Nuvažiuos 1000 km. „Mercedes-Benz“ jau bando elektromobilį su kietojo kūno akumuliatoriais  ()

Daugelis automobilių gamintojų labai rimtai žiūri į elektros energijos kaupimo technologijų tobulinimą, ypač kai kalbama apie elektromobilius.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© Alexander Migl (CC BY-SA 4.0) | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mercedes-Benz_Vision_EQS_at_IAA_2019_IMG_0753.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tarp jų yra ir žinomas Vokietijos gamintojas „Mercedes-Benz“. Ši kompanija, bendradarbiaudama su įmone „Factorial“, pradėjo testuoti kietojo kūno baterijas, kurios potencialiai gali užtikrinti apie 1 000 km nuvažiuojamą atstumą.

Tokią informaciją patvirtino patys „Mercedes-Benz“ atstovai interviu žurnalui „Autocar“.

Remiantis „Mercedes-Benz EQS“ modeliu, sukurtas elektromobilio prototipas „Solstice“, aprūpintas kietojo kūno baterijomis, jau testuojamas Didžiosios Britanijos keliuose.

Šie bandymai leidžia rinkti svarbius duomenis, reikalingus tolesnei technologijos plėtrai.

[EU+Kuponai] „Valentines Day 2025“ išpardavimas! Mažiausios kainos + dovanos. Vaizdo projektoriai, žaidimų ekranai, siurbliai ir kt. Ribotas kiekis
9442 2

„Valentine's Day 2025“ išpardavimas!

Nuolaidų kuponai

Galioja iki 2025-02-14

Iš Europos sandėlių

Iki 2 metų garantijos

1) „ETOE Seal Pro“ - 1080P, 1000 ANSI, Google TV vaizdo projektorius, dovanų „Tronsmart“ belaidė garso kolonėlė

2) „Titan Army C32C1S“ - 31,5 colių, 2K, 240Hz lenktas žaidimų monitorius, dovanų „Tronsmart“ belaidė garso kolonėlė

3) „JIGOO C200“ - rekordinės kainos 350W belaidis dulkių siurblys

Išsamiau

„Solstice“ baterijose naudojamas sulfidinio tipo kietojo kūno elektrolitas, kuris leidžia padidinti energijos kaupimo tankį iki 450 W‧h/kg.

Tai teoriškai gali padidinti baterijos talpą iki 80 %, tačiau pati „Mercedes-Benz“ teigia, kad realiai galima tikėtis apie 25 % pagerėjimo.

Pavyzdžiui, „EQS“ sedanas, naudodamas tokias baterijas, galėtų nuvažiuoti iki 992 km pagal WLTP ciklą be papildomo įkrovimo.

Be to, kietojo kūno baterijos yra žymiai lengvesnės – jų svoris gali būti sumažintas iki 40 %, palyginti su tradicinėmis baterijomis.

 

Pavyzdžiui, 90 kWh talpos „Solstice“ akumuliatorius yra trečdaliu lengvesnis už standartinį skystojo elektrolito akumuliatorių.

„Factorial“ bendradarbiauja ne tik su „Mercedes-Benz“, bet ir su kitais automobilių gamintojais, tokiais kaip „Hyundai Motor“ ir „Stellantis“.

Įmonė planuoja iki 2030 m. pradėti masinę kietojo kūno baterijų gamybą, o „Mercedes-Benz“ ketina šias baterijas integruoti į savo automobilius maždaug tuo pačiu metu.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Mokslotaskas.lt
Mokslotaskas.lt
(15)
(2)
(13)

Komentarai ()