Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
liquid 2010-02-13 15:44
mano nuomone negalima lyginti xp ir win 7...win 7 yra visai kitos kartos OS...(realiai 7 yra Vista su istaisytais bug'ais ir keliomis naujovemis)ji naudoja daugiau RAM'u, nes daro prefetching'a, t.y., dazniau leidziamas programas cache'uoja ramuose ir del to kita karta jos pasileidzia zymiai greiciau. UAC taipogi nera toks blogas septintuke. dabar jis tikrai neerzina, o jei ir erzina galima susikonfiguruoti taip, kad neerzintu. o pagrinde UAC reikalingas tam, kad bet kokios programos nepasileidinetu su admino teisemis, kaip kad budavo anskciau. dabar isvis i program files kataloga galima rasyti tik instaliavimo metu. arba tik turint admino teises. turint naujesni kompiuteri net nevertetu svarstyti, kuria OS is Windows serijos diegti - XP sioje vietoje zymiai nusileidzia, nes nera sukurtas dirbti su naujausiu hardwaru, nelabai gerai isnaudoja keliu branduoliu procesoriu galimybes.
Kitas daykas - patogumas. man daug patogiau yra paspausti win mygtuka klavoje, parasyti ko man reikia ir tai rasti sekundes begyje. XP neturi tokiu dalyku. galima aisku bandyti instalinti treciu saliu paieskas kaip google desktop ir pan., bet jos tikrai veikia bug'ovai, o ir resursu naudoja labai daug. galima dar daug vardinti patogesniu dalyku, kuriuos turi 7 - taskbar, windows explorer, sys tray ir kt...
is pradziu ir as buvau vienas is skeptiku...iki tol, kol pats nepabandziau.
aisku, jei turi sena kompa, neverta naudoti naujos kartos OS, nes ji neduos norimo efekto.
dar vienas dalykas. pabandykite palyginti per kiek laiko issijungia pc ant xp ir 7 xp kartais tenka laukti ne viena minute, o 7 issijungia per kelias sekundes.
dariusss 2010-02-13 15:55
to zaf
"O juokingiausia kai sakoma, kad Win 7 mazai resursu ryjanti OS. Na atsiprasau, bet kai OS suryja puse ramu nieko nedarant, tai to nepavadinciau "lengvumu"."
to Cigaras"
Ir įsikalkit į galvas, kad Windows 7 tikrai neveikia greičiau už Windows XP. Jeigu jums viskas Windows 7 operacinėje sistemoje veikia labai greitai, tai Windows XP veiks dar greičiau. Smile"
Pagrįskit kur matot kad xp greičiau veikia=)))
Su savo tokiais teiginiais jau įsivaisduoju kas per veikėjai esate.
Dėl ramu naudojimo ne tik man, bet ir kaip sakė KeeperMustDie jau nusibodo ta pati ir per ta pati aiškinti
"KeeperMustDie
Nauji windowsai geriau isnaudojau branduolius ir kaip jau minejau didelius kompiuterio resursus, kad ir rezervuodami ramus, ko win xp nedaro.
"
Supratot ar kaip vaikams reikią aiškinti?
Pabandykit failo paieška padaryti su xp kuris labai labai mažai resursu valgo ir win7 kuris labai labai daug valgo ant tokio pat galingumo kompiuterio pasižiūrėkit kas greičiau atras:))
to Cigaras
"Mane netgi stebina netbook'ų gamintojai, kurie degia tą sukruštą Windows 7 ir dar Starter edition."
o mane stebina tokie kaip tu.
to sz520qm
"Ir jo, skypė nauja tikrai šudas. Kodėl? A todėl, kad negaliu normaliai alt-tabinti tarp pokalbių langų. Kas man užtrunka su klaviatūra pusė sekundės, su nauja skype reiktų pele baksnoti keturis penkis kartus ilgiau.. Jau nekalbant apie nerealiai kompą stabdančius (vėlgi) langų apipavidalinimus, kuriuos gerai, kad dar galima išjungti..."
Dar vienas... Pasižiūrėk atidžiau skype turi prie minimizavimo, maksimizavimo ir uždarymo langelių dar viena tokį langeli kuris turi funkcija skype "Kompatiško rodymo", išbandyk paspausti, niekas nebetrukdys alt-tabinti:)))
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Apibendrinsiu apie jūs susidariusi įspūdi, matosi, kad čia gali būti susirinkusių įvairaus amžiaus žmonių, t.y. vis dar moksleivių prisiklaususių "specelystu" nuomoniu apie win 7 t.y. "win 7 tas pats kas vista, win 7 šudas daug ramo ryja ir blabla bla.." ir bandantys patapti taipogi "specialystais", kiti tai būtu manau studentai, su jais būtu panašus atvejis kaip ir moksleiviais, bet jau kiti studentai bando uždarbiauti perašinėdami kitiems windowsus, o kaip paimti tuos 30lt už įdėta į cd kompaktą ir du kartus suspaudus next mygtuką? juk dauguma kompiuteriams t.y. bent jau naujesniems visi draiveriai bei coderiai iškarto įsirašo o jei ne tai pats automatiškai persisiunčia.
Na ir paskutinė grupė t.y. bus jau be kabučių specelystai kurie ištiesu daug su xp nusimano ir moka, o win 7 kritikuoja dėl to nes juk kas neš windowsus į įmone perrašynėti už 200litu kai tereikia du kartus paspausti next mygtuką? naudotis labai paprasta ir greita, mažai bėdų dėl pačių win 7 kyla, sudėtingu nustatymu nereikia daryti? o tam pretekstą naudoja kritikui "vista dalis branduolio":)))
Cigaras 2010-02-13 16:31
Čia ta prasme, man taikei? Taip ir nesupratau kokia tu tuom norėjai pasakyt djarjuzzz .
Anzuolas 2010-02-13 16:33
Palaikau XP salininkus. Kiti cia svaigsta, kad XP pasikrauna per minute ar kelias... Tai su kokiais grabais ten jus sedite? O gal Windowsai uzkirmije ten penkis metus sedi? Ot, specai...
Dr vienas teliukas sake, kad jei kompas turi 4 GB, tai XP net neapsimoka rasyti, mat geriau 7? Kodel? Kad septynetas daugiau ju sues ir maziau liks kitoms programoms ar zaidimams? Atsibusk, seneli.
KeeperMustDie 2010-02-13 16:46
Cigaras - tu kolkas nemoki diskutuoti, tai rodo tavo subrendima. Kai ismoksi diskutuoti o ne gincytis gali toliau varyti savo rasliavas. Pagrindziu:
pats kalbi, jog senesni windows maziau resursu naudoja ir geriau veikia, kai lygiai ta pati pasake apie windows 98 tavo "argumentas" buvo: "Ta prasme, tai gal naudokim Windows 3.1? Very Happy Kalbi bile, kad kalbėti. Nusišneki kitaip tariant. " taigi pats sau priestarauji; Nepagrindi savo argumentu, pavizdziui: "Tai kad ne."; neskaitai ka raso zmones, bet juos cituoji, isrinkes tik norimas dalis; Tai tik gincas, o ne protinga diskusija.
Anzuolas - siaip gerbiu zmoniu nuomones, bet neteisinagi pasakyti faktai - ne nuomone, todel prasau, nerasyk kaip kazka suprantantis apie dalykus kuriu nesupranti, man asmeniskai nerupi, bet gali suklaidinti kitus zmones.
SuperHP 2010-02-13 16:50
Na man asmeniskai tiek XP, tiek 7 is greicio puses daugmaz vienodi. Pagrindinis ju skirtumas - isvaizda. Aisku 7 yra stabilesni ir funkcionalesni uz XP, taciau tuo pat ir reasursu naudoja daugiau. Isvada: abi OS vertos demesio ir nera lengva pasirinkti, kuria naudoti.
dariusss 2010-02-13 17:13
Cigaras "Iš patirties kalbu, aišku kur tu tai suprasi, kai per gyvenima turbūt tik vieną kompiuterį esi turėjęs. " liauliauliau ne vien ir ne kelis.. ;) tai čia tavo pagrįsimas?:)) žinok tada aš irgi galiu teigti, kad 98win greičiau veikė už xp.
na ir kiek tu praktikos turėjai su win 7?:)) greičiausiai įsirašei, pamatei kad daug ramo kažkam tais naudoja, gal dar pabandei daemon tools sena pasileisti, neveikė ir ištrynei..:))
Cigaras "Nu tai, kad Skype 4.0 tikrai šūdas. Žymiai nepatogesnė versija už 3.8. Very Happy Alt-tab'int su ja net normaliai negalima tarp chatų negalima. Maždaug turi pelytę naudoti visur. Taip pat labai bugova, dažnai nulūžtą. "
Čia tai tau, o ko man nelūžta su win 7?:))
"Va po šito posto, supratau kas čia vykstą. Vaikosi čia didieji meistreliai madų tiesiog, ir labai gina produktus kuriuos naudoja."
va va būtent pasiskaityk apibendrinimą tai garantuoju busi tarp moksleivio ir studento tu "didžiųjų meistrelių" įsikalęs apie kažkokias "madas" kuris geriau rinktusi darant tarp kompiuterių tinklą prasėdint mažų mažiausiai pusvalandi ant xp nustatinėjant nustatymus (duok dieve kad to užtektu nes dėl kažkokių priežasčių gali neveikti ir dar n laiko sugaišti aiškinantis) vietoj to kad tą pati padarytum su win 7 per minutę neturint jokių žinių..:))
Cigaras 2010-02-13 17:58
Juokinga, ką tu ten tiek nustatinėji su Windows XP 30min, o su Windows 7 5min? Tau manau tiktų tokia OS X operacinė sistema, ji labai pritaikyta casual useriams. Ten viskas dar paprasčiau.
Wolfy 2010-02-13 19:05
Turint 4gb ram ,tai labiau apsimoketu rasytis Win 7 vien del to,kad Win7 64bit sistema yra nesulyginami dalykai su XP 64bit sistema,kuri niera stabili.Be to be 64bit sistemos nematysi ir negalesi isnaudoti 4gb ram.
dariusss 2010-02-13 19:31
Cigaras "Prajuokinai protingasis subrendėli. Kava Aš kad tavo širdutė nusiramintų įdėsiu tau vieną screenshotą. Very Happy Tikiuosi suprasi ką aš juo noriu pasakyti. Nežinau"
Na čia jau pats sau prieštarauji, jei win 7 tokia nevykusi tai dėl kokių priežasčių vis dar ją naudoji?
Cigaras "Juokinga, ką tu ten tiek nustatinėji su Windows XP 30min, o su Windows 7 5min? Smile Tau manau tiktų tokia OS X operacinė sistema, ji labai pritaikyta casual useriams. Ten viskas dar paprasčiau. Smile"
pakankamai daug niūnansu, esu stebėjas kaip daug kas rengiant "lanparty" puse iškart sėkmingai prisijungia prie tinklo o kita pusė lieka ant "ledo" tenka vėl sėdėti atskirai prie kiekvieno
SuperHP 2010-02-13 19:39
3GB + 32bit OS beveik ekvivalentu 4GB + 64bit OS. Taigi turedamas 4GB, labai gerai apsvarstyciau kuria OS versija (32bit ar 64bit) rasyti, nes ramu atliekamu tureciau mazdaug tiek pat, o 64bit OS kai kuriu programu ir driveriu palaikymas tikrai nera toks geras kaip kad 32bit OS. Zinoma, siuo atveju pasirinkiams labai priklausytu nuo to, ka vartotojas veiktu su PC.
Edcka 2010-02-13 19:48
dariusss, taip sutinku, susirinkę čia padiskutuoti diletantai, ypač tokie kaip dariusss, KeeperMustDie, liquid, kurių didžiausias pasiekimas ir sugebėjimų viršūnė yra įdėti "į cd kompaktą ir du kartus suspaudus next mygtuką".
Eikite į savo vaikų darželį, o apie OS galėsite grįžti padiskutuoti, kai patys savo rankomis surinksite bent porą pilnai vandeniu aušinamų kompų ( pilnai reiškia procas, RAM, kieti diskai (RAID iš 4-6 diskų), 2 SLI vaizdo pl., motininės abu chipset'ai) iš individualiai pritaikytų komponentų, surinksite bent porą dešimčių NESERIJINIŲ PC (tokius rinkdavo pvz, ICG "specai"), perrinksite krūvą nešiojamų PC, ir suinstaliuosite kelias dešimtis INDIVIDUALIAI konkrečiam PC PRITAIKYTŲ Win XP OS. Individualiai pritaikytų visų pirma reiškia specialiai paruoštą ir perdarytą su spes. programomis įnstaliacinį paketą (CD, kuriame perdaryta Win XP SP2 instaliacija, integruota SP3, atnaujinimai, driveriai ir kt.), man įdėjus tokį Instaliacinį CD nereikia nei du, NEI VIENO karto paspausti next mygtuką, aš įdedu diską ir einu gerti kavos, grįžus už 20 min. Win XP jau suinstaliuotas ir užsikrovęs (automatiškai prisiloginęs, instaliavimui įjungiu 10 kartų), beveik visi driveriai jau užkrauti, net instaliuojant RAID nereikia nei spausti F6 nei kaišioti flopiko (o paskutinius metus išvis 20 kompų buvo visai be flopikų įrenginio), nes driveriai jau integruoti.
Tik tada jūs lameriukai TURĖSITE TEISĘ pareikšti nuomonę apie bet kokią OS. Iš tokių lamerių, kaip dariusss, KeeperMustDie pasisakymų matau, kad jie išvis viskas ką moka su PC tai tik "du kartus suspaudus next mygtuką" ir žaisti žaidimus, bet ir tuos tik kokius du (Sims ir GTA) ) Nes tik tokie "specai" gali nusišnekėti tokią nesąmonę kad kokia nors OS yra greitesnė už kitas, nes "ramu nerija o juos rezervuoja", "ji naudoja daugiau RAM'u, nes daro prefetching'a, t.y., dazniau leidziamas programas cache'uoja ramuose ir del to kita karta jos pasileidzia zymiai greiciau". ) iš juoko numirt galima. Kaip sakiau, jei tokie "specai" žaidžia tik du žaidimus, tai aišku, jiems daugiau nieko ir nereikia, svarbu tik kad grįžus iš darželio kuo greičiau Sims pasileistų. O rimtai su PC dirbančiam žmogui, kuris tikrai supranta kas yra tikra PC našumas, kai pvz. dirba su AutoCAD ar Photoshop ar pan., svarbu kad tuos 2 GB RAM, kurios suryja, taip BŪTENT SURYJA ir ne kitaip, savo cache'ui panudotų pvz. Photoshopas, tada su pvz. 1000 MB užimančiu fotomontažu Photošopas dirba taip pat, tarsi tai būtų 15 MB nuotraukytė. Ir kam išvis po velnių reikalingas tas tariamai, galbūt, kažkada "dažnai" naudojamų programų cache'as? Aš, ruošdamas Win XP Setup CD išvis leidžiu cache'inti tik boot metu užkraunamas programas. Jeigu darbas su PC susideda ne iš kasdien "zulinamų" tū pačių 2 "žaidimukų", o dirbi rimtai su skirtingomis programomis per dieną, tai kiek RAM'o reikia "užkonservuoti" tik tam kad greičiau pasileistų? Rimtam darbui svarbu ne kad greičiau pasileistų, o kad sparčiai dirbtų, tam reikia kuo daugiau RAM konkrečiam procesui, tegul nors ir penkias minutes "krausis", svarbu kad nestabdytų dirbant su pvz. kad ir su Word dokumentu, kurio apimtis 500 MB (jame pilna schemų, diagramų, paveiksliukų) ir tuo pat metu ruošiant jam lenteles su Excel ir diagramas su Visio bei paveiksliukus su Corel Draw. Bet net ir pasileidus tiek programų net ir su Win XP nereikia apkrauti visų keturių branduolių. Tiesą sakant, Lietuvoje, aišku išskyrus kokias nors laboratorijas (pvz Fizikos institute) dar nesusidūriau, kad kas nors pilnai išnaudotų visų keturių branduolių galią, realiai net nėra tokios taikomosios programos, kuri pilnai apkrautų ir išnaudotų našumui visus keturis branduolis. Be to, KeeperMustDie pasakymas, kad " Nauji windowsai geriau isnaudojau branduolius" yra visiškas lamerio nusišnekėjimas, Win nenaudoja keturių branduolių, jam tiek nereikia ir net ir Win 7 kelių iškart dažniausiai nenaudoja, OS palaikymui pilnai užtenka vieno galios, kelių branduolių reikia ne Win o galingoms taikomosioms programoms. Būtent taikomosios programos, ir tai, jei tik "gerai sukaltos" ir pritaikytos darbui su keliais branduoliais )o tokių kol kas dar nėra daug), tik ir gali "geriau išnaudoti" kelis branduolius. Kai kurie žaidimai irgi naudoja CPU kelis branduolius, bet tik naujausi ir tai tik keletas, žaidimams svarbiau vaizdo plokštės GPU sparta ir RAM kiekis, o jeigu lameriai vaizdo plokštės RAM'ą ir GPU apkraunat Vista ar Win 7 absurdiškų Aero ir pan. nesąmonių vaizdavimui, tai apie kažkokį bent menkiausią pranašumą prieš Win XP net ir žaidžiant žaidimus, nė kalbėt nėra ką. Beje, ar žinote lameriai, kad Win XP veikia DirectX 10? Taip taip, veikia aš pats kartais pažaidžiu ir į savo žaidimams skirtą PC esu suinstaliavęs, S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat ir S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky STABILIAI veikia Win XP sistemoje su DirectX 10 nustatymais (kol nesuinstaliuoji DirectX 10 tie žaidimai net neleidžia jų įjungti) ir vaizdo skirtumas realiai matosi.
A, beje apie stabilumą. Mano suinstaliuoti spec. Win XP sukasi jau du metus vienos įmonės kompe, kuris yra kaip biuro (t.y. naudojamos ofisinės programos, internetas, e-paštas) plus serveris (aptarnauja 12 PC vietų) buhalterinės apskaitos programai su Sybase duomenų baze ( aišku ir jame pačiame dirbama su buh.apsk. programa). Sukasi šis kompas diena dienon be perinstaliavimo, ir DAR NĖ VIENO KARTO NEBUVO NULŪŽĘS. Taip kad nepezėkite apie Win XP "nepatikimumą", jei suinstaliuoti ir sukonfigūruoti nemokate, dirbkit su DOS, tai bus jums tikrai stabilu )
Pabaigai, apie UAC. Na tik lameriams ji ir reikalinga, resursams be reikalo apkrauti ir nervus gadinti. Win XP beje irgi yra panaši į UAC sistema, tik paprastesnė, vadinasi ji SFC (Windows File Protection), bet aš ją dar ruošdamas Win XP Setup CD išjungiu, vien dėl to instaliavimo laikas sutrumpėja apie 30 proc. Bet pašalinus SFC (Windows File Protection), dar nei viename kompe nebuvo bėdų ir niekas dar nesuskundė.
Čia galėčiau tęsti be galo, bet kaip TIKRAS SPECAS, IŠBANDĘS VISKĄ DAUG KARTŲ (esu išbandęs VISAS Win OS nuo 1994 metų, ir kai kurias Li5nux sistemas), galiu pasakyti - kol kas geriausia visų laikų OS yra Win XP, o Win 7 kol kas dar toli iki to, kad pradėčiau ją naudoti. Manau dar kokius 3 metus naudosiu Win XP, kuriuos vis dar įmanoma pritaikyti ir atsinaujinti taip, kad atitiktų naujausius reikalavimus ir poreikius, veiktų SU VISOMIS programomis ir VISAIS HARDWARE be jokių problemų. Kai to nebebus galima, teks ieškoti pakaitalo.
Cigaras 2010-02-13 19:57
Nesuprantu tavęs, eik mokytis bazinio pirmos klasės teksto suvokimo. Aš sau prieštaraučiau jeigu sakyčiau, kad nenaudoju Windows 7 ir naudočiau juos. Ar aš kažkur sakiau, kad nenaudoju jos viename savo kompiuterių? Kodėl ją naudoju, tai čia visai kita diskusija.
dariusss 2010-02-13 23:48
edcka nenusibodo rašyti?
bet betkokiu atveju patvirtinai pats mano teiginį.
kad nereiktu ieškoti nukopijuosiu:
"Na ir paskutinė grupė t.y. bus jau be kabučių specelystai kurie ištiesu daug su xp nusimano ir moka,
o win 7 kritikuoja dėl to nes juk kas neš windowsus į įmone perrašynėti už 200litu kai tereikia du kartus
paspausti next mygtuką? naudotis labai paprasta ir greita, mažai bėdų dėl pačių win 7 kyla, sudėtingu nustatymu
nereikia daryti? o tam pretekstą naudoja kritikui "vista dalis branduolio":)))"
Na ir prie ko čia tavo pasiekimai renkant kompiuterius? pasigyrei geriau pasidarė?
"
suinstaliuosite kelias dešimtis INDIVIDUALIAI konkrečiam PC PRITAIKYTŲ Win XP OS. Individualiai pritaikytų
visų pirma reiškia specialiai paruoštą ir perdarytą su spes. programomis įnstaliacinį paketą (CD, kuriame
perdaryta Win XP SP2 instaliacija, integruota SP3, atnaujinimai, driveriai ir kt.), man įdėjus tokį
Instaliacinį CD nereikia nei du, NEI VIENO karto paspausti next mygtuką, aš įdedu diską ir einu gerti
kavos, grįžus už 20 min. Win XP jau suinstaliuotas ir užsikrovęs (automatiškai prisiloginęs, instaliavimui
įjungiu 10 kartų), beveik visi driveriai jau užkrauti, net instaliuojant RAID nereikia nei spausti F6 nei
kaišioti flopiko (o paskutinius metus išvis 20 kompų buvo visai be flopikų įrenginio), nes driveriai jau
integruoti.
"
na taip o jeigu įmonėje daug skirtingu kompiuterių kiekvienam individualiam kompiuteriui kursi vis nauja cd setupą?
arba po dviejų metų keis įmonė kompiuterius? kas vėl? vėl kviestis įmonėj poną edcka ir mokėti pinigus?
kai tuo tarpu kuris iš paprastų tos pačios įmonės darbuotujų gali surašyti be jokių didesnių problemų win7?
"O rimtai su PC dirbančiam žmogui, kuris tikrai supranta kas yra tikra PC našumas, kai pvz. dirba su AutoCAD ar
Photoshop ar pan., svarbu kad tuos 2 GB RAM, kurios suryja, taip BŪTENT SURYJA ir ne kitaip, savo cache'ui
panudotų pvz. Photoshopas, tada su pvz. 1000 MB užimančiu fotomontažu Photošopas dirba taip pat, tarsi tai būtų
15 MB nuotraukytė."
žinok paprastiems vartotojams dažniausiai netenka su 1000mb fotomontažu dirbti. Beje tam ir yra sukurtos kelios versijos kaip
Windows 7 ULTIMATE, Windows 7 PROFESSIONAL, Windows 7 HOME PREMIUM, Windows 7 HOME BASIC.
Nesi paprastas vartotojas tai ir nenaudok koki ultimate ar home bet professuonal.
Žaidimų visiškai nežaidžiu
"A, beje apie stabilumą. Mano suinstaliuoti spec. Win XP sukasi jau du metus vienos įmonės kompe, kuris
yra kaip biuro (t.y. naudojamos ofisinės programos, internetas, e-paštas) plus serveris (aptarnauja 12 PC
vietų) buhalterinės apskaitos programai su Sybase duomenų baze ( aišku ir jame pačiame dirbama su buh.apsk.
programa). Sukasi šis kompas diena dienon be perinstaliavimo, ir DAR NĖ VIENO KARTO NEBUVO NULŪŽĘS. Taip kad
nepezėkite apie Win XP "nepatikimumą", jei suinstaliuoti ir sukonfigūruoti nemokate, dirbkit su DOS, tai bus
jums tikrai stabilu Very Happy)"
Vėl giriesi.. visa pirma, iš kur gali žinoti ar nenulūžo jei pats prie to kompiuterio nedirbi? ar esi ir buhalteris?
visa kita jei kokiam kitai įmonei įdiegei tuos super duper individualius windowsus tai gal jie paprasčiausiai dėl kažkokių priežasčių
(ne dėl to, kad kaip bytutė dirbo) į tave nebesikreipė?
"aliu pasakyti - kol kas geriausia visų laikų OS yra Win XP, o Win 7 kol kas dar toli iki to, kad pradėčiau ją naudoti.
Manau dar kokius 3 metus naudosiu Win XP, kuriuos vis dar įmanoma pritaikyti ir atsinaujinti taip, kad atitiktų naujausius
reikalavimus ir poreikius, veiktų SU VISOMIS programomis ir VISAIS HARDWARE be jokių problemų. Kai to nebebus galima,
teks ieškoti pakaitalo. Sad"
va šita dalis tai topinė, nors nežinai koks produktas gali būti išleistas, bet betkokiu atveju xp geriausias
apibendrinsiu koki įspūdi leidai apie save sudaryti.
Manau tikrai nemažai nusimanai apie kompiuterius geras it specelistas, baigsiantis ar jau baigęs magistrą.
Bet žmogau mažų mažiausiai šešis kartus pavartojai žodi "lameris", neskaitant kitu žodžių.
Vien giriesi ką esi pasiekęs, koks šaunus esi ir panašiai.
Ir dar ant galo suskėliai "bet kaip TIKRAS SPECAS, IŠBANDĘS VISKĄ DAUG KARTŲ (esu išbandęs VISAS Win OS nuo 1994 metų, ir kai kurias Li5nux sistemas)"
Tau nežema nei kiek? matosi esi truputi piktas ir užsispyręs "aš teisus, o visi kiti ne"
Nemanai, kad gali klysti?
vien tavo tas toks aštrus ginčijamasis įrodo win 7 pranašumą, žinai kurioi vietoi? ogi joje paprastume, namų vartotojams, studentėm, buhalterems ir pan
nereiks kreiptis į tokius meisterius kaip tu, ir kyšti papildomai litus, kad sukurtum individualiai super duper instaliacijos cd kai win7 pats prisitaiko
prie vartotojo kompiuterio.
Prarandami lengvi pinigai? na ką padarysi toks jau gyvenimas.
o dėl tavo darbo su gygabaitinėmis failais tai jau čia kita tema.
P.s. jei rašysi atsakymą labai prašau trumpesni nes nusibodo skaityti, bei kitą karta rink žodžius.
dariusss 2010-02-13 23:59
Cigaras to "Nesuprantu tavęs, eik mokytis bazinio pirmos klasės teksto suvokimo. Aš sau prieštaraučiau jeigu sakyčiau, kad nenaudoju Windows 7 ir naudočiau juos. Ar aš kažkur sakiau, kad nenaudoju jos viename savo kompiuterių? Kodėl ją naudoju, tai čia visai kita diskusija."
prieštarauji savo principams. Naudoji, nes jau numatei šitą temą ir kad galėtum atsikirsti? ar jau naudoji programas ar tais žaidimus kurie te veikia ant win7? o gal win7 visai nenaudoji o ta screena iš interneto ar pažįstamo gavai?:D
anonimas 2010-02-14 01:43
Na gal tokiems kaip tu "specams" UAC labai trukdo, tačiau UAC pasiteisino, MS teisingai pasielgė, kad jį įkišo į savo windowsus. Šis priedas apsaugo ne tik nuo žalos iš išroės, bet ir nuo blogos tarpinės tarp pc ir kėdes, deja kas dažnai pasitaiko.... Nepaslaptis, kad didžioji dalis kompiuterių vartotojų nėra tokie kieti specai kaip tu.
liquid 2010-02-14 03:09
prajuokino "eksperto" edckos komentaras
jei jau toks esi specas ir su photoshopu dirbi ir krauni gigabaitinius failus, turetu buti ne problema daugiau ramu nusipirkt, o ne verkt be to, turbut nezinai, kad 32 bit procesas gali teoriskai max uzsikraut 2 gb ramu
Cigaras 2010-02-14 09:51
:)), atsiprašau , bet tu geriau gal patylėk. Serveris veikia 24/7 ir niekada nebūna išjungiamas. Nebent dėl tam tikrų techninių priežasčių.
KeeperMustDie 2010-02-14 10:37
Jau norejau neberasyti sia tema, nera noro beprasmsiskai gicytis, su zmonemis kurie nenori ko nors pagrysti o tik sneka, kad kasnors juos girdetu. Bet vienas dalykas labai prajuokino. Pagal cigara, jei as turiu kompa kuris veikia 24/7 tai as turiu serveri .
Cigaras paskaityk: http://en.wikipedia.org/wiki/Server_%28computing%29 nuosirdziai tikiuosi, kad nors nepatinges wikipedijos informacija priimt. Edckos nekomentuosiu, atsakymas butu tik toks, kad padetis su useriais cia blogeja
Be to iprastu vartotoju nuomone apie OS yra svarbiausia, tikrai patyre vartotojai, gali laisvai sokineti tarp versiju ir paciu OS. Na bet ka cia sneketi, patyres vartotojas, jau pakankamai gerai zino kad UAC nera skirtas nervams gadinti, (kaip ji isjungti - tai ir pradinokas supranta)... Ir tikrai supranta, kad OS yra gera, kai itinka ne tik jam, bet ir paprastiem vartotojam, nes jie sudaro didziaja rinkos dali.
Cigaras 2010-02-14 11:06
Ir vėl jis varto mano žodžius kaip tik nori. Galbūt ne taip aiškiai išsireiškiau, bet šiuo atveju manau, kad žmogus turintis bent truputį logikos turėjo suprasti ką aš sakau. Kad tu ten laikysi PC 24/7, tai jis nepavirs serveriu. Bet būtent tuo atveju, tas kompiuteris atliko taip pat ir serverio paskirtį, ką kiekvienas manau turėtumėt suprast. Ar ne? Tau siūlyčiau eiti vikipedijoj susirasti ir paskaityti ką reiškia žodis „argumentas“.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Buvęs "Microsoft" darbuotojas atskleidė "Windows 8" išleidimo datą