Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
donatasv 2026-02-02 13:50
Užlagino, prispamino ir ištrint nebeduoda.
Pažiūrėjus į Kauno stadioną 43 Lemai ir į Vilniaus 40 lemų... gerai, kad neduoda. Kai tvarkingai tvarkosi visko užtenka. Ir koncertus rengia ir turistų pritraukia ir vargo nemato. Kaunas taipogi turi studentų, turi neregistruotų, turi visko, gal ne tiek kiek Vilnius bet turi. Projektus padaro didesnius nei Vilnius, o bapkių gauna 2x mažiau.
donatasv 2026-02-02 14:29
PS tavo norai gal ir geri dėl to nesiginčysiu, bet kelias į kaimą sukurs daugiau pridėtinės vertės nei vieno ar kelių idiotų praleistas laikas kazino. Tą irgi nepamiršk vertinti.
immortallt 2026-02-03 13:15
Didesnius projektus Kaunas padaro
Kaunas visada gavo ženkliai didesnę surenkamo GPM dalį.
Prie ko kazino? Whataboutism? Kelias į kaimą, kuriame neleidžia statyti žemės ūkio veiklos pastatų, turėtų nė cento viešųjų pinigų negauti apskritai.
donatasv 2026-02-03 13:26
Kaip ir Vilnius turėtų pinigų negaut kai 30 metų iš eilės pinigus kiša ir viskas ką turi tai skandalus... o ne prie ko kazino? Paskutinis šou su kazino vainikuoja vilniaus lygį.
Gali netriest miltais kaunas gauna daugiau lol nuskriaustas vilnius... pagal tą pačią formulę paskaičiavo visiems ir iš kauno atėmė viršų kaip ir iš vilniaus... neturi ką pasakyt geriau patylėk.
immortallt 2026-02-03 14:33
Bet tu net skaityti nesugebi. Pats suradęs procentus buvai, kiek atima iš Vilniaus, kiek atima iš Kauno. Procentas vienodas?
Darom nieką nenuskriaustą. Kiek kas susirinko, tiek tas turi. Ar bijai, kad iš savo kaimo nebeišvažiuosi, kai nebus iš ko valyti pritiestus kelius? Ar apart to, kad privačiame versle išlindo kontrolės trūkumas, tai čia dabar Vilniaus savivaldybė atsakinga?
Geras patarimas, neturi ką pasakyti, patylėk, ne kalbant apie ratus, aiškink, kad krokodilas skrenda į kairę.
donatasv 2026-02-03 18:16
Nu formulė tapati visiems paskirstoma pagal gyventojų kiekį, plotą, gatvių km ir t.t. nežiūrėjau formulės tik darau prielaidą. Visus regionus tempia prie vienodų eurų kiekio 1 savivaldybės gyventojui. Vilnius pritraukia stambiausias ir pelningiausias įmones, ko pasekoje gauna didžiausią pajamų kiekį. Viršų nuima ir išdalina visiems ne tik Vilniaus bet ir Kauno. Kas tau nepatinka? Tiek Kaunui tiek Vilniui pagal gyventojų kiekį lieka tapati suma. Šiuo atveju eurais Vilniaus 2x daugiau nei kauno.
Ieškai po šikną smegenų ir nerandi? Demokratijoje gyveni demokratija ir nusprendė. Nori caro ir maskvos kur viskas tik dviem regionams, o kitiems nieko varyk neapsisukdamas nieks nelaiko. Maskvoje mokytojo atlyginimas 900 eur, o regione 450 ir paskui stebėsiesi ko tiek šūdo pritraukia į sostine?
immortallt 2026-02-04 08:49
Formulė ta pati Formulė - jei tavo vardas nėra Donatas, gauni 5€, jei tavo vardas Donatas, susimoki 100€. Formulė ta pati visiems galioja, patenkintas?
Įmonių pelningumas nėra tiesiogiai susijęs su GPM. Tiesą pasakius, net įmonė neturi būti įsikūrusi tame meiste, tik darbuotojas, dirbantis įmonėje, turi būti registruotas tame mieste.
Pagal gyventojų skaičių lieka ta pati suma? Ką čia spangsti? Vilniuje gyventojų tiek pat kiek Kaune?
Ir kaip visada, nesugebi atskirti regiono centrų, bažnytkaimių ir vienkiemių. Šiaip nežinau, ko aš čia beviltišką atvejį, kuris net santykinių dydžių apsimeta, kad nesupranta, kai jam nepatogu, bandau perkalbėti. Beviltiška.
donatasv 2026-02-04 09:14
Jei kaune gyventų tiek pat gyventojų suma būtų tapati. Važiuok į ruskyną ir nereiks verkti kokios problemos?
immortallt 2026-02-04 13:12
Tai jei nebūtum Donatas, nereikėtų 100€ mokėti.
tai_tu_nesinervuok 2026-02-08 10:37
nu tai man su tuo pralaidumu abejones ir kyla. Tai va butent autostrados pralaidumas yra didesnis ir didesni greiti yra saugiau daryt del to kad platesnis kelias.O ir siaip salia plataus transporto turi labiau isitempes vaziuot kad neuzkliutum. dabar.
immortallt 2026-02-08 17:38
Tai žiūri, kad neužkliūtum, mažini greitį.
Autostradoje pėsčiųjų būti negali, įvažiavimai/išvažiavimai reti, su ilgomis įsibėgjimo/sulėtėjimo nuostomis.
JAV mėgsta tiesius plačius kelius net gyvenvientėse, o po to kasmet po keletą lavonų tarp gyvenamųjų namų. Pradėjo siaurinti, net vingiuoti, ir lavonų nebeliko. Aišku, klausimas, jei lavonai priimtini, ir vienintelis kriterijus yra greitis - tai taip, siaurinami keliai blogis.
tai_tu_nesinervuok 2026-02-10 17:53
gal pestiesiems kitokius saugumo budus daryt? pozemines perejas, tiltus, viadukus, saligatvius gal iskelt tiek kad masinai uzvaziuot ant jo butu neimanoma
immortallt 2026-02-11 07:34
Taip, nes pinigai yra neriboti, todėl gyvenvietėse, kur leistinas 40-50km/h reikia požemines perėjas, tiltus, viadukus daryti. Žemė irgi neribota, todėl galima kiek norime išsiplėsti ir išdidinti atstumus. Patinka man žmonės, kurie jaučiasi protingesni už tuos, kurie kažkurioje srityje mokosi, po to dirba kokius 20 metų, kad ateina be bazinių žinių net apie sektorių, ir galvoja, kad yra protingesni. Aš negalvoju, kad esu protingesnis šioje srityje, aš pasiskaičiau šių inžinierių ir tyrėjų darbus.
Beje, buvau Teškente, kur gatvės, kaip čia svajoja - per miestą eina 3-4 juostų į vieną pusę keliai, su plačiomis juostomis. Pereiti gatvę nei smagu, nei šalia tokios gatvės eiti malonu. Atstumai tarp objektų labai išdidėję, iš esmės nueiti pėsčiomis jei ne per porą pastatų atstumą, jau neitin malonu, nes vos ne dvigubai viskas toliau gaunasi. Fotoaparatų pristatyta kas max 500 metrų, nes tik už fotiko, iškart tapkę iki dugno vietiniai spaudžia.
tai_tu_nesinervuok 2026-02-11 09:41
mazose gyvenvietese kur mazas pesciuju srautas - apie ka ir kalbejau kad vienam zmogui brangiai iseina. MIestuose kur yra didelis pesciuju srautas, gal ne taip ir brangiai per zmogu eina. Tai argumetnas kodel nereik mazu gyvenvieciu.
Dar galima ivesti taisykle - jei yra pestyvis sone, tai priletint greiti, pravaziuot pro ji pvz 30kmh. O jei ner pesciuju ir kelias leidzia, kad ir 100. Pvz vilniuj ant silo tilto kur greitis leistinas 50, bet kelias toks platus, kad esu vaziaves 100 kiek atsimenu, be problemu, nes tokia ideja iskele paziastamas sakes kad tiek vaziaves. Plius ten berods ir atitvarai nuo pesciuju yra aukstesni nei iprastai.
O siaip as esu buves protingesnis uz tuos kurie ten tipo dirba toj srity - yra buve taip kad as sugalvoju kad taip galetu but, nors to nera. Ziuriu po kiek laiko butent taip ir padaro kaip galvojau.
Tai jei ner apsaugu, tai aisku ner malonu eit per gatve ar salia gatves. Tai reik sauguma padidint nenumazinant automobiliu greicio.
O demokratijoje ne tik visi protingesni uz tuos kurie dirba valstybes valdyme bet ir dar turi teise paskirt kas dirbs. Ir tai yra net pareiga.
immortallt 2026-02-11 11:11
Yra buvę, kad tu protingesnis Metų bairis. Lyginant su juodadarbiais?
Taip, reikia padaryti, kad ir kiaulė sveika būtų, ir šoninės visiems pakaktų. Koks tu protingas, Hohohoho
tai_tu_nesinervuok 2026-02-11 17:28
lyginant su tavim del juodadarbiu nesu tikras
kukulis4 2026-02-11 20:37
Kadangi orginaliai tema apie EV, tai sita as tiesiog paliksiu cia:
tai_tu_nesinervuok 2026-02-11 21:07
donatasv 2026-02-11 22:21
Straipsnį išdėstė mano mintis apie EV
Tik dar pridėčiau/patikslinčiau tas pusė atstumo nėra prie -20. Lietuviška žiema yra prie -5 kur jau realiai pradedi jausti, kad jau sumažėjo ir daug. Dar jei patirties nėra suplanuoji kelionę, pasilieki atstumo, o čia turi atjungt šildymą, kad bent iki kito pakrovėjo užtektų
Mūsų pirma kelionė su EV pirmą žiemą varėm į lenkus netoli vokiečių sienos, su vdv išeina 19 gal 20 valandų į abi puses. Spaudi 140 ir nesuki galvos. Su EV 36h ar 32h buvo teko netgi miegot mašinoje nes be miego aš tiek neištempiu už vairo, nors nusnausdavau prie pakrovėjo, kol krauna.
Vienas etapas buvo toks, kad atrodytų mašina 300 turi važiuoti, o iki kito pakrovėjo 180... ties 100 pradėjau atjunginėt šildymą su žmona pasiėmėm dekius ir užsiklojom kojas nes lauke -8 labai greit atšaldavo
Prie vieno pakrovėjo atvažiavom radom neveikentį, vėl stresas... atjungėm viską ir bandome traukti iki kito sukom 40"ar 50 km į šoną.
Tai buvo pirmas ir paskutinis kartas kai leidomės su ev į.kelionę. Atėjo pavasaris pirkom vdv ir net negalvojame atsisakyt. 30+++ tūkst eurų sudėjau į naują, o gavau bėdą. Nuo tada krautis tapo bėda, rožiniai akiniai nukrito ir pradėjau stumt kaip išties yra. Nesvarbu ką sako fanatikai.
Ir pradėjau traukt per dantį visus prie pakrovėjų atvažiuoja su mašina už 60k ir pradeda pasakot kaip taupo panašūs kaip imortal kai tos pačios klasės vdv parodai už 40k eur, tos pačios firmos ir parodai kiek būtų be vargo nuvažiavę... pyksta kaip velniai, skaičiuot nemoki bliauna tada man dar labiau unoras pakyla ir priduriu nuvertėjimą
donatasv 2026-02-11 22:43
Ai dar vienas dalykas kuris erzina... atvažiuoji prie pakrovėjo, o ten numetęs mašiną koks balvonas ir krauna iki 100%, žmogaus nėra, paklaust nėr pas ką kiek dar kraus, iki kito pakrovėjo nežinai ar temps... nu ir rūkai taupydamas...
Kai leafą turėjau greito krovimo jungtis buvo chademo, atvarė su tesla pasijungė į ccs ir išėjo pablūdint, aš laukiu kol jis pasikraus nes krauna tik vienu laidu greito arba ccs arba chademo. Pist žiūriu atsijungė nebekrauna. Privarau savo pasijungiu kraunu patenkintas už 30 min pareina teslos balvonas ir jau jis man į snukį siūlo nes matai aš jam atjungiau... pasiunčiau į visas 4 puses. Atsisuko teslos kameras, o ten užfilmavo kaip stotelė pastringa ir atsijungia labai nepatenkintas išvažiavo.
Prie darbo palikdavau kraut dažnai. 5 min man iki pakrovėjo pėškom buvo. Tai jau nežinau kiek kartų policija skambino, kad užimu vietą ir nekraunu. Ateini, o ten pakrauta vos 5%... ir atsijungus. Jei dar baudas pradėtų rašyti vietoje skambučio tai aplamai parodija būtų...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elektromobiliams galas? Pildosi baisiausios prognozės