„Nissan Delta Wing“: revoliucinis mutantas debiutuos Le Mano lenktynėse (Video)  (4)

Šio lenktyninio automobilio koncepcija prieš porą metų buvo pristatoma kaip ateities „IndyCar“ lenktynių prototipas. Nors ir nėra aišku, ar konservatyvūs „IndyCar“ čempionato organizatoriai rišis prie impozantiškos koncepcijos, bolido „Nissan Delta Wing“ autorius, JAV gyvenantis britas Benas Boulbis (Ben Bowlby) ir buvę autolenktynininkai Donas Panocas (Don Panoz) bei Denas Garnėjus (Dan Gurney) skelbia, jog prototipas jau turi dėmesio vertą variklį, o rimti rėmėjai sudaro galimybę planuoti pirmąsias įspūdingo automobilio lenktynes.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Delta Wing“ nuo bet kurio kito žiedinių lenktynių sportinio automobilio skiriasi kaip reikiant – ne tik išvaizda, bet ir konstrukcija. Bolido vairuotojo sėdynė įrengta pačiame kokpito gale, beveik virš galinės ašies. Pilotui prieš akis – ilga ilga ir siaura bolido „nosis“, kurioje – ant nebūdingai trumpos priekinės ašies besisukantys priekiniai ratai. Specialias padangas šiam bolidui kuria koncernas „Michelin“. Bolido galios agregatas sumontuotas automobilio gale – automobilio svorio centras kaip reikiant pastumtas į galinę dalį. Bolido konstruktoriai tikina, jog tokia savybė mašinai suteikia ypatingo manevringumo, o nedidelis kėbulo svoris ir aptakios formos sąlygoja aerodinaminį efektyvumą. Variklius bolidams gaminti ir tiekti nusprendė japonų koncernas „Nissan“. 1,6 litro darbinio tūrio keturių cilindrų variklis su tiesioginio įpurškimo sistema ir turbina sudaro pusę bolido svorio. Beje, bendrovė „Nissan“ nėra reta viešnia ilgo nuotolio (pvz., 24 valandų trukmės) automobilių lenktynėse. Todėl „Nissan Delta Wing“ debiutuos garsiosiose Le Mano 24 val. lenktynėse. Lenktynių organizatoriai komandą pakvietė dalyvauti „Garage 56“ teisėmis – „boksuose“ ši vieta skiriama eksperimentiniams automobiliams. Kadangi techniniai „Delta Wing“ parametrai neatitinka oficialių reikalavimų, novatoriškas bolidas, net jei ir finišuotų pirmas, lenktynių nugalėtoju nebūtų skelbiamas. Dėl tos pačios priežasties bolidas bus paženklintas nuliniu numeriu – „0“. Prognozuojama, jog naujasis „Nissan“ variklis DIG-T (Direct Injection Gasoline – Turbocharged) generuos maždaug 300 AG, tad „Delta Wing“ Le Mano žiede bus kažkur tarp LMP1 ir LMP2 klasės bolidų. Pirmuosius du „Delta Wing“ bolidus Le Mane šiemet pilotuos Marinas Frankitis (Marino Franchitti), „IndyCar“ serijos žvaigždės Darijaus Frankičio (Dario Franchitti) brolis, bei FIA GT1 klasės pasaulio čempionas Michaelis Krumas (Michael Krumm). 2012-ųjų Le Mano lenktynės vyks birželio 16-17 dienomis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (4)