Populiariausių „Youtube“ vaizdo įrašų dešimtukas (Video)
(3)
Per maždaug septynerius „Youtube“ egzistavimo metus kasdien į šią svetainę sukeliama galybė vaizdo įrašų (paskutiniais duomenimis – po valandą įrašo kiekvieną sekundę). Ir vienam kitam įrašui pasiseka – jis pakyla virš daugumos, tampa populiariu ir užsitarnauja „virusinio vaizdo įrašo“ titulą.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Šis šiuolaikinis reiškinys – gandų skleidimas internetu – tapo vienu iš svarbiausių veiksnių formuojant visuomenės nuomonę, rašo portalas lifeslittlemysteries.com.
O kokie vaizdo įrašai nuo pat „Youtube“ gimimo 2005 metais išpopuliarėjo greičiau ir plačiau nei visi kiti? JAV įsikūrusi bendrovė „Visible Measures“ statistiškai analizavo vaizdo įrašų sėkmę internete. Pateikiame dešimtuką pačių populiariausių vaizdo įrašų pagal „virulentiškumą“, kuris vertinamas greičiu, kuriuo pasiekiama originalaus vaizdo įrašo ir atsakymų į jį 100 milijonų peržiūrų riba. Į sąrašą neįtraukiami komerciniai dainų klipai (kurių pasirodymo nekantriai laukiama iš anksto).
10. Besijuokiantis vaikas.
Originalus vaizdo įrašas į „Youtube“ buvo patalpintas 2006 m. rugpjūtį, originalas ir su juo susiję vaizdo įrašai 100 mln. peržiūrų ribą pasiekė per metus ir tris mėnesius.
9. „Evian: Live Young“
Šis vaizdo įrašas į „Youtube“ buvo patalpintas 2009 metų liepos 1 dieną, o 100 mln. peržiūrų ribą pasiekė per 416 dienų.
8. „Čarlis vėl įkando man į pirštą“
Vaizdo įrašas, patalpintas 2007 metų gegužę, 100 milijonų peržiūrų sukaupė per 402 dienas.
7. Deividas po apsilankymo pas odontologą
Šis vaizdo įrašas apie vaiką, kuris jaučiasi apsvaigęs po apsilankymo pas odontologą, buvo patalpintas 2009 metų sausį, o 100 mln. peržiūrų ribą pasiekė greičiau nei per metus.
6. Įkyrus apelsinas
Juokingas vaizdo įrašas, jo fragmentai ir atsakymai į jį kartu 100 mln. peržiūrų ribą pasiekė per 167 dienas.
5. Jeffas Dunhamas ir jo Achmedas – negyvas teroristas
Šio komiko pasirodymas 100 mln. kartų buvo peržiūrėtas per 165 dienas.
4. „Modern Warfare 2“
Kompiuterinio žaidimo pristatymas ir su juo susiję vaizdo įrašai žaibo greitumu pradėjo plisti 2009 metų gegužę ir 100 mln. peržiūrų ribą kirto per 77 dienas. (tiesa, jeigu sąraše būtų ir komercinės muzikos vaizdo klipai, tai žaidimą būtų aplenkę Justinas Bieberis ir Miley Cyrus, kurių dainos „Baby“ ir „party in the USA“ 100 mln. peržiūrų ribą pasiekė per 56 ir 57 dienas atitinkamai).
3. Rebecca Black: „Friday“
Šis 2011 metų vaizdo įrašas ir su juo susiję įrašai buvo peržiūrėti 100 mln. kartų per 45 dienas (bet, jei sąraše būtų ir pop muzikos dainų klipai, trečioje vietoje būtų Lady Gaga ir jos daina „Bad Romance“, kuri 100 mln. ribą pasiekė per 18 dienų).
2. Susan Boyle ir jos pasirodymas televizijos šou „Britain's Got Talent“
šis vaizdo įrašas iš televizijos šou „Britain's Got Talent“ 100 milijonų peržiūrų ribą peršoko per 9 dienas.
1. „Kony 2012“
Šis garsus vaizdo įrašas, internete publikuotas kovo 5 dieną ir, kartu su įvairiomis ištraukomis bei atsakymais, 100 mln. peržiūrų ribą pasiekė rekordiškai greitai – per 6 dienas.