„Mokipay“ klientas: mikroschema nustojo veikti po savaitės (18)
Savaitė – tiek laiko modernia ir novatoriška mobiliųjų mokėjimų paslauga „Mokipay“ naudojosi vienas jos klientas. Mat prie telefono priklijuota mikroschema susidėvėjo.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Ši mobiliųjų atsiskaitymų sistema veikia NFC (artimojo ryšio technologija, angl. – Near Field Communication) pagrindu. Kiekvienas „Mokipay“ klientas gauna specialų lipduką su NFC lustine mikroschema. Norint atsiskaityti už prekes ar paslaugas tereikia prie nuskaitymo įrenginio pridėti telefono aparatą su lipduku.
Tačiau panašu, kad ne visos mikroschemos yra kokybiškos. Vienas paslaugos naudotojas pranešė, kad jo lipdukas susidėvėjo ir nustojo praėjus vos savaitei.
„Įsigijau lipduką praėjusią savaitę. Įsidėjau jį į piniginę, o vėliau užsiklijavau ant telefono. Aš lipduką naudojau maždaug savaitę, o dabar jis susidėvėjo. Bandžiau keliose skirtingose kavinėse, bet neveikė. Telefonas visą laiką buvo arba kišenėje, arba ant stalo – neįsivaizduoju, kaip mikroschema galėjo sugesti“, – stebėjosi skaitytojas.
Jis susisiekė su „Mokipay“ atstovais ir šie nemokamai pakeitė lipduką nauju, o senąjį išsiuntė gamintojui.
Gedimo priežasties nežino
„Mokipay“ rinkodaros direktorė Lina Jankauskaitė negalėjo pasakyti, kokia mikroschemos gedimo priežastis. Taip pat ji nenurodė, ar su tokia problema susidūrė daug klientų.„Vartotojo pageidavimu lipduką galime nemokamai pakeisti nauju. Apskritai tokia problema gali būti aktuali tiktai pirmosios bandomosios „Mokipay“ pakuočių partijos – „Limited Edition“ – turėtojams. „Limited Edition“ „Mokipay“ lipdukai buvo platinami iki oficialaus „Mokipay“ starto, žmonėms, kurie norėjo paslaugą išbandyti pirmieji. Rugpjūčio viduryje pradėtas oficialus „Mokipay“ pakuočių platinimas“, – teigė L. Jankauskaitė.
Kai kurie vartotojai pastebi, kad kartais atsiskaityti su „Mokipay“ nepavyksta dėl prekybos vietoje trūkinėjančio interneto ryšio.
„Atsiskaitymų „Mokipay“ sutrikimų šiuo metu pasitaiko nebent tuo atveju, jei mokėjimus priimančiose pardavimo vietose sutrinka interneto ryšis. Tokiu atveju atsiskaityti „Mokipay“ nepavyksta, tačiau mokėjimus priimantys partneriai su savo interneto paslaugų tiekėjais visada stengiasi kuo greičiau atkurti interneto ryšį“, – sakė L. Jankauskaitė. Neretai žmonėms tenka aiškinti, kad „Mokipay“ sąskaita nėra susieta su mobiliojo ryšio sąskaita, ir kad ši novatoriška paslauga yra lietuvių projektas.