„Iš Pekino į Niujorką per 2 val.“ Slėptas 3 metus  ()

Trumpas bandomasis keleivinio viršgarsinio lėktuvo prototipo skrydis padėjo išspręsti didelę orlaivių dizainerių problemą.


Asocatyvi nuotr.
Asocatyvi nuotr.
© recraft.ai (Free Tier Assets) | https://www.recraft.ai

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kinijos mokslų akademijos mokslininkai ką tik paskelbė, kad dar 2021 metais buvo sėkmingai išbandytas didelio viršgarsinio lėktuvo prototipas, kai jis pasiekė hipergarsinį greitį.

Tai greitis, kuris daugiau nei 5 kartus viršija garso greitį, kuris yra 1234 km/val.

Mokslininkai teigė, kad jų prototipas pasiekė greitį, kuris 6,5 karto viršija garso greitį. Šis testas buvo laikomas paslaptyje 3 metus dėl projekto konfidencialumo, nors neaišku, kodėl apie tai vis tiek buvo pranešta visuomenei, rašo „Interesting Engineering“.

[PAPILDYMAS] Masiškai perkamas ir giriamas pirkėjų! „Naudoju jau 3 mėn. Puikus komplektas. Apšildau garažą, netgi namą. Pirksiu tokį ir draugams“ („VEVOR WF5001“ atsiliepimai)
24015

Nuostabiai gera kaina

Specialus kuponas

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

Puikūs pirkėjų atsiliepimai

Išsamiau

Tiksliai nežinoma, kaip jis atrodo, o detalių apie jo konstrukciją yra labai mažai.

Nežinia, ar buvo pagamintas visas naujojo viršgarsinio keleivinio lėktuvo modelis, ar jis statomas ir kada bus atliktas pirmasis tokio lėktuvo skrydis. Kinijos mokslininkų teigimu, naujasis viršgarsinis lėktuvas leis keleivius ir krovinius gabenti hipergarsiniu greičiu. Tuo pačiu metu, pavyzdžiui, skrydis iš Pekino į Niujorką truks tik 2 valandas, o ne 13, kurių reikia skrydžiui įprastu keleiviniu lėktuvu.

 

Pirmą kartą Kinijos mokslininkai sukūrė lėktuvo, galinčio skristi hipergarsiniu greičiu, dizainą dar 2018 m. Leidimas bandomajam skrydžiui buvo gautas po 3 metų. Ir tai vyko Jiuquan kosmodrome Gobio dykumoje šiaurės vakarų Kinijoje 2021 m. rugpjūčio mėn.

Remiantis Kinijos mokslų akademijos pareiškimu, tai buvo 20 minučių trukmės bandomasis skrydis, kurio metu viršgarsinio lėktuvo prototipas pasiekė hipergarsinį greitį, 6,5 karto didesnį už garso greitį. Kartu skrydis padėjo išspręsti didelę problemą lėktuvų dizaineriams.

 

Problema ta, kad didėjant orlaivio greičiui teko sumažinti naudingą orlaivio vidinę erdvę. Todėl keleivis galėjo lengvai susitrenkti galvą stovėdamas legendiniame viršgarsiniame lėktuve „Concorde“. Visi šiandien naudojami hipergarsiniai orlaiviai turi ribotą vidinę erdvę, tai reiškia, kad jie gali būti naudojami visų pirma nepilotuojamoms misijoms ir kitiems kariniams tikslams.

Tuo pačiu metu mokslininkai teigė, kad ji vis dar susiduria su daugybe problemų, kurias reikia išspręsti. Tačiau projektas laikomas griežtai paslaptyje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(11)
(4)
(7)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()