Nuo šiol Apple parduotuvių išplanavimas - juridiškai saugoma intelektinė nuosavybė (15)
Kompanijos Apple mažmeninės prekybos parduotuvės yra tikras „obuolinės“ imperijos veidas: visos parduotuvės turi panašų apipavidalinimą, naudoja vienus ir tuos pačius interjero daiktus, vienodas spalvas ir vienodą išplanavimą. Taigi visai nieko netikėto tame, kad technologijų gigantas, kuris visuomet labai jautriai žiūri į savo intelektualinę nuosavybę, užregistravo savo firminių parduotuvių išplanavimą ir dizainą kaip prekinį ženklą.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Paraiška buvo paduota dar 2010 metais, ir tik prieš savaitę prekinis ženklas buvo oficialiai užregistruotas, praneša puslapis Ubergizmo. Be viso kito, dokumente taip pat kalbama apie kabinamas lentynas, kurios yra virš sienų nišose esančių monitorių, apie stačiakampius stalus, esančius vienoje linijoje parduotuvės viduryje, išdėstytus lygiagrečiai sienoms ir patalpintais iki pat parduotuvės gilumos.
Dauguma Apple parduotuvių turi būtent tokią konfigūraciją, tačiau tikėtina, kad taip atrodo jos visos. Aišku, galimi tam tikri nukrypimai nuo nustatytos schemos, priklausomai nuo patalpos matmenų, tačiau bendri išplanavimo principai išlaikomi visame pasaulyje. Žinoma, kai kurie konkurentai bandė kurti savuosius Apple Store klonus, tačiau nuo šiol juridiškai užregistruotas prekinis ženklas leis persekioti varžovus ir parduotuvių interjero srityje.