Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
marazas 2012-07-31 09:49
Jau tiek bando pritaupyti, kad nori ir aikštelių nebeįrenginėti. Turėtų būt griežtesni reikalavimai, kad žmonės įsigytų tas vietas ir viskas būtų gerai.
Faktiškai tai blogiausia yra tai, kad prastai prižiūrima visa ši situacija. Automobiliai statomi bet kur ir bet kaip, ir niekas nieko nedaro.
Labiausiai man nepatinka statymas gatvėse. Tarkim Kaune, tai pirma juosta važiuoti vien dėl to yra sudėtinga, kad ten pristatyta automobilių ir pavažiavęs kelis šimtus metrų vėl turi rikiuotis.
Jeigu būtų draudžiama, tai žmonės būtų priversti ieškotis kur tuos automobilius padėti ir pradėtų rūpintis visa šita bėda.
O dabar visiems "gerai" kaip yra.
Arthuras 2012-07-31 10:15
Kaip visada, bando sutaupyti ten, kur tikrai nedera. Bet ne tai svarbiausia... Dar bando įtikinti, kad taip ir turi būt.
Pasalietis 2012-07-31 10:17
Kad jie netik nedaro stovėjimo aikštelių, o dar ir kelius nutiesė, kad viena mašina vos pravažiuoja, pristato ženklus, kad draudžiama statyt mašinas ir pastato didžiulę mokama stovėjimo aikštelė, kur per metus reikia keturiasdešimttūkstantų litų mokėti už viena mašiną
immortallt 2012-07-31 10:24
Pasalietis, nekalbek nesamoniu.
Pas mane name yra normali siaip gatve, bet kai uzparkuoja viena krasta - dvi masinos sunkiai prasilenkia jau, tad vienoj pusej stovi zenklas draudziama sustot - logiska.
Nemokamai parkuotis vietu yra gal 20-30. Pozemineje aiksteleje yra apie 200 parkavimo vietu. Pristatyta masinu buna max 80... Parkavimo vieta viena kainavo nuo 10.000 iki 20.000 visam pastato gyvavimo laikui. Bet zmones vis tiek bamba, kad nera vietu lauke. O vietu lauke nera, nes musu sklypas yra palyginus mazas ir nera kur toks aiksteles plesti, kitas dalykas, kvadratinis metras asfalto kainuoja nuo 100LT. Taigi, tai irgi nera nemokama. Dar pridekit zemes kaina. O zmones iesko kuo pigiau, o ne kuo geriau.
HardAxe 2012-07-31 10:54
nuvažiuok į linksmajį kvartalą...
Manau butui turi būti net ne 1 o 1,5-2 vietos, pagal plotą.
Tarkim iki 2 kambarių ar 50kv/m 1 vieta, didesniem dvi.
Geriau tušti kiemai (nors tokių nemačiau nei senos, nei naujos statybos) nei pergrūsti.
Fostil 2012-07-31 12:01
O as pilnai pritariu straipsniui, ispampe lietuviai be masinos ne 100m nebepajuda. Senuose rajonuose, mesto centruose kur puikus visuomeninis susisiekimas turi but agituojama naudot ji, o ne aiksteliu statyba vietoi zaliuju teritoriju.
Karvė 2012-07-31 12:13
Čia jau yra visiškas išpizdėjimas. Kaip tik reikia sugriežtinti tvarką ir padidinti vietų kiekvienam butui. Pritariu HardAxe, kad turėtų būti minimum 1.5 vietos ir paskui dar pagal gyvenamą plotą.
Aišku yra problema ir būtų savininkai - butus perka daugiausia žmonės, kurie pinigų jiems neturi, todėl ima paskolas, o paskui gaili kiekvieno lito. Nes 20K už garažą normalų požeminį tikrai nemanau, kad yra daug.
Garažų ir aišktelių labai trūksta. Teko ieškoti ofiso, kad būtų patogus susisiekimas ir viešuoju transportu ir parkingas, tai labai sunku rasti. Su mielu noru mokėtume iki 150 Lt/mėn už vietą parkingui, bet privačių aikštelių mažai ir jos gana toli, o valstybinės aikštelės tai brangios tiek, kad su taxi į darbą pigiau važinėti.
Kitas dalykas, tai galimybės verslui. Jei tų garažų vargšai niekaip nenori pirkti, tuomet aš matau galimybę atsirasti operatoriui, kuris tuos garažus nuperka ir vėliau nuomoja. Varguoliai ilgalaikės naudos skaičiuoti nemoka, todėl net ir nuomuojant po 200 Lt/mėn kaina atrodys patraukli, o atsipirkimas operatoriui - 10 m. Kai kur kainą galima pakelti ir iki 300 Lt/mėn, tuomet jau išvis geras atsipirkimas.
Atviro tipo garažus (požeminės aikštelės) būtų galima ir trumpalaikiui parkingui panaudoti, kaip yra daroma vakarų šalyse - dalis parkingo namo gyventojams, likęs trumpalaikiui parkingui - čia labai geras variantas namams, aplink kuriuos susidaro parkingo problemų - netoli centro, ar šiaip aktyvus verslas, daug darboviečių.
Lietuviai dar labai negalvoti ir neišnaudoja daugybės verslo galimybių. Gal ir gerai, kai sukaupsiu pakankamai investicijų, bus galima jas išnaudoti man
Aišku tik viena, reikalavimus reikia ne mažinti, o didinti. Kvartalinės aikštelės yra didžiausia nesąmonė, tai kaip kolektyviniai garažai tarybiniais laikais - kokia prasmė turėti garažą/aikštelę, jei iki jos reikia 10 min ar daugiau pėdinti. Statybininkai tiesiog ieško durnų.
Arthuras 2012-07-31 12:28
Kad lietuviai pinigų neturi ir neįperka garažų - faktas. Bet lygiai toks pat faktas, kad niekas tau tų 300lt nemokės už garažą per mėnesį. Nebūk naivus. Jau geriau ant žolės kur statys, nei tau mokės tokias sumas. Daug žmonių panašias sumas pravažinėja per mėnesį, todėl toks mokestis už garažą - absurdas lietuvio kišenėj. Taigi ne visi tokie kvailiai, kaip tau atrodo.
kestutisz 2012-07-31 12:40
Vo! Ir įdomiausia, kad jų randa. Kiekvieną kartą pravažiuodamas pro kartonkiemius pravažiuodamas taip pagalvoju - visas miestas pilnas tuščių teritorijų, net arti centro, tačiau patį didžiausią skruzdėlyną pastatė miesto pakraštyje, su minimum parkingo/žalių plotų.
Niemand 2012-07-31 12:41
Ženevos gyventojams tai pasakyk
Tuxedo cat 2012-07-31 13:16
Pats sau prieštarauji - sakai lietuviai pinigų neturi, taip? Tai iš ko mašinas perka?
Jei mieste nebeliktų žaliųjų plotų, kaži kuo kvėpuotum piko metu.
Aplamai, atsikratytų piliečiai savo senų, supuvusių kibirų ir vietos kaip mat atsirastų kiemuose!
Arthuras 2012-07-31 13:34
Medžiai daug vietos net neužima. Pasodint vieną kitą galima tikrai rast vietos. Visai kas kita - daug vejos plotų, kurie oro beveik nevalo, užima vietos, dar ir pjaut reikia.
Operatorius 2012-07-31 14:14
Į tokius nesąmoningus namus galės kraustytis pensininkai ir socialiniai. Nemanau, kad mašiną vairuojantis žmogus pirktu tokį butą. Kodėl jie negali padaryti po daugiabučiu arba vietoje pirmo aukšto stovėjimo aikštelę? Užsienyje bent jau taip dabar daro su naujo planavimo daugiabučiais.
Niemand 2012-07-31 14:18
Tai tu pats savo "akmenines džiungles" kažkodėl kaip siekiamybę išstatei.
Nematau jokių priežasčių, kodėl iš miesto reikėtų daryti akmenines džiungles, jei galime kuo puikiausiai to nedaryti ir turėti šalia namų parką, kuriame galima maloniai pasivaikščioti, taip pat nevaikščioti "tuneliais" tarp namų.
Tai aišku skonio reikalas, bet kadangi Vilnius yra toks, koks yra, dafai nereikia to keisti, o pageidaujantiems betoninių džiunglių yra iš ko pasirinkti - Briuselis, Niujorkas...
Creatium 2012-07-31 14:26
Kodėl gi neįrengus tų kvartalinių aikštelių, tačiau tik tuo atveju, jeigu patys statytojai finansuos jų įkūrimą. Kitaip tai tiesiog bandymas nusimesti naštą. Tipo mes statysim belenkiek namų be aikštelių, o savivaldybė lai suka galvas kaip mūsų pridarytas problemas tvarkyt. Taip neturi būti.
andriulis 2012-07-31 14:30
Utopine ideja generuoja kiekvieno sudverslininko galvoje, kaip padaryti greit pinigu su mazai pastangu...
Arthuras 2012-07-31 14:30
Ne siekiamybė, o tai tiesiog natūrali miesto būsena. Tarkim Vilniuje yra per akis žalių plotų, nematau prasmės dar labiau juos didinti atsisakant normalaus dydžio aikštelių.
Suprasti reikia vieną - automobilis Lietuvoje, kol kas yra geriausia transporto priemonė. Kai viešasis bus tokio aukšto lygio, kaip Vakarų Europoje - tada bus kitaip. O dabar - yra kaip yra. Ir nereikia pamokslauti lyginant su Vakarais.
immortallt 2012-07-31 14:37
Arthuras, automobilis uz 10k ant remontu per 5 metus suvalgys maziausiai dar 10k ir liks nieko vertas. Garazas liks turtu maziausiai 60 metu.
Del zaliu zonu, nekalbek nesamoniu. Be Zenevos galiu pamineti dar Osla. Tokie miestai, kurie turi daug zaliu zonu tuo DIDZIUOJASI, o ne peza nesamones, kad reikia nugriauti. Tu supranti, kad zaliosios zonos stipriai mazina uzterstuma, triuksma, numusa temperatura miestuose bei stipriai mazina staigiu potvyniu per liutis pavoju, nes per zeme vandens susigeria stipriai daugiau, negu kanalizacija sugeria, kai prasideda itin stiprios liutys.
O siaip kokias nesamones kalbat ? Norit pigesniu butu, bet nenorit moket uz aiksteles ? Galimas aisku kitas variantas, kiekviena buta pabranginti 30.000 ir pozemini parkinga padaryti bendra - neturesit turto, bet sumokesit uz ji vis tiek Tikrai nebus taip, kad statytojas susimazintu savo pelna ir padovanotu jums aiksteles.
Arthuras 2012-07-31 14:49
Tai puiku. Tiesiog verslininkai, kaip visada, bando išspaust iš šūdo vašką ir nusimest atsakomybę, bet pasiimt pelną. Nėra poreikio normaliam būstui - nestatyk šūdo išvis. Bet pridaryti miestui bėdų jie teisės neturi. Ir išvis, aptverti aikštelę šalia daugiabučio su vietų skaičiumi lygiu butų skaičiumi nekainuoja vienam butui 30000lt.
Wolfy 2012-07-31 15:30
Kokie čia automobiliai taip genda ir dar taip brangiai jų taisymas kainuoja? Neteko dar matyti tokio auto... Nereikia užvaikyti automobilio bei į avaryją nepapulti ir nieko taisyti, tikriausiai nereikės.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Statytojai nebenori įrengti automobilių stovėjimo aikštelių prie daugiabučių