AOC plečia darbui skirtų monitorių asortimentą - kodėl dabar ir kuo monitoriai įmonėms skiriasi nuo monitorių namams?  ()

AOC - tai garsus televizorių ir monitorių gamintojas. Kadaise AOC ženklas buvo sutinkamas dažnoje namų svetainėje - kineskopiniai šio gamintojo televizoriai buvo labai populiarūs. Dabar AOC prekės ženklas dažnai matomas kompiuterinių žaidimų entuziastų kambariuose. Tačiau artimiausiu metu AOC ketina stipriai išplėsti savo biuro klasės monitorių asortimentą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Neseniai dalyvavome AOC/MMD renginyje žiniasklaidai ir turėjome galimybę pasikalbėti su AOC ir „Philips“ prekės ženklų atstovais. Jie teigia, kad nors kurį laiką namų ir biuro monitoriais labiau rūpinosi „Philips“, o žaidimų entuziastais - AOC, dabar abu šie vardai bus žinomi abiejuose sektoriuose. Tik kodėl?

Tiek AOC, tiek „Philips“ priklauso „TPV Technology“ korporacijai, kuri yra didžiausia kompiuterių monitorių gamintoja pasaulyje, kuriai priklauso maždaug trečdalis šios rinkos. AOC yra gerai žinomas tarp kompiuterinių žaidimų entuziastų, ypač po 2016 metų, kai šiame semgente buvo stipriai pasistūmėta pirmyn su AGON linija. Tuo tarpu „Philips“ monitoriai dažnai sutinkami įmonių biuruose. Atrodo, kad tokia atskirtis būtų kone natūrali, tačiau AOC plės savo namų ir biuro monitorių pasiūlą, o „Philips“ pasiūlys naujų produktų žaidimų entuziastams.

 

Iš tikrųjų, kompanija nemano, kad konkuruos su savimi, nes AOC ir „Philips“ ženklų įvaizdis išliks skirtingas, o po COVID-19 pandemijos biuro klasės monitorių rinka stipriai atsivėrė ir erdvės čia pakaks visiems. 2020-aisiais stipriai išaugo žaidimų monitorių pardavimai, tačiau dabar palyginti pigesni biurų klasės monitoriai yra ant bangos. Tai nulėmė kelios priežastys:

  • Darbas iš namų tapo norma ir daugybė kompanijų nebekviečia darbuotojų sugrįžti į biurus. Todėl žmonės atnaujina savo darbo vietas namuose.
  • Tos kompanijos, kurios sugrįžo į priešpandeminę darbo tvarką, masiškai atnaujina techninę įrangą.
  • Pasaulinės logistikos ir ekranų gamybos problemos po truputį nyksta.

Taigi, AOC ir „Philips“ dirbs toje pačioje erdvėje. Panašiai kaip „Škoda“ ir SEAT „Volkswagen“ grupėje. Turint omenyje, koks garsus yra AOC prekės ženklas ir kokią didelę rinkos dalį užima TPV produkcija, šis žingsnis atrodo gana logiškas. Ypač kai ekranų gamintojai 2023 metais planuoja 20 % išaugusį produktyvumą.

 

AOC biurams pasiūlys tris monitorių linijas - E, P ir U (pastaroji bus siūloma ir įmonėms, ir buitiniams vartotojams). E - tai gerų, bet daug papildomų funkcijų neturinčių monitorių linija įmonėms, kurios nori sutaupyti pirkdamos daug įrenginių. P linijos monitoriai jau gali turėti tokius patogumus kaip integruota internetinė kamera, USB-C stotelė ir kita. Na, o U yra aukščiausios klasės monitoriai, kurie bus siūlomi ir namų naudotojams.

Analogiškos linijos namams žymimos B ir V raidėmis. B linijos monitoriai yra paprastesni 75 Hz 1440p rezoliucijos įrenginiai su paprastais stovais. O AOC V5 linija jau pasižymi 100 Hz dažniu, reguliuojamu stovu, gali turėti integruotą USB stotelę ir interneto kamerą su „Windows Hello“ (kamera prieinama V5CW žymimuose monitoriuose).

 

Namų ir biuro monitoriai skiriasi. Įmonės dažnai prašo sertifikatų, kurie namų naudotojams nėra reikalingi ar įdomūs. Be to, monitoriaus dizainas įmonėms dažnai nėra prioritetas, bet idealiu atveju turėtų būti labai paprastas, kad per daug neišsiskirtų iš mišrių monitorių būrio biure. Be to, biuro monitoriai įprastai yra naudojami tik darbui, kai namuose tas pats įrenginys naudojamas ir turinio vartojimui (filmams, video) ar net žaidimams - tai nulemia ekrano pasirinkimą. Bet yra dalykų, kurie svarbūs tiek namams, tiek biurui - jungiamumas (geriausiu atveju - USB C stotelė ar net „Thunderbolt“ jungtys), ergonomika, vaizdo kokybė, energijos efektyvumas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(1)
(2)
(-1)

Komentarai ()