliau tarybinia socialistinių respublikų sąjungą, kalbant apie technologinį tobulėjimą nėra tikslinga išvystyti didelės diskusijos apie represijas vykusiais šiose šalyse (kažkuriame komentare tai buvo paineta "hitleris statė autobanus, stalinas - gamyklas) Ir atminkite kad tai buvo tik pavyzdys.
Dar manau, kad Sh. Pereso pasisakymas buvo neatsargus ir nekorektiškas, nes žmonės nukentėję nuo J. Stalino vykdytos politikos gali isižeisti. Kalbant apie priškarinės Lietuvos ir okupuotos Lietuvos istoriją irgi nereikėtų maišyti keleto faktų Partizanais buvo vadinami ir partizaninį karą kovoję Lietuviai ir įvairaus plauko kriminalinio pasaulio atstovai. Bet ir vėlgi, aš turiu pastebėti, kad tai neturėtų būtų diskutuotina tema šioje diskusijoje, nes bent aš susidariau tokia nuomonę, kad diskutuojama yra (ar bent turėtų būti) Hitlerio ir Stalino politikos temomis, bet ir toliau, tai irgi neturėtų būti daroma, nes ką sako straipsnio pavadinimas? "Izraelio prezidentas: A.Hitlerio ir J.Stalino režimų nusikaltimų nereikėtų lyginti"
O visu šiuo pasisakymu norėjau pasakyti ir pritarti Sh. Pereso nuomonei, kad šių nusikaltimų nederėtų lyginti ir sukritikuoti jį už tai, visas jo pasisakymas galėjo būti korektiškesnis Stalino rėžimo aukų atžvilgiu.
Ačiū.
Su pagarba Ignas Kazlauskas
P.S. Manau, Plestinos ir Izraelio konfliktas taip pat neturėtų šios diskusijos argumentu
algisle 2009-12-06 23:01
Paskaitinėkit nedidukę temą šiame pat portale apie žmogaus protą ir gerumą ... http://www.technologijos.lt/diskusijos/ ... sc&start=0
arvydas damijonaitis 2011-06-19 09:29
Informacija apie faktus:Kremlius,NKVD-KGB struktūros HOLODOMOR metu Ukrainoje badu numarino 11 milijonų ukrainiečių turtingiausiose juodžemio srityse.Kremliuje "vadovai" 80 proc,NKVD struktūrose- 50 proc žydai.Po 1945 metų prasidėjo masinės lietuvių žudynės,"trėmimų"priedanga.Sunaikinta apie milijonas lietuvių,pažeistas genofondas,sunaikinta infrastruktūra.Arvydas Damijonaitis,žydų gelbėtojos vaikaitis
arvydas damijonaitis 2011-06-19 09:33
INFORMACIJA: Nesiduokim mulkinami.Klastingas okupantas masines lietuvių žudynes "pateikia" kaip "trėmimus".Masinės žudynės -įprasta NKVD-KGB struktūrų praktika,nes tai pats PIGIAUSIAS,EFEKTYVIAUSIAS BŪDAS naikinti tautas..Kaip priversti blogio ir melo imperiją Rusiją kompensuoti? Mirusiųjų,nužudytų ,nekaltų lietuvių sielos to reikalauja.Nebaudžiami nusikaltimai skatina kruviną Rusijos imperiją daryti naujus NEBAUDŽIAMUS genocidinius nusikaltimus. LR Seimo tremtinių,politinių kalinių frakcija nedelsiant privalo įkurti darbo grupę koordinuoti teisinius veiksmus dėl kompensacijos už genocidinius nusikaltimus,masines lietuvių žudynes.
arvydas damijonaitis 2013-02-22 19:21
Informacija,vagiama istorija: HOLODOMOR 80 krūvinos paslapties metų,
Raudonieji naciai ( NKVD-KGB ) HOLODOMOR ginkluotos "akcijos" metu, 1932-1933 metais, turtingiausiose juodžemio srityse Ukrainoje numarino badu 11 milijonų ukrainiečių valstiečių. Tuo metu Kremliuje "darbavosi" 80 procentų žydų tautybės bolševikinės Rusijos vadovų. Po 1945 metų Lietuvoje raudonieji naciai (NKVD - KGB,40- 50 proc. žydų tautybės raudonųjų nacių) sunaikino per milijoną lietuvių. Prūsijoje raudonieji naciai, fanatikų propagandistų ( Ilja Erenburg,žydas ) vedami išžudė 1,5 milijono beginklių vokiečių gyventojų,10 tūkstančių lietuvininkų suvarė ant ledo lyties prie Karaliaučiaus ir susprogdino..Šie nusikaltimai neturi senaties termino.Šiuo metu raudonieji naciai toliau "darbuojasi" Kremliuje - masiniai čečėnų žudymai neturi senaties termino.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Izraelio prezidentas: A.Hitlerio ir J.Stalino režimų nusikaltimų nereikėtų lyginti