Patarimai, kaip važiuoti ekonomiškiau

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arthuras 2011-04-27 23:05
Aš vietoj dujų įrangos dėjimosi geriau tuos kelis tūkstančius investuočiau į tą patį modelį su dyzeliniu varikliu... BMW 335i twin turbo. Mieste, l/100 km 13.2 Mieste, l/100 km, xDrive 14.1 Užmiestyje, l/100 km 6.7 Užmiestyje, l/100 km, xDrive 7.1 Bendrosios, l/100 km 9.1 Bendrosios, l/100 km, xDrive 9.7 CO2 emisija, g/km 218 CO2 emisija, g/km, xDrive 232 Degalų bako talpa, l (apytiksliai) 63 Cilindrai / vožtuvai 6/4 Tūris, cm³ 2,979 Eiga / skersmuo, mm 89.6/84.0 Maks. galia, kW esant 1/min. aps. 225 (306)/5,800 Maks. sukimo momentas, Nm esant 1/min. aps. 400/1,300-5,000 Power-to-weight ratio (EU) in kg/hp 5.3 Jei tau sąnaudos prie tokios galios didelės, tai nežinau tada... Kitas pavyzdys: BMW 330d Mieste, l/100 km 7.3 Mieste, l/100 km, xDrive 8.3 Užmiestyje, l/100 km 4.8 Užmiestyje, l/100 km, xDrive 5.5 Bendrosios, l/100 km 5.7 Bendrosios, l/100 km, xDrive 6.5 CO2 emisija, g/km 152 CO2 emisija, g/km, xDrive 171 Degalų bako talpa, l (apytiksliai) 61 Cilindrai / vožtuvai 6/4 Tūris, cm³ 2,993 Eiga / skersmuo, mm 90.0/84.0 Maks. galia, kW esant 1/min. aps. 180 (245)/4,000 Maks. sukimo momentas, Nm esant 1/min. aps. 520/1,750-3,000 Power-to-weight ratio (EU) in kg/hp 6.6 BMW 335d - tas pats variklio tūris, tik twin turbo. Mieste, l/100 km 9.1 Užmiestyje, l/100 km 5.3 Bendrosios, l/100 km 6.7 CO2 emisija, g/km 177 Degalų bako talpa, l (apytiksliai) 61 Cilindrai / vožtuvai 6/4 Tūris, cm³ 2,993 Eiga / skersmuo, mm 90.0/84.0 Maks. galia, kW esant 1/min. aps. 210 (268)/4,400 Maks. sukimo momentas, Nm esant 1/min. aps. 580/1,750-2,250 Power-to-weight ratio (EU) in kg/hp 5.8 Sąnaudos skiriasi litru, 60nm 850 rpm anksčiau, 30 kw daugiau.
mental1ty 2011-04-27 23:06
Maniškis 132kW dyzelis, quattro, sveria 1.8 tonos, užmiesty, jei 90km/h į 6.5 telpama. Šiaip normaliai važinėjant 7-7.5 l. Priedo dar nežinau koks ten pas tave variklis, bet nujaučiu, kad Nm ryškiai mažiau nei pas dyzelį, taigi ir trauka daug mažesnė, važiavimas ne toks malonus. O, blizzard, šiek tiek pagražini dyzelio sanaudas
blizzard 2011-04-27 23:19
mentality nieko aš nepagražinu 90 važiuojant labai panašios sąnaudos jau daugių daugiausia gaunasi 6l trasoj, bet čia jau taip sakant važiuojant kokiu 110km/h nekreipiant dėmesio kaip labai spaudi pedalą tam tikrose vietose, ar lenkiant kitus automobilius. Gali mano nuorodą paskaityt apie ekoralį ten tai išvis, pateikiau ankstesnei žinutėj.. Beje tavo mašina įtariu bus audi a6 2,5tdi? mano tėvas turi tokią tik 114kw ir mechaninė dėžė važiuojant 90-110km/h užmiestyje sutilpom į nepilnai 6litrus. Automatinė dėžė ima truputį daugiau kuro. pas bendzinus praktiškai visus Nm ryškiai mažiau ir praktiškai visi kas turi bendzinus nekreipia dėmesio į Nm ir jiem galvoj tik AG. Aišku jeigu bendzininis auto su turbina tada ir Nm pilna, bet sąnaudos jau visai kitos. Vien dėl to kad dyzelino degimo sąvybės kitos. arthuras kas ten parašyta aklai tikėt nereikėtų. Visu pirma kaip tokie bandymai yra atliekami sąnaudų, jei neklystu uždaroj aplinkoj yra pastatoma mašina ant dyno stendo, pajungiamas kompas ir žiūrima prie tam tikro greičio sąnaudos. Nėra atsižvelgiama į jokius pasipriešinimus ir t.t. twinturbo nėra ekonomiškas dalykas.. Kodėl fūros neturi twinturbo? tokia modifikacija daugiau reikalinga galiai pakelt nei ekonomikai. O jeigu nespaudi tai tų turbinų gali būt kad ir 4, bet tuo momentu kaip paspausi pamatysi ko nematęs..
zahiraz 2011-04-27 23:32
Nieko jis nepagrazino. http://www.autoplenum.de/Auto/OPEL/Vect ... d9447.html aiskiai matosi sanaudos,tokiu automobiliu daug(cia kuro sanaudos matuotos vazinejantis ne pensininko rezimu,taigi imanoma vaziuoti ir dar taupiau).
Atlast 2011-04-28 00:28
Stabdantiems begiais noreciau priminti, kad trukdot uz jusu vaziuojantiems vairuotojams. Jeigu tuscias kelias ir taupot kura, tai puiku. loggo ar tas nesamones su letejimu darai, kai mazai auto buna kely ar tau tiesiog nesvarbu, kad yra ir kiti eismo dalyviai? Supratau, kad vaziuoji kaip bobute sekmadieniais po misiu pasivazinet. Yra zmoniu, kurie vaziuoja is tasko A i taska B ir tokie ekonomintojai tik trukdo. Tikriausiai nesustoji praleist zmoniu is salutinio per pika, kad tik netektu nuspaust stabdziu
blizzard 2011-04-28 08:27
Čia gan svarbus dalykas, stabdant bėgiu nedega stabdžių žibintas ir iš tiesų gali taip sakant "pagaut žioplį" ir atsitrenkt į tą kuris stabdo..
Arthuras 2011-04-28 18:54
blizzard, aš tau jau pateikiau duomenis su dviem ir viena turbina. Turi patikimesnių šaltinių? Sunkvežimiuose nėra dviejų turbinų, nes jie turi begales pavarų, su kuriomis gali važiuoti visada ant torko piko. O dvi turbinos yra naudingos tada, kad neįmanoma išvengti turbo duobių.
blizzard 2011-04-28 20:24
Lengviausia copy paste wiki šaltinius kaip pats nesi išbandęs tokios mašinos Kol nesu išbandęs tebūnie patikėsiu kad twin turbo yra ekonomiškiau.. bet visi drift carai ar lenktyniniai automobiliai tikrai nepasižymi ekonomiškumu.