Patarimai, kaip važiuoti ekonomiškiau

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

cave_dweller 2011-04-27 09:44
is patirties, jei kelias lygus, be staciu ikalniu-nuokalniu, tada autopilotas nedidina sanaudu ir zinoma jei visalaik vaziuoji pastoviu greiciu. Pastebejau, kad autopilotas pervelai numeta "gaza" nuokalnese ir pervelai pradeda spausti i kalniuka. I kalniuka pradeda spausti tik kai greitis nukrenta kokiais 3-5 km/h nuo mano nustatyto, o tuometu jau ikalne buna gerokai prasidejusi, delto, kad pasiektu nustatyta greiti, naudojama visa variklio galia ir pilnai atidaroma isiurbimo koliko sklende. O tai tikrai nera ekonomiska. Teoriskai isijungus turbinai, padideja oro srautas isiurbimo kolike ir kad nebutu pernelyg liesas misinys, kompas padidina ipurskiamu degalu kieki. Kita vertus turbinos pagalba sukuriamas didesnis slegis cilindruose, tokiu budu efektyviau sudeginamas kuras. Beto turbina turbinai nelygi. Buna auksto ir zemo slegio turbinos, beto jei nera IC is turbinos oras neatausintas patenka i cilindrus, kuo karstesnis, tuo mazeja galia ir dideja sanaudos.
namaste 2011-04-27 10:33
Su tuo sukimo momentu tai sugalvojot nesamone, pagal jus tai tureciau vazineti 5.5 tukst. rpm nes tada didziausias torkas.
namaste 2011-04-27 10:41
Be to jei yra turbina, dazniausiai ji ten stovi ne be reikalo ir netik padidina galia, bet didina ir kuro ekonomija bendrai. Cia istrauka is straipsnio kur lyginami du 2.0 VW motorai, vienas turbininis kitas ne. In the comparison shown above of the two 2-litre engines, the turbo engine has better fuel economy, better CO2 emissions, 50 per cent more bottom-end power and 34 per cent more top-end power.
Wildpants 2011-04-27 13:13
Su turbina ekonomiškiau D Su ja kuras sudeginamas gal ir efektyviau, bet jo ir paduodama daugiau, nes jei su turbina ekonomiškiau kodėl nepadaro, kad ji įsijungtų tarkim nuo 1k apsukų?:D
loggo 2011-04-27 13:40
Visada stengiuosi kuo mažiau naudoti stabdį ir stabdyti 'varikliu' iš tolo, jei matau, kad tikrai reikės sustoti. Iš tolo pradedant stabdyti ilgiau užtrunku, kol nuvažiuoju iki kliūties (tarkime, raudono šviesoforo signalo), o per tą ilgesnį laiką dažnai būna, kad kliūtis dingsta (užsidega žalia) ir net nereikia pilnai sustoti, jungiu trečią bėgį ir toliau varau. Dažnai būna, kad važiuojame dvi mašinos, aš ir nepažįstamas, aš pamatau iš tolo, raudoną šviesą ir atleidžiu 'gazą' (taip riedu stabdydamas varikliu ir naudodamas 0l/100km, jei reikia jungiu žemesnį bėgį), o nepažįstamasis toliau spaudžia gazą, agresyviai privažiuoja prie pat šviesoforo ir spaudžia stabdžius, pilnai sustodamas. Man likus ~30m iki šviesoforo užsidega geltona, žalia šviesos ir aš sau, sulėtėjęs iki minimumo 25-30km/h, toliau važiuoju palengva įsibėgėdamas, kol tuo metu 'greitasis' nepažįstamasis lieka už nugaros, įsibėgėdamas nuo 0km/h... Taip daug maloniau važiuoti (nėra agresyvaus stabdymo, įsibėgėjimo), tausojami stabdžiai, kuras ir gaunasi GREIČIAU
namaste 2011-04-27 14:34
Pasidomek is pradziu kaip turbina veikia poto kalbek. http://autospeed.com.au/cms/title_Turbo ... ticle.html
bahuriux 2011-04-27 15:18
Turbo dyzeliai vienareiksmiskai visi yra ekonomiskesni uz versijas be turbinu. Ir netgi zemo slegio turbininiai benzininiai varikliai yra irgi kartais ekonomiskesni pvz audi A4 1,8T vs 1,8. Jokiu problemu padaryti kad turbina veiktu nuo 1krpm, bet ji bus permaza, kai prireiks galios prie didesniu sukiu, tiersiog variklis prades dusti nuo 2,5krpm todel turetu buti papildomai didesne turbina, galiai prie didesniu rpm. Bet tai jau yra prabanga ir gedimai dvi turbos vietoj vienos kompromisines.
andriulis 2011-04-27 18:02
Kaip galima palikti masina su ijungtu degimu ir su ijungta pavara ?
namaste 2011-04-27 19:00
Ijungtas degimas nereiskia, kad masina uzvesta. Todel galima.
blizzard 2011-04-27 19:48
Nepamiršk kad twin turbo tikrai nėra ekonomiškas dalykas
Arthuras 2011-04-27 20:14
Tikrai ekonomiškesnis, nei atmosferinis su tokia pat galia ir sukimo momentu. Plius, turbininių nereikia sukt iki beprotybės, kad jie važiuotų. Taip irgi šiek tiek susitaupo.
blizzard 2011-04-27 20:32
Nežinau tada kodėl serijiniai gamybai tokių modelių nėra? su twin turbo beprotiška galia išvystoma, aišku jeigu nespaudi gal ir ekonomiška, bet kiek ekonomiškas automobilis kuriam 3 bėgiu ratus eina prasukt praktiškai nesistengiant?
Arthuras 2011-04-27 20:43
Sakai nėra serijinių? O tu geriau pasidomėk.
zahiraz 2011-04-27 21:47
,aiskiai matome Nm. Taupiausia vaziuoti yra spaudziant nedaug gazo 2-3txt.
blizzard 2011-04-27 21:59
Nežinau ar teko tau su dyzeliu važiuot, bet prie tokiu Nm kaip čia tai, tu jau draguoji o ne ekonomiškai važiuoji. Kitas dalykas čia padarytas remap, arba liaudiškai sakant "čipas" 2,5tdi v6 variklio max nm yra 310 ar 320 čia kaip matai jau viršija 360nm. Juos kelia ne dėl to kad padidintų ekonomiškumą. Nesakau kad ekonomiškumas bus mažesnis negu laikant tuos 4000rmp, bet pasiskaityk kokiame vimotos saite, ten aiškiai parašyta, jei spaudi apie ekonomiškumą gali pamiršt. Čia tikrai ne normalios dyzelinės mašinos kreivė, čia mažų mažiausiai darytas remap. 81kw variklis turi 240nm. Šitas pasatas yra lėktuvas.. su dyzeliu jeigu spaudi niekad neviršiji 4000rmp nes turbina užsipučia žymiai greičiau, nebelieka Nm ir sumažėja trauka. Nežinau iš kur jūs ištraukėt kad ekonomiškiausia važinėt tada kaip didžiausias sukimo momentas. Kad išvystyt didelį sukimo momentą reikia papildomo kuro (elementari fizika), dyzelis jau toks aparatas kad pas jį didžiausias sukimo momentas žemesniuose sūkiuose, todėl sakyt kad bus labai ekonomiška jeigu laikysi 2500rmp draskydamas padangas, nežinau ar logiška, čia dyzelis ne bendzinas. Bendzininiams automobiliams max Nm turbūt nuo kokių 4000rmp standartiniam modeliam, lenktyniniam padaro ir nuo kokių 6000rmp, tik jūs man nesakykit kad ekonomiška yra drošt 120km/h antru bėgiu ieškant tų max Nm.. Arthurai serijiniai tik nesenai išėjo ir gali palygint sąnaudas su twin turbo ir viena turbo..
mental1ty 2011-04-27 21:59
Visi giriasi, kaip pavaras perjunginėja, tai turbūt aš čia vienas automatą vairuoju. Nors dar tik keli mėnesiai, kai į jį persėdau, bet jau įpratau ir mechaninės net nebenorėčiau, nors anksčiau prieš automatus buvau skeptiškai nusiteikęs. Ekonomija ta pati, o patogumas tai pasakiškas.
zahiraz 2011-04-27 22:08
Yra melyna kreive kuri buvo prieš cipavima. Gal elementariau paaiskinti reiktu....hm.. Dyzelis,elektroninis ipurskimas,kiek spaudi gazo,tiesiogiai tiek ir dideja kuro kiekio ipurskimas,pasiziurek kiek gazo reikai spausti su dyzeliu kai vaziuoji 1200apsisukimu,ir ten kur prasideda aukstas sukimo momentas (ties 2000). Antras pavizdys,daugumoje masinu ties apsukom bunna zalia juosta(didziausias sukimo momentas) jie rekomenduoja laikyti apsukas jo ribose. Trecias paaiskinimas-automatas,ties kuriomis apsukomis jungineja pavaras,ogi ties TEN,kur prasideda geriausias sukimo momentas. O galu kale,vaziuoti su dyzeliu kaip pensininkui iki 1500apsisukimu negalima,nes kencia turbina,ir uzsikemsa geometrija(papildomi pinigai jos valymui). Yra turbina,reikia duoti jai dirbti.
mental1ty 2011-04-27 22:16
Tai kad ne, automatas jungia priklausomai nuo važiavimo stiliaus, o ne pagal iš anksto nustatytus Nm. Pavyzdžiui maniškis, jei mažai gazo spauzdžiu ir lėtai bėgėjuosi, tai 5 pavarą įmeta jau prie 70km/h, o jei spaudžiue daug gazo - tik prie 150km/h
bahuriux 2011-04-27 22:40
zahiraz sneki vejus, todel kad straipsnyje kalbama apie ekonomija, o ne apie galia ka tu cia ir bandai akcentuoti. Paprasciauisiai mano varikliui kiekvienam 1000RPM reikia 1,2 L benzo per valanda tuscia eiga, vien tik nugaleti variklio ir visu pompu ir generatoriu apkrovai. Ta prasme: 1000=1,2 l/h 2000=2,4 3000=3,6 4000=4,8 5000=6 6000=7,2 7000=8,4 Turbut aisku apie ka kalba, kad kiekvienas krpm prideda tam tikra kieki degalu sanaudu. Visi vairuotuojai seniai zino kad betkokiam VDV varikliui ekonomiskiausiai yra 1800-2400rpm, jei nevirsyjama 80% apkrovos. Ta prasme jei max torkas prie 2krpm= 200Nm, tai nereiketu virsyti virs 160Nm, jei norima "ekonomijos", zinoma anokia cia ekonomija gazas beveik dugnas. PS. Pats gali lysti i buda su savo dyzeliais, as vaziuoju su dujom su 2,0l, 110kw benzininiu/LPG varikliu, kuro sanaudos 7,5-12 L duju, o dabar perskaiciuok i pinigus, paimk betkoki kita 110kW dyzeli ir paziurek jo sanaudas, tada paversk i pinigus.
blizzard 2011-04-27 22:41
Tai kaip tada yra kad važiuojant 90km/h penktu bėgiu gaunasi ekonomiškiau nei važiuojant 4 nors su 4 būna daugiau Nm ties 90km/h? bachuriux 110kw dyzelis 100km užmiestyje ima 5l dyzelio mieste 6-7l. Gali paskaičiuot naudojant rusišką dyzelį kiek kas kainuoja, aišku nepamiršk įskaičiuot ir dujų įrangos kainos apie rusišką dyzelį gandų yra visokių, bet kas pila tas moka pilt taip kad galėtų pravažiuot 5 metus ir ilgiau be jokių kuro sistemos gedimų.. gandų prikūrta visokių. aišku čia kiekvieno reikalas ką naudot ir kokią mašiną vairuot, bet dujų įrangos už dyką irgi neįdėsi.. p.s. kam dar reik įrodymų apie ekonomiškumą. http://www.15min.lt/naujiena/gazas/nauj ... -219-41476