Parduotas socialinis tinklas „MySpace“  (2)

Žiniasklaidos grupė „News Corporation“ pardavė merdintį socialinį tinklą „MySpace“ interneto reklamos kompanijai „Specific Media“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Prieš šešerius metus „News Corporation“ už „MySpace“ sumokėjo 580 mln. JAV dolerių, tuomet tai buvo populiariausias socialinis tinklas pasaulyje, praneša BBC. Tačiau jo vertė nuolat krito, nes didelė dalis vartotojų apleido svetainę ir pasirinko alternatyvas – „Facebook“, „Twitter“ ir kitus tinklalapius. Paskui vartotojus sekė ir reklamos pirkėjai.

Už kokią sumą dabar buvo perparduota „MySpace“ neskelbiama, tačiau neoficialiai pranešama, kad buvo sumokėta vos 35 mln. JAV dolerių. „Specific Media“ pranešė, kad tinklalapį bandys atgaivinti dainininkas ir aktorius Justinas Timberlake‘as. Jam patikėta sukurti strategiją, kuria vadovaujantis svetainė judės pirmyn.

Kompaniją „Specific Media“ 1999 metais įkūrė trys broliai – Timas, Chrisas ir Russellas Vanderhookai. 2005 metų rugpjūtį „MySpace“ aplankė 21,8 mln. milijono unikalių vartotojų iš JAV, o „Facebook“ – 8,3 mln. Šių metų gegužę „Facebook“ lankomumas siekė 157,2 mln. unikalių JAV vartotojų, o „MySpace“ aplankė „tik“ 34,9 mln. amerikiečiai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: 15min.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (2)