Nuvažiuos 1000 km. „Mercedes-Benz“ jau bando elektromobilį su kietojo kūno akumuliatoriais  ()

Daugelis automobilių gamintojų labai rimtai žiūri į elektros energijos kaupimo technologijų tobulinimą, ypač kai kalbama apie elektromobilius.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tarp jų yra ir žinomas Vokietijos gamintojas „Mercedes-Benz“. Ši kompanija, bendradarbiaudama su įmone „Factorial“, pradėjo testuoti kietojo kūno baterijas, kurios potencialiai gali užtikrinti apie 1 000 km nuvažiuojamą atstumą.

Tokią informaciją patvirtino patys „Mercedes-Benz“ atstovai interviu žurnalui „Autocar“.

Remiantis „Mercedes-Benz EQS“ modeliu, sukurtas elektromobilio prototipas „Solstice“, aprūpintas kietojo kūno baterijomis, jau testuojamas Didžiosios Britanijos keliuose.

Šie bandymai leidžia rinkti svarbius duomenis, reikalingus tolesnei technologijos plėtrai.

[EU+Kuponai] Pasaulinė premjera. Aukščiausios klasės monitoriai žaidimams, pramogoms ir darbui. Ribotas kiekis (Video)
8474 1

Pasaulinė premjera!

Nuolaidų kuponai

Iš Europos sandėlių

Iki 2 metų garantijos

1) „KTC A32Q7 Pro“ - portabilus Android 4K ekranas

2) „KTC H27S25E“ - 27 colių, 2K, 240Hz lenktas žaidimų monitorius

3) „KTC Q24T09“ - 24 colių, QHD, 180Hz žaidimų monitorius

4) „KTC H27P22S“ - 27 colių, 4K, 160Hz žaidimų monitorius

Išsamiau

„Solstice“ baterijose naudojamas sulfidinio tipo kietojo kūno elektrolitas, kuris leidžia padidinti energijos kaupimo tankį iki 450 W‧h/kg.

Tai teoriškai gali padidinti baterijos talpą iki 80 %, tačiau pati „Mercedes-Benz“ teigia, kad realiai galima tikėtis apie 25 % pagerėjimo.

Pavyzdžiui, „EQS“ sedanas, naudodamas tokias baterijas, galėtų nuvažiuoti iki 992 km pagal WLTP ciklą be papildomo įkrovimo.

Be to, kietojo kūno baterijos yra žymiai lengvesnės – jų svoris gali būti sumažintas iki 40 %, palyginti su tradicinėmis baterijomis.

 

Pavyzdžiui, 90 kWh talpos „Solstice“ akumuliatorius yra trečdaliu lengvesnis už standartinį skystojo elektrolito akumuliatorių.

„Factorial“ bendradarbiauja ne tik su „Mercedes-Benz“, bet ir su kitais automobilių gamintojais, tokiais kaip „Hyundai Motor“ ir „Stellantis“.

Įmonė planuoja iki 2030 m. pradėti masinę kietojo kūno baterijų gamybą, o „Mercedes-Benz“ ketina šias baterijas integruoti į savo automobilius maždaug tuo pačiu metu.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Mokslotaskas.lt
Mokslotaskas.lt
(16)
(2)
(14)

Komentarai ()