Vienintelė „Mazda“ rizikuoja gaminti automobilius su tokiu varikliu: pristatė, kaip viskas atrodys  (3)

„Mazda“ oficialiai parodė „MX–30“ krosoverį, kuriame sumontuotas rotorinis variklis. Tai pirmas kartas nuo 2012 m., kai automobilių gamintoja ketina atnaujinti gamybą su tokiais varikliais.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pirmą kartą viešai šis automobilis parodytas Briuselyje, kur vyksta automobilių paroda, „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“ cituojamas vienas Vokietijos portalų.

Tiesa, naujajame modelyje rotorinis variklis nesuka ratų – jis tik generuoja elektros energiją, veikia kaip generatorius hibridinėje pavaroje. Ratus čia suka elektros variklis, kurio galia siekia 170 arklio galių.

Varomas tik elektra automobilis gali nuvažiuoti iki 85 kilometrų. Tačiau rotorinis variklis jam padeda nuvažiuoti dar 600 kilometrų be papildomo krovimo ar degalų papildymo.

Vidutiniškai automobilis šimtui kilometrų kelio sunaudoja vieną litrą benzino.

Skelbiamas automobilio darbinis tūris nesiekia 1l, o jo galia – 75 arklio galių.

Rotorinis variklis buvo išrastas dar praėjusiame amžiuje, Vokietijoje. Jis pasižymi sąlyginai didele galia ir kompaktiškumu. Tačiau yra ir trūkumų: ganėtinai nedidelis resursas ir didesnės emisijos, palyginti su paprastu vidaus degimo varikliu.

 

Dėl to gamintojams dingo noras gaminti tokio tipo automobilius, tačiau vienintelė „Mazda“ prie šios minties pasiliko. Paskutinis toks automobilis pro bedrovės gamyklos vartus išriedėjo prieš 11 metų.

Kadangi dabartiniame modelyje rotorinis variklis naudojamas tik kaip generatorius, tokių resursų turėtų užtekti. Kadangi nebus didelė apkrova varikliui, patikimumas ir emisijos nevargins, taip deklaruoja gamintojas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Žinių Radijas
(25)
(2)
(23)

Komentarai (3)