Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
- 2011-11-06 20:25
Ten buvo Mac'as. Tik langų pasikeitimas priminė labai jau Compiz'ą.
Be to, šiame filmuke buvo keli atsakymai, kodėl Linux DE yra patogesni nei Windows DE - praktiškai ką parodė su langų valdymu ant Mac OS X - veikia ant Linuxų, o ant Windows - ne.
infoguru 2011-11-06 20:37
Šiaip pritariu. Aišku, gal pradėsite sakyti priešingai , bet čia grynai iš asmeninės patirties. Šį savaitgalį dirbome su NMA moksleiviais 3D animacijos užsiėmimuose todėl trumpam teko grįžti prie Win7, tai toks jausmas, kad viskas atbulai padaryta. (Ne tik todėl, kad lango uždarymo mygtukas kitoje pusėje nei Ubuntu ) Kompai atrodo nauji, bet grafiniai draiveriai lūžinėja (ekranas ima ir užgęsta nei iš šio nei iš to, o paskui - driver problem lentelė), langai, defenderiai visokie šokinėja į akis, nei Sound recorderis nei Audacity audio inputo iš pačio kompo pasiimti nesugeba - neaišku dėl kokių priežasčių ar dėl teisių ar nesuinstaliuota kažkas (nors diegimas - gamyklinis). Start meniu, jei tiesiai šviesiai - bjaurus, o jo veikimas iš viso neprognozuojamas. Nesakau, kad Ubuntu be bajerių, bet kaip komercinė OS su gamykliniu instaliavimu, kompuose už kuriuos paklota tikrai nemažai galėtų ir geriau veikti.
Anonymous 2011-11-06 20:58
galit sneket ka norit, bet mano parasas pasako nenugincijama esme.. beja, tai suteike pamatus applui..
1hitkillhack 2011-11-06 21:16
Tik jau neginkit jus tavo "Mac" kad jie stebuklingi... Jeigu jie tokie ir butu visi pultu jais naudotis... Bet yra kaip yra, saujele bando kazka itikinti pasitelkiant kazkoki tai argumenta ir iskeliant ji iki begalybes... Visi zino, kad langines pilnos klaidu ir tt... Bet kolkas taip ir naudoja nesukdami sau del to galvu...
Nesuprantu kaip galima pirkti tokius kompiuterius... http://www.ishop.lt/
Vaizdo plokstes sudetos tokios, kad net graudu... pigesni varianta pasiemus (kuris bus apie 4000lt) neitu dirbti net su HD vaizdo medziaga...
Geriausio vaizdo plokste yra tarp vidutiniu...
Viska paemus Mac kainos yra apie 5 kartus didesne nei kitu firmu...
Tai ar apsimoka tiek permoketi?
Vytax 2011-11-06 22:03
Ir kodėl jūs manote, kad „neitų“? Šiaip tai vaizdo medžiagos redagavime ir spaudime GPU vis dar daro mažą įtaką. Vis dar labai mažai kokybiškų video filtrų ir kodekų išnaudojančių GPU. Viskas šioje srityje atsiremia tik į CPU.
O šiaip tai Apple Final Cut Pro daugelis laiko vienu iš geriausių įrankių savo srityje.
1hitkillhack 2011-11-06 22:39
Pabandyk su "Intel HD Graphics 3000" ka nors padaryti... redaguodamas vienaip ar kitaip paleisi medziaga...
Vytax 2011-11-06 23:10
Šiaip tai rimtos video redagavimo programos video įrašus prieš juos sukeliant į programą išpakuoja į nesuspaustą pavidalą. Tada juos rodyti išvis gali vos ne bet koks PC.
O šiaip tai "Intel HD Graphics 3000" gali groti netgi ir BluRay. Aišku nestandartiniai *.mkv atkrenta, bet tiems dekoduoti užtenka ir CPU.
fakitol 2011-11-06 23:42
Yra mac os x'ui koks nors playeris, kuris naudoja GPU akseleraciją žiūrint x264?
KeeperMustDie 2011-11-06 23:52
, to ir reikia tiketis is MS. Ir "kol Balmeris dirbs - MS nepasikeis" - no shit, kiek pamenu kai paskutini kart ziurejau MS turejo stabilu pelna, gal Apple ir noretu, kad jie pradetu keistis.
Anonymous 2011-11-07 00:43
paredaguouj: skirta "1hitkillhack" vartotojui.
kazka svaigsti, nes vaizdo, garso ir foto profai dazniausiai naudojasi mac.
kas is to tavo galingo pagal charakteristikas kompo, jei jis vos juda..
applas visada laikesi politikos, kad deda mazesnem charakteristikom, bet veikia super.. elementarus pvz su priekinem kamerom.. ju rezoliucija atrodo niekingai maza, bet kokybe neitiketina.. stai todel jomis pasinaudoja zmones.. o va ant pc, sukisa gerais skaiciais iranga, bet ji veikia taip prastai, kad dazniausiai net nepasinaudojame..
cia tas pats kas lyginti muiline su 20megapiksliu ir pro veidrodini fotika su 5 megapikseliais..
as tau net galiu papasakoti asmenine istorija, kai naudojausi geil ramais.. kompiuteris su 512mb ramu , veikimas pilnai apkrauti ramai, veikdavo tokiu paciu greiciu, kaip 2gb apacer ramas, kai apkrova ramu siekdavo 1GB.. tik puse isnaudojama, o juda, kaip 512 isnaudojant pilnai..
beja, jei nepastebejai dar, tai dauguma foto, video, audio profesionalu butent naudojasi mac..
aplamai, jei pamatyciau koki zmogu prie meno kuris pragyvena is to ir sediprie pc, tai pasukiociau pirstu prie smilkinio..
suprask viena dalyka, kad esi marketingo pazeistas paukstelis, nes remiesi komerciniu triuku - populiariais skaiciais.. kurie neatspindi realios kokybes.
dar vienas pvz su apple, ju monitoriai neturi didziausiu charakteristikos skaiciu, o kaina nera is pigiuju.. bet kodel?tuoj as tau paaiskinsiu.. vaizdo kokybe lenkia visus monikus kurie turi aukstesnes charakteristikas..
applas taip pat daug demesio skyre ir garsui, todel garso kokybe ir nera dziarskianti..
korpusai, kurie beja sudaro didziajakompiuterio kainos dali yra itin aukstos kokybes..
toliau.. atkreipk demesi, kad jie naudoja ir ssd diskus, kuriu kainos nera mazos, bet tai uztikrina dar greitesni kompiuterio veikima.. pasakysi siknon ta ssd.. bet as pasakysiu, siknon ne ssd diska o... nes yra modeliu kur naudoja iskart du diskus.. viena ssd ir kita paprasta, kad fotkes visokias susikelti ar kita slamsta, kurio niekad nepanaudojat..
apple jau seniai zinojo ko zmoniems reikia is kompiuterio.. cia gauni labai paprasta valdyma, daug paprastesni uz windowsus. jokiu problemu neiskyla. kaip sakant gali naudotis net pencininkas, kuris nemates kompiuterio savo akyse.. prisedes prie apple kompo jauti kazkokia pazanga ir futurizma, komforta ir harmonija.
kodel apple nera paplite labiau nei pc? pasakyk man, kam sekretorei reikalingas aukstos kokybes, vaizdas ir garsas? taip, cia geriausia nueiti ir nusipirkti paprasta kompa..
esme tame, kad kiti kartais bando sukurti konkurentiskus analogiskus kompus.. su siek tiek geresem charakteristikom ir uz ta pacia kaina.. bet be mac os ir normalios kokybes kameru ir kitu dalykeliu jie tampa lygiaverciais konkurentais..
galiu pasakyti tiek, kad tie kas nusipirko apple kompus dar negirdejau nusiskundimu ir perejimo prie pc.. jie visi yra ganetinai patenkinti ir kai isleidzia nauja mac os versija visi puola naudotis, o ne kaip kitu os naudojai, kurie geriausiu atveju pabando o tada grysta prie seno.. zinai kodel taip yra? todel kad nezino niekas ko zmonems reikia ir neisbaigtus produktus siulo.. o applas praktiskai neisleidzia i rinka kazko nedadaryto ir kreivai padaryto..
taip, apple galetu kompiuterius siek tiek pigiau paleisti vietoj reklamavimosi..
dar galetu daugiau zmoniu juos isbandyti, kad suprastu kodel mac useris nebenori pc.. pagaminimo kompiuteriu kiekiai irgi turi itakos kainai.. o kokuruoja su visais pasaulio kompiuteriu gamintojais.. ir kaip jiems sekasi? galiu pasakyti gan puikiai, nes mac vartotoju tik daugeja, o ne mazeja..
tu sakai nesuprantas kaip zmones gali pirkti uz tokia kaina kompiuteri..
labai paprasta, zmones kurie vertina kokybe, savo laika ir megsta komforta..
cia lygiai tas pats yra ir su automobiliais.. vienas perka golfa, kitas perka mersa, o kitas bmw, dar kitas audi ir t.t.
jei nezinai kodel zmones perka mac kompus, tai reiskia tau jo nelabai ir reikia.. gyvenk kaip gyveni.. del to mac useriai neverks.. nors ir kuo daugiau pirkeju, tuo mazesne savikaina galima isspausti..
linkiu tau kadanors pasinaudoti mac kompiuteriu praktiskai, o ne paziureti i desktopa per pc monitoriu. tai gal nustosi lyginti charakteristikas ir sakyti sudas..
as pats visada galvojau, kad mac kompai kazkokia nesamone, tokios kainos kad nafik.. cia tik zaislas vaikams, o ne kompas.. bet su laiku susiduriau vis su daugiau mac kompiuteriu ir tada pagaliau supratau kodel mac useriai yra lojalus siems kompiuteriams..
p.s. jei tureciau laiko tai as jums padaryciau video, kaip kasdieniai darbai skiriasi tarp mac ir win ar linux.. suprastumet bent patogumo ir paprastumo skirtuma..
o siaip patariu vaikams pirkti geriau mac'us.. su jais dirbti bus tikrai paprasciau ir efektyviau.. nemetys erroru ir veiks stabiliai, tad sutaupysite daug laiko ir sau..
Anonymous 2011-11-07 00:49
final cut pro yra daugiau megejiska programa.. bet taip.. visos profesonalios programos audio/video/foto turi versijas mac os'ui.. ir veikia kurkas stabiliau ir greiciau nei ant windowsu..
Anonymous 2011-11-07 00:58
del kainu tai sutinku, dar pridedu, kad kainos yra ganetinai normalios.. nes charakteristikos daugiau marketingo triukas.. kameros, monikai.. neziurekit charakteristiku, paimkit ir patys pabandykit, tada suprasit, kodel pc vartotojai nenaudoja integruotos kameros ir kodel mac useriai gan daznai naudoja integruota kamera, kurios charakteristikos tikrai nera ispudingos palyginus su kitais kompais..
primeskit sviecianti obuoli kompo nugaroje.. pridekit reklamas, savikaina del visiskai nestandartiniu kompiuteriu ir gaunasi normali kaina.. istikro jei jie nebutu apsukrus spaudziant gamintojus ir tiekejus tai ju kainos butu tokios, kad tikrai nebebutu verti demesio..
Anonymous 2011-11-07 01:18
pamirsau pamineti esminius dalykus..
1. nesiojami kompiuteriai yra istiesu NESIOJAMI! ju baterijos leidzia dirbti kaip su nesiojamu kompiuteriu. korpusai ir pritaikyti nesiojimuim, tvirti. atodarius monitoriu jis nelinguos kaip kaliause, o stoves taip kaip pastatysi be jokiu amortizaciju. jokiu sudetingu uzraktu, kad monitorius savaime neatsidarytu ir t.t.
2. ju stacioinarus kompiuteriai nera griozdiski. viskas sutalpinama i maza ardve, todel kompiuteris neturi 100 laidu, o jei reikia ir perkelti i kita vieta nera dideliu problemu ar vargo.. didziausias vargas didelio monitoriaus svoris, kuriame ir pats kompiuteris..
jie supranta kam yra skirti nesiojami kompiuteriai ir kam yra skirti namu kompiuteriai ir ko zmones tikrai nemegsta ir tikisi is technologiju pazangos.. kas yra futurizmas ir kaip jis igyvendinamas.
p.s. nenorekit per daug.. nes nelabai imanoma pigiau parduoti geresnius daiktus..
1hitkillhack 2011-11-07 01:36
Na, gerai as nekalbu apie sekretores ir kitus kurie narso internete ir laimingi... As kalbu apie ta vartotoju grupe kurie perka laptopus mokslui/pramogoms (daugiau pramogoms) ir si grupe manau yra gana didele...
Galetum duoti nuoroda macbookpro ar kito apple laptopo su kuriuo pilnai pazaisciau naujausius zaidimus maksimaliomis grafikomis?
Kas is to, kad tas macbookpro su letom dalim veiks maksimalia sparta... bet jis toli grazu neprilygs geriems nesiojamiems kompiuteriams... (ir tik nereikia pasakoti kad laptopai neskirti zaidimams, yra pilna...)
Tu lygini macbookpro su kazkokiu kitu pigiu laptopu bet su geresnem specifikacijomis? Na cia aisku, kad taip ir bus... Jeigu mac kainuoja 7000 litu, o koks nors lauzas 2000...
Dabar realiai paimk mac uz 7000 litu ir tarkim asus uz 7000 (uz tokia suma i asus isidetum SDD ir dar ka nors) ir visos dalys asus bus naujesnes ir geresnes... O tu speju rankose nelaikes brangaus laptopo (ne apple)... Pamatytum, kad jame viskas veikia be problemu...
Apie skaicius... pateik irodymu, kad apple laptopai geresni, pateik benchmark'us... Nes visi sitie paistalai sklinda tik is apple fanu kurie negali pakesti kai kas nors uzgauna ju savigarba...
Del kameros? Kam ji rupi? As jau sakiau apie iki begalybes sureiksminta viena ar kita menknieki... Cia kazkas panasiai...
Vienas klausimas: is kur tokia kaina? gaminio savikaina yra 5 kartus mazesne nei pateikto produkto...
Man principai neleidzia tureti apple gaminiu... Vien tik del to, kad jie nenaudoja nauju technologiju.... Kisa viska kas yra sena... bando maziausia savikaina isspausti kuo daugiau pelno...
Tarkim pasiulytu i rinka toki laptopa:
su i7 procesoriumi (ne su paciu pigiausiu)
su GF GTX 560m x2 arba radeon crossfire.... (nes paskutines klases radeon man netelpa i visus remus)
bent 8gb ram
2 hdd sujungtais i raid arba panasiai...
Ir as toki mac pirkciau net negalvojas... Bet tokiu nera, o kodel? nes geriau kisti suda ir spausti kuo daugiau pelno ir mulkinti tokius kaip tu, kad su letom dalimis galima kalnus nuversti...
Creatium 2011-11-07 02:04
http://www.youtube.com/watch?v=W2jbUz-YxdU
Ir dar daug daug kitų video įrašų, kaip chebra žaidžia sėkmingai žaidimus ant MacBook Pro
Beje, niekas nedraudžia susirinkti pačiam Mac'o su tokiais parametrais. Na, vaizduškės pasirinkti negalėsi. Štai, dabar Apple.com Store skyriuje gali pasirinkti MacBook Pro 17" su 8 Gb RAM, 750 GB HDD arba iki 512 Gb SSD, 2.5 GHz i7 ir kokį nori ekraną - atspindintį šviesą ar neblizgų.
Na, daleiskim tau užteks 256 Gb SSD. Kaina - 3199$. Jeigu su HDD - 2749$. Tai čia daug? Palyginus su tuo, kaip tas kompiuteris veiks - tai tikrai nedaug.
Gali pats pasidėliot savo svajonių laptopą (ar stacionarų kompa):
http://store.apple.com/us/browse/home/s ... acbook_pro
1hitkillhack 2011-11-07 02:17
Nesinori zaisti ant low grafiku su kampiuteriu uz 5000+ litu... Negalima pasirinkti vaizdo plokstes? Ji ir yra svarbiausia siam pirkeju sektoriui...
Del ssd, tai uztenka 40-80 gb sistemai... failams kaupti tinka ir 7200rpm paprastas...
Sakai 2749$ nedaug? Paziurek ka uz tai galima paimti... uz "truputi" pigiau: http://www.sagernotebook.com/index.php? ... cted_cat=6
Anonymous 2011-11-07 02:19
namu kompiuteriai, tai multimedia daugiausia, o mac butent sioje srityje yra lyderiai kokybes atzvilgiu.. nes dar neteko matyti namu vartotojo kuris kompo integruota kamera naudotu praktiskai.. geriausiu atveju per skype isijungia ta apgailetina vaizda.. o siaip tas kameras vapse geriau net nedet nei sudinas det..
eik lygink atitinkamus konkurentus.. macbook air ir asus zenbook.. ten totaliai konkurencijai sukurta.. net kainos panasios.. charakteristikos pas asus geresenes, bet itariu neidejo amoled ekrano, kamera ismetimui, garsas dzerzgiantis, ventiliatoriai uzia be sustojimo, vaizduske perkais ir taps nebeefektyvi jau po keliu menesiu zaidimu grajinimo.. ir zinoma neturi mac os..
as is principo negaliu pirkti daikto, kuris turi nesamoningu priedu kurie realiai nieakda nebus praktiskai panaudoti..
aisq cia sarkastiskai sakau.. bet taip jau yra su pc..
5 kartus brangesni nei savikaina.. eik pasiaiskink su pc savikainom.. cia kainos gimsta ne is lempos.. savikaina visada kurkas mazesne.. pvz monitoriai yra nelabai taisomi, ju savikaina yra stulbinanaciai pigi, o pardavimams yra ispustos kainos dar daugiau nei x5 kartu..
noti irodymu kad geriau sukasi? eik pats ir ieskokis ju.. as naudojau ir ta ir ta praktiskai ir maciau labai dideli skirtuma, kai panaudojimo paskirtis vienoda..
del zaidimu aplamai nelabai domejausi ir nelabai ketinu tai daryti.. isaugau is quake laiku.. dabar xbox arba ps renkuosi zaidimams.. jie tam ir skirti, o upgreidinti nereikia gan ilgai..
apie grafikas isvis patylesiu.. susijunk tu tas savo geriausias grafikas ir isivaizduok kad viskas graziai atrodo.. na, netikiu kad nusipirkes labai kokybiska monitoriu.. nes tik i kainas ir skaicius ziuri...
na, didysis genijau..
http://www.gmanews.tv/story/237466/tech ... ir-116quot
lygink kiek nori.. as tingiu ten labai gilintis.. bet kainos kaip paaiskejo praktiskai vienodos.. pigiau iseina nebent aceris, bet tie kas perka acer kompus, tai aplamai net nenoriu pradet diskutuoti.. charakteristikos irgi panasios.. zodziu applo kopija.. zinoma mac os suktis kurkas greiciau nei windowsai ar linuxai, monitoriaus kokybe turetu buti geresne applo.. kamera integruota tikrai geresne pas maka, oj palauk.. gi asusas neturi kameros isvis? korpusas geresnis pas maka (kazka teko skaityti apie asusa, kad siek tiek primaise i korpusa pigiu priemaisu, korpusas pagamintas is pigesniu medziagu, pas appla tikrai kokybiski ir laiko patikrinti aliuminiai korpusai. kokybe zinoma pas appla irgi laiko patikrinta tarp tokios klases kompu.. labiau pritaikyta namu vartojimui zinoma pas maka. komfortiskesnis ir efektyvesnis isnaudojimas kompiuterio pas maka.. reklamai daugiau lesu skiria applas, svieciantys obuoliukai ant korpuso atseina papildomu pinigu.. primenu, kad kainos praktiskai vienodos.. vaizduskes vienodos, nes ati ir nvidia nesukure tokios plokstes, kad sukisti i tokius plonus kompus.. kas ten sakei auka?
Anonymous 2011-11-07 02:26
pasakyk tai macbook air savininkams.. pirstais nulinciuos..
i toki kompa kitokia vaizduske nelabai ir sutalpinsi, kaip integruota..
klausyk, kokios ten firmo kompiuteris?
ar nebus taip kad ventiliacija tokia chujova, kad vaizduske po 10min zaidimo pradeda dusti? o korpusas kompiuteri pavercia is nesiojamo i stacionaru po metu?
biciuli mielas.. norejau pasitikslinti ka turi galvoje zaisti.. cia su errorais ar su virusais ar su kompiuterio naudojimu, ar su zaidimais? nes mac os grafika tikrai kurkas geresne uz visas kitas os.. o monitoriu rodomas vaizdas kokybiskesnis.. o os naudojimas efektyvesnis ir komfortiskesnis.. jauciamas futurizmas ir technologiju pazanga..
teisingai sakai.. zaisti skirti pc kompai.. nes ten tikrai yra ka veikti.. na mac useriai nenuobodziauja irgi.. jie geria kava, kol pc useriai "zaidzia"..
1hitkillhack 2011-11-07 02:37
Kaip ir sakiau... nelaikei rankoje brangaus kompiuterio.... (ne apple)+ nieko nenusimanai apie vaizdo ploksciu spartas... siulau pastudijuoti si puslapi: http://www.notebookcheck.net/Mobile-Gra ... 844.0.html
Draugo laptopas: http://www.1a.lt/kompiuterine_technika/ ... e/8296534/
1. Korpusas ne is pigios plastmases
2. Ekranas standziai uzsifiksuoja visose padetyse
3. Webcam rodo ideliai (nezinau kaip apple) bet man geriau ir nereikia...
4. Ekranas rodo labai gerai... Galima ziureti praktiskai is betkokio kampo, beveik nesikeicia svieciant saulei (ko negaleciau pasakyti apie mac)
5. Ventiliatorius dirba gana tyliai, laptopas nekaista net apkrautas...
Ir jis pigesnis nei mac: http://www.ishop.lt/mac-kompiuteriai/ma ... mc725.html
Uz tuos 2000 litu permoketu prisideciau i asus dar daugiau...
Ka tu cia kliedi apie ati ir nvidia plokstes? Kad jie nesukuria,- KO? prasyciau informacijos nuorodos...
Jeigu nezinai "SAGER" firmos tai dar nereiskia, kad ji yra bloga... Domekis zmogaus... Susidaro ispudis, kad visi kiti produktai (ne apple) yra sudai, visi zmones naudojantis ne (apple) nieko nesupranta... Tu viska taip puikiai aiskini ir pateiki, bet pats nesigaudai...
Faktas yra tas kad pirmos klases vaizdo plokste veiks DAUG greiciau nei paskutines klases kuri ideta i apple...
Creatium 2011-11-07 02:40
Tai pasižiūrėk kokius vaizduškės variantus siūlo su MacBook Pro 17".
Nepamiršk į kokį kompiuterį talpinama yra viskas. Ir kaip viskas suderinama. Toks jausmas, kad nežinai tikrai ką daugiau pasakyt, tai toliau mėtai galingesnių kompų nuorodas. Beje, prieš mėtydamas visus iš eilės galingesnius laptopus, atkreipk dėmesį į pačio laptopo duomenis:
2.2-2.4" aukštis = skaityk 5 cm aukštis (storis) vs MacBook 2,5 cm.
12.13 LBs svoris = apie 5 Kg (?) vs MacBook 3 Kg.
1920x1080 rezoliucija vs MacBook 1920x1200
ThunderBolt jungtis yra? Nėra vs MacBook - yra.
Va tau ir nuostabus laptopas. O dar pridėk Windows'us (geriausiu atveju Linux'us), tai išvis ne kažkas išeina...
P.S. Tokį laptop nešiojantis greitu metu reikėtų ir stuburą keisti (fantazijų pasaulis).
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Steve‘as Jobsas: „Microsoft“ negalėjo nukopijuoti „Mac“, nes jo nesuprato“ (Video)