Jie pagamino per gerai? Atskleista, kodėl „Volkswagen“ nutraukė legendinio variklio gamybą ()
Šis variklis garsėja savo ekonomija ir patikimumu.

© Pixabay (Public Domain) | https://www.pexels.com/photo/close-up-of-vintage-car-248370/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Nors naujų automobilių rinkoje dyzeliniai varikliai pamažu užleidžia vietą kitoms technologijoms, antrinėje rinkoje jie tebėra populiarūs ir vertinami dėl savo patikimumo. Kol Vokietijos TÜV techninės apžiūros teikia išsamią statistiką apie automobilių patikimumą, ispanų mechanikas Pedro per „TikTok“ platformą nusprendė pasidalinti savo asmeninėmis įžvalgomis apie du, jo nuomone, išskirtinai patvarius dyzelinius variklius.
Pirmasis Pedro liaupsinamas variklis – tai 1.7 CDTi, kurį jis pats naudoja savo „Opel Astra“ automobilyje. Šis variklis jau nuvažiavo įspūdingus 270 000 km be jokių didesnių problemų. Pedro pabrėžia, kad ilgaamžiškumo paslaptis slypi reguliariame ir laiku atliekamame alyvos bei filtrų keitime. Nieko daugiau! Anksčiau „Opel“ netgi skelbė apie „Astra II“ modelį su šiuo varikliu, kuris be gedimų įveikė net 602 000 km.
|
Įdomus faktas, kurį atskleidžia ispanų mechanikas, susijęs su oro kondicionieriaus kompresoriumi. Pasak Pedro, „Opel“ šiam varikliui galimai pritaikė kompresorių, skirtą... sunkvežimiams, o tai, tikėtina, prisideda prie jo ilgaamžiškumo.
1.7 CDTi variklio konstrukcija ir ypatybės
1.7 CDTi variklis yra keturių cilindrų konstrukcijos, pasižymintis optimaliu darbiniu tūriu ir papildoma pripūtimo sistema. Šis agregatas naudoja „Common Rail“ įpurškimo sistemą ir buvo gaminamas su įvairiomis galios modifikacijomis: 75 AG, 80 AG, 100 AG, 101 AG, 110 AG, 125 AG ir 130 AG.
Šis variklis turi ypatingą reikšmę Lenkijai. Jis buvo sukurtas „Isuzu“, o vėliau jo gamybą perėmė „General Motors“. Tačiau svarbiausia yra tai, kad šis dyzelinis variklis buvo gaminamas Lenkijoje, „Isuzu Motor Poland“ gamykloje Tychos mieste, nuo 1999 iki 2015 metų.
1.9 TDI: tikra dyzelinių variklių legenda
Antroji, Pedro teigimu, titaniškai patvari dyzelinių variklių legenda, minima Ispanijos ITV (techninės apžiūros) kontekste, yra gerai žinomas 1.9 TDI agregatas. Šį keturių cilindrų variklį su pripūtimo sistema sukūrė „Volkswagen Group“. Jis taip pat buvo siūlomas su įvairiais galios variantais ir naudoja rotacinio siurblio arba siurblio-purkštuko įpurškimo sistemas.
1.9 TDI variklis garsėja savo ekonomija ir patikimumu. Pasak Pedro ir daugelio Europos vairuotojų, reguliariai prižiūrimas, jis gali nuvažiuoti pusę milijono kilometrų be jokių didesnių gedimų. Taigi kodėl „Volkswagen“ grupė nutraukė jo gamybą? Pagrindinė priežastis buvo ta, kad tai buvo pasenęs agregatas, neatitinkantis naujų, griežtesnių išmetamųjų teršalų standartų.
Dabartinis 1.9 TDI įpėdinis yra 1.6 TDI variklis, kuris taip pat sulaukia daug teigiamų atsiliepimų iš vairuotojų.
Šios mechaniko Pedro įžvalgos rodo, kad nors rinkoje ir vyksta permainos, kai kurie dyzeliniai varikliai išlieka nepralenkiami savo patikimumu ir ilgaamžiškumu, ypač jei jiems užtikrinama tinkama priežiūra.
