Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Blitzkrieg 2011-04-26 15:29
Na tai gal kas gali paaiskinti, kodel vaziuot pvz nuo kalno su laisvu begiu nesutaupoma nei kiek degalu? Kaip taip gali but?
GM 2011-04-26 15:39
Dar vienas patarimas:
pamatę priekyje įkalnę - padidinkite greitį, kad mažiau reikėtų spausti akseleratorių jau važiuojant įkalnėn.
wi_lius 2011-04-26 15:54
Pagal mano logiką (nebūtinai teisingą), kai bėgis įjungtas, ratai suka variklį (stūmoklius ir panašiai). Perjungus į laisvą pavarą variklio apsukoms palaikyti (kad neužgestų variklis) yra deginamas benzinas.
namaste 2011-04-26 15:56
Taigi parašyta, kad riedant nuo kalno įjungus bėgį, automobilis kuro nenaudoja, o kai variklis dirba tuščia eiga - naudoja.
Nerkus 2011-04-26 16:15
sito tai visai nesupratau:
"8. Statydami automobilį nuokalnėje, nepalikite įjungtos pavaros, verčiau naudokite stovėjimo stabdį."
Blitzkrieg:
yra toks datcikas kuria stebi apsukas ir gazo padeti. kai datcikas pastebi, kad gazo pedalas nepaspaustas, o apsukos yra sakykim 1500 tada kompas atjungia kuro padavima i varikli. Tas labai matosi masinose su kuro sunaudojimo rodmenimis, nes atleidus stabdi rodo, kad sunaudojama 0 l kuro. Yra toks sadykas ir senos masinose (lada), bet kaip ten eikia tai paaikinti negaliu.
zeuline 2011-04-26 16:16
Nesupratau su laisva pavara paliekant stoveti automobili ir rankiniu. kokios tai gali buti kuro sanaudos?
8 punktas
vitalijuss 2011-04-26 16:25
kaip pastebėjau rašo ne tik apie kuro sąnaudas, bet ir apie visų kitų auto dalių saugojimą ir apskritai apie saugumą, o palikt ant pavaros yra ne saugu, geriau palikt ir pavarą ir rankinį užtraukt, o jei jis neveikia tai plytgalį po ratu pakišt
na šiaip viskas gan aiškiai paaiškinta, nieko naujo, ko nebūtų per vairavimo teoriją pasakoję, nepasakė
blizzard 2011-04-26 16:36
Na čia jau patarimai norint sutaupyt maksimaliai dažniausiai naudojamas tai apsukos iki 2000 su dyzeliniu auto, nes nuo 2000 praktiškai visiems modeliams įsijungia turbina kuri papildomai eikvoja kuro.
Kas liečia patarimą dėl pavaros įkalnėje, tai čia ko gero norima pasakyt kad biškį stumtelėjus mašiną tokioj padėtį ji gali ir užsivest. Juk taip kartais užkuriama mašina jeigu akumuliatorius nusėdęs.
p.s. po to mašina užsikurs ir tai jau bus papildomos kuro sąnaudos ir ne tik
Reikėtų man išmokt geriau stabdyt varikliu. Naudingas dalykas tiek žiemą tiek vasarą ir ne vien dėl ekonomijos.
sabotan 2011-04-26 16:43
sesk ant dviracio tada pamatysi kaip kuro sanaudos sumazeja ir sveikata pagereja
zeuline 2011-04-26 16:49
na nemaza ikalne turetu buti, kad automobili su ijungta pavara pajudintu. plius rankinis 10-15 metu masinose abejotinai laiko.
blizard, tavo situacija, kai palieki automobili su ijungta pavara ir ijungtu degimu. tada tokia prielaida, kad svetimi asmenys gali ja pasinaudoti ir tai vel papildomos kuro sanaudos
cave_dweller 2011-04-26 16:50
Stabdymas pavaru pagalba pravercia ziema senesniuose automobiliuose be abs, o siaip pavaromis stengiuosi stabdyti kiek imanoma dazniau. Kas del patarimu, tai nieko naujo, tiesiog primine ka ir taip praktiskai visi vairuotojai zino. Tik beda ta, kad mazai kas jais naudojasi.
mr_i_see_all 2011-04-26 17:42
5 punktas, manau, nelabai tinka didmiesčio spūstims, nes jei palieki didesnį atstumą tai į jį tuojpat kasnors įlenda ;D
Wildpants 2011-04-26 17:47
Nuo kada mašina gali užsivest be degimo? O tu kada bandei stumt stovinčią mašiną su įjungtu bėgiu? Manau, kad ne nes nusikalbi gan stipriai. Mašinos su nusėdusiu akumu yra užvedinėjamos užstūmus mašiną ant laisvo ir tik tada bėgi įmetus.
Karvė 2011-04-26 18:06
Nuo kada tepalai keičiami kas 5000 km?
Nerkashis 2011-04-26 18:24
Na, 7. punktu visada naudojuos. Visada stabdau bėgiu. Kaip ten sakoma: geram vairuotojui stabdžiai nereikalingi. Ir tai jaučiasi kuro ekonomijoje.
Arthuras 2011-04-26 18:26
Aha, o taupiausia, kai automobilio išvis neturi arba jis garaže, arba tu jį stumi(kainuoja tik didelį gerų barščių bliūdą su lašiniais).
Kai pradeda žmonės taip taupyt - užkemša eismą. Per sankryžą reikia judėt sparčiai, nes šviesoforas dega vos minutę ar pan. Tik keletas būdų, kurie gali padėt sutaupyt kurą neprarandant komforto - šiukšlių išmetimas iš automobilio, padangų slėgis, stogo bagažinės nuėmimas ir kiti panašūs, jei dar visų neišvardinau. Visa kita - paranojiški vėjai.
Dėl stabdymo varikliu, tai toli gražu ne pats patogiausias būdas stabdyti važiuojant įprastai, o ne lenktynėse ir pan. Žiemą taip stabdant, visada yra galimybė užblokuoti ratus su visomis to pasekmėmis. Be to, tarkim leidžiamas greitis 90, nuokalnėje galima leisti laisva pavara įsibegėt iki 100 ir sėkmingai riedėt kol greitis nukris tarkim iki 90.
Paliekant nuokalnėje automobilį tik su įjungta pavara yra tikimybė, jog jis pradės riedėt.
Važiuoti automobiliu su turbina ir neleisti jai dirbti savo darbo - tikra kvailystė, nes ji ryškiai didina variklio NK.
Nerkashis 2011-04-26 18:35
Tai Arthuras, suprantu esi iš tų ralistų. Įvykius, važiuojant, reikia planuot į priekį. Jei matai mirksint žalią, o iki sankryžos dar kokie 100m ar daugiau, tai ir stabdau bėgiu. Dažniausiai 4-tu. Iki tol kol apsukos pasiekia 1000aps/min. Tada stabdžiai. Patikėk, stabdant 4-ta pavara, mašina iškart nestoja.
zeuline 2011-04-26 18:37
arthuras,
del stabdymo varikliu esi visiskai neteisus. ir ziema slydimas gali buti tik minimalus, sekundes dalis esant labai slidziai dangai. stabdziai maziau dyla. vaziuodamas visada su ijungta pavara automobilis yra daug stabilesnis. nuokalneje su ijungta pavara kuro sanaudos =0
as uz stovejima ir su rankiniu ir begiu.
vaziuoti nenaudojant turbinos, jei ji yra, tikrai kvailyste.
Xdmin 2011-04-26 18:55
kazkur teko skaityti kad vaziuojant dideliu greiciu kondicionieriaus yra ekonomiskesnis budas atvesti nei praviras lankas.
Arthuras 2011-04-26 18:57
Jei važiuoji neužkimštomis ramiomis gatvėmis, tai tikrai taip ir jei tavo stabdymas pasibaigia 4 pavara, o po to pribaigi stabdžiais. Bet jei važiuojant šiek tiek aktyviau(staigiau stabdant), tai maltis po tas pavaras menkas malonumas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Patarimai, kaip važiuoti ekonomiškiau