Rusijos interneto milžinai nebijo mesti iššūkį „Google“ ar „Facebook“  (17)

Įtakingiausių Rusijos interneto bendrovių vadovai yra įsitikinę, kad jų plėtojamos paieškos, socialinių tinklų ar elektroninio pašto paslaugos visuomet atrems „Google“, „Facebook“ ar kitų Vakarų kompanijų konkurenciją.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Populiarumu Rusijoje „Google“ lenkiančios paieškos sistemos „Yandex“ vadovas Arkadijus Voložas „The Telegraph“ sako, kad „Google“ šalyje nepirmauja dėl dviejų priežasčių – kalbos barjero ir mažų mažiausiai ne geresnių technologijų nei rusiškosios.

„Yandex“ sugeba pirmauti prieš „Google“ dėl paieškos ir kitų svarbiausių paslaugų kokybės. Žmonės išeis tik tuomet, kai kokybė suprastės. Be to, Rusijoje turime stiprias technologines galimybes, kurių nevertėtų nuvertinti“, – sako A. Voložas.

Savo ruožtu elektroninio pašto paslaugas teikiančios ir populiariausią Rusijoje socialinį tinklą „vKontakte“ valdančios bendrovės „Mail.ru“ vadovas Dmitrijus Grišinas prideda, kad šalies rinka yra pakankamai didelė, kad laikytųsi pati ir neleistų į priekį išsiveržti užsienio žaidėjams. Jis taip pat atkreipia dėmesį į kalbos barjerą ir stiprias Rusijos programuotojų pajėgas.

Beje, „Mail.ru“ per Estijos bendrovę „Forticom“ valdė ir lietuviškąją „Forticom“ su jos „One.lt“ socialiniu tinklu. Tačiau lietuviškuosius „Forticom“ projektus iš estų ir rusų išpirko bendrovės vadovo Aldo Kirvaičio ir partnerių įkurta nauja kompanija „Blue Ant Holdings“.

„Mail.ru“ valdanti interneto investicijų bendrovė „Digital Sky Technologies“ (DST) yra keletą kartų investavusi ir į pasaulyje pirmaujantį „Facebook“ socialinį tinklą. O jo vadovas Markas Zuckerbergas yra minėjęs, kad šiemet jo vadovaujamo socialinio tinklo prioritetas bus plėtra Rusijoje.

Praėjusių metų viduryje „Facebook“ buvo atskleidusi Rusijoje teturinti 1 mln. vartotojų, tačiau bendrovė nuo šiol tikisi kas pusmetį dvigubinti rusų vartotojų būrį. Juoba kad vis daugiau vakarėjančių jaunųjų rusų pasirenka „Facebook“.

Kita vertus, „Facebook“ akcijų turinti „Mail.ru“ su šia bendrove turėtų bendradarbiauti, o Rusijos interneto žiniasklaidos bendrovės SUP vadovė Annelies van den Belt teigia, kad rusų ir vakariečių technologijų kompanijų partnerystė turėtų duoti sėkmingų rezultatų.

Aut. teisės: delfi.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (17)