„Youtube“ vadovas: Video turinio ateitis – teminiai kanalai (0)
Tikriausiai daugelis sutiks, jog „YouTube“ yra portalas, kuris diktuoja interneto video industrijos madas. Tad tikrai įdomu paklausyti, ką apie šios rinkos ateitį mano „Youtube“ generalinis direktorius Salar Kamangar – jis savo mintimis pasidalino konferencijoje „D:Dive Into Media“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Video portalo vadovas sakė, kad „šiuo metu mes įžengiame į trečiąjį raidos etapą“ – pirmasis buvo „įprastos“ televizijos atsiradimas, po to žengė kabelinių kanalų susikūrimas, o dabar turime leisti vartotojui pačiam pasirinkti, ką ir kada jis nori žiūrėti. Salar teigia, kad jeigu žmogus turi specifinį pomėgį – sakykime, jogą ar serfingą, – gana sudėtinga rasti internete vieną šaltinį, kuris transliuotų video būtent ta tematika.
„Youtube“ planuoja užpildyti šią nišą ir jau šiemet paleis apie 100 specifinių teminių „premium“ turinio kanalų, apimančių tokias temas kaip verslo naujienos, maistas, šokiai, gyvūnai, mada ir kt. Taip pat siekiama, kad vartotojas galėtų žiūrėti „Youtube“ srautą be pertraukos ir be nereikalingo perjunginėjimo:
Šiuo momentu jūs pasižiūrite trijų minučių video filmuką, ir tada vidutiniškai kas tris minutes turite nuspręsti, ką norite žiūrėti toliau. Idėja yra tokia, kad jūs tiesiog prenumeruojate kanalą, atsisėdate ir žiūrite, be papildomų veiksmų ar perjunginėjimų. Be abejo, pats „Youtube“ vadovas pripažįsta, kad jiems patiems sunku prognozuoti ateitį – lieka tik eksperimentuoti ir laukti, kokios idėjos pasiteisins.