To niekas iki šiol nematė – į dangų pakilo didžiausias toks orlaivis pasaulyje: prasideda nauja aviacijos era (Video)  ()

„ZeroAvia“ planuoja reguliarius komercinius skrydžius pradėti po dvejų metų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Visi, kuriems pasisekė būti Cotswold oro uoste Glosteršyre (Didžioji Britanija), šiandien tapo tikrai istorinio įvykio liudininkais: į dangų pakilo pirmasis pasaulyje vandeniliu varomas lėktuvas, pranešama bendrovės svetainėje. Atnaujintas dviejų variklių „Dornier 228“ pakilo įgyvendinant projektą „HyFlyer II“, kurio tikslas – pasiekti nulinės emisijos oro keliavimą.

Skrydis truko 10 minučių ir per tą laiką 19 vietų „Dornier 228“ atliko riedėjimą pakilimo taku, pakilimą, pilną skrydžio ratą ir nusileidimą. Įmonės atstovų teigimu, visos sistemos ir mechanizmai veikė normaliai.

Tai yra didžiausias iki šiol išbandytas „ZeroAvia“ variklis. „ZeroAvia“ 2–5 MW jėgos pavaros programa, kuri jau vykdoma, pritaikys švarių variklių technologiją iki 90 vietų orlaiviams, o per ateinantį dešimtmetį bus toliau plėtojami siauro korpuso orlaivių demonstravimo įrenginiai.

„HyFlyer II“ projektas, remiamas JK vyriausybės ir nepriklausomų investuotojų, yra mokslinių tyrimų ir plėtros programa, skirta vystyti aplinkai nekenksmingus skrydžius gaminant vandenilinius variklius Bandomojoje orlaivio konfigūracijoje vandenilio bakai ir energijos gamybos sistema buvo kabinos viduje. Komercinėje konfigūracijoje bus naudojama išorinė saugykla.

 

Dabar „ZeroAvia“ ketina atlikti orlaivio sertifikavimo konfigūraciją, siekdama užtikrinti komercinius maršrutus naudojant vandenilinius variklius jau po 2 metų.

„Šiandieninis skrydis yra nepaprastai jaudinanti ateities vizija: didelis žingsnis į priekį nulinės taršos oro kelionių link“, – sakė verslo reikalų valstybės sekretorius Grantas Shappsas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(47)
(1)
(46)

Komentarai ()