Virš Filipinų pastebėtas mįslingas objektas, skriejantis dešimčių km aukštyje – ateivių laivas ar super slaptas orlaivis? (Video)  ()

Kinija, be kita ko, tiria aukštai skraidančių, toli keliaujančių dirižablių, galinčių atlikti įvairias misijas, galimybes.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Neseniai internete pasirodė nuotraukos, kuriose gali būti matomas dideliame aukštyje dirižablis, skraidantis netoli šiaurinės Filipinų Luzono salos netoli Pietų Kinijos jūros.

Žinoma, kad Kinijos kariuomenė, be kita ko, tiria aukštai skraidančias, lengvesnes už orą platformas, galinčias atlikti stebėjimo ir žvalgybos misijas ir kitas užduotis dideliais atstumais ir ilgą laiką, kurios puikiai tiktų operacijoms šiame regione.

Panašu, kad aptariamos nuotraukos pirmą kartą pasirodė „Facebook“ praėjusį savaitgalį, nors atrodo, kad originalus įrašas dabar buvo ištrintas arba užrakintas nuo viešo rodymo. Vaizdai vis dar cirkuliuoja socialinėje žiniasklaidoje, kai juos paėmė vietinė Filipinų žiniasklaida.

 

Teigiama, kad nuotraukas padarė asmuo Pangasinan provincijoje Luzone, kurios vakarinė dalis išsikiša į šiaurinį Pietų Kinijos jūros pakraštį, tačiau neatrodo, kad būtų jokios lengvai prieinamos informacijos apie tai, kada buvo padarytos nuotraukos.

Iš to, kas matoma, objektas atrodo kaip lašo formos dirižablis su keturiais uodegos pelekais. Iš vaizdų nėra visiškai aišku, ar jo išorė gali būti permatoma, ar panaši į metalą. Labiau tikėtina, kad tai pastarasis variantas, o nuotraukos, kuriose jis matomas toli, rodo, kad jis labai atspindi šviesą. Tačiau šį efektą gali sukelti įvairios medžiagos, žiūrint iš didelio atstumo.

Atsižvelgiant į tai, kaip toli jis atrodo nuo fotografuojančio asmens, sunku įvertinti jo dydį arba aukštį, kuriame jis gali skristi. Taip pat neaišku, ar jame gali būti sumontuota kokia nors varomoji sistema ar kita įranga.

 

Apskritai, bendra dirižablio forma turi daug panašumų su daugeliu didelio aukščio dirižablių tipų, su kuriais, kaip žinoma, dirbo Kinijos įmonės. Tai apima mažiausiai dvi be įgulos saulės energija varomas konstrukcijas – „Tian Heng“ ir „Yuan Meng“ su išoriniu varikliu ir kitomis sistemomis, pirmiausia skirtomis operacijoms stratosferos aukštyje, kurios, kaip pranešama, buvo bandomos bent kartą.

Stratosfera paprastai apibrėžiama kaip esanti 7-20 km virš Žemės paviršiaus, o šie matavimai skiriasi priklausomai nuo konkrečios vietos, o tokio tipo dirižabliai paprastai yra skirti skrydžiams aukštesniame to diapazono gale.

 

Kinijos kariuomenei didelio aukščio, ilgaamžiškumo dirižablio dislokavimas Pietų Kinijos jūroje, konkrečiai, net eksperimentiniu pagrindu, galėtų būti prasmingas.

Platformos, galinčios teikti bendrą jūrų stebėjimą, ryšių ir dalijimosi duomenimis palaikymą labai dideliuose plotuose, būtų naudingos šiame regione pasklidusioms Kinijos pajėgoms, įskaitant tas, kurios yra dislokuotos įvairiose gana atokiose dirbtinėse salose. Vienoje iš šių salų pasirodė bent vienas pririštas aerostatas – už orą lengvesnė sistema, pritvirtinta prie fiksuoto inkaro ant žemės, kuri galėtų užtikrinti labiau ribotą ir lokalizuotą stebėjimą ir kitas galimybes.

 

Visų pirma stratosferiniai dirižabliai gali turėti naudingesni, nes jie gali skristi aukštyje, viršijančiame tipinius naikintuvus, todėl juos perimti ir atidžiai ištirti yra sudėtinga. Dirbant tokiame aukštyje, galimybę stebėti šiuos orlaivius ant žemės taip pat gali būti sunku atsekti naudojant tradicinius radarus dėl jų formos, konstrukcijos ir lėto greičio. Tai savo ruožtu gali sudaryti galimybę slapta ptekti pereiti tam tikras sritis ir rinkti informaciją.

Pietų Kinijos jūra apskritai yra strategiškai svarbi įvairių šalių sritis, todėl nuolat vyksta reikšminga oro veikla.

Net jei apačioje esantys asmenys, pavyzdžiui, asmuo, kuris, kaip pranešama, padarė nuotraukas Pangasinane, mato virš galvos skraidančius dirižablius, sunku juos lengvai atpažinti. Yra rimtų požymių, kad daugelis pranešimų apie NSO, kurie dabar taip pat dažnai vadinami neatpažintais oro reiškiniais (UAP), iš tikrųjų yra įvairių rūšių bepiločiai orlaiviai, įskaitant įvairių tipų dronus ir oro balionus.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(22)
(8)
(14)

Komentarai ()