„Youtube“ sensacija: lietuvių kurtą žaidimą reklamuojantis filmukas peržiūrėtas daugiau nei 1 mln. kartų (Video) (14)
Vaizdo įrašas, kuriame videožaidimų gerbėjas švedas Feliksas Kjellbergas žaidžia ir giria lietuvio Antano Marcelionio kurtą žaidimą, per naktį „Youtube“ tinklalapyje buvo peržiūrėtas daugiau nei milijoną kartų. Pagal A. Tapino kurtą knygą „Vilko valanda“ žaidimą „Howler“ sukūręs A. Marcelionis stebisi ir tikina tokio populiarumo nesitikėjęs.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Žaidimą išbandęs švedas „Youtube“ portale slepiasi po „PewDiePie“ slapyvardžiu. Jis yra trečias pagal populiarumą minėto portalo asmuo, kurio įkeltus vaido įrašus seka net 9,5 milijono žmonių. Iš viso jis yra įkėlęs net 1 351 filmuką, daugumoje jų vaikinas parodo, kaip išbando videožaidimus.
Giria žaidimą
„Aš nežinau, kas yra šiame žaidime, bet jis nuostabus“, - daugiau nei dešimties minučių vaizdo įraše kartoja „PewDiePie“.
„Howler“ žaidimo esmė – nuskraidinti oro balioną tikslo link. Įdomu tai, kad oro balionas yra valdomas balsu, tad įrašo autorius viso filmuko metu juokingai dainuoja populiariausias dainas. Taip jis bando įveikti visus 16 žaidimo lygių.
„Šis žaidimas smagus“, „Puikus žaidimas“, „Aš negaliu nustoti juoktis“, - pagyrų žaidimo kūrėjams negailėjo komentatoriai, pamatę šį vaido įrašą. Šiuo metu jį yra peržiūrėję 1 007 518 žmonių.
Džiaugiasi netikėta reklama
„Kai dirbu prie kompiuterio, viename ekrane visada matau pasaulio žemėlapį, kuriame rodoma, kur ir kiek žmonių šiuo metu žaidžia žaidimą. Ir vienu metu žemėlapis ėmė stipriai „žaliuoti“ - supratau, kad kažkas vyksta. Ilgai ieškot nereikėjo – „Twitter‘is“ jau buvo pilnas pranešimų apie „PewDiePie“ video“, - apie netikėtai sulauktą populiarumą pasakojo žaidimo kūrėjas A. Marcelionis.
Žaidimo kūrėjas mano, kad dėl netikėtos žaidimo sėkmės ypatingai turėtų dėkoti jo dailininkei Renei Petrulienei, kuri prieš tai nebuvo kūrusi kompiuterinių žaidimų, tad jos braižas šioje srityje – unikalus.
A. Marcelionis tikina, kad panašių pusantro mėnesio tegyvuojančio žaidimo apžvalgų jau yra gana daug, tačiau jam netikėta tokio dėmesio sulaukti iš vieno populiariausių pagal gerbėjų skaičių „Youtube“ portalo narių.
„Geresnės nemokamos reklamos nelabai galiu įsivaizduoti. Žaidžiančiųjų skaičius padidėjo kelis kartus ir, manau, tai dar ne pabaiga. Žaidimas orientuotas į viso pasaulio rinką. Gaminti panašų projektą, skirtą tik Lietuvai visiškai neapsimokėtų. Šiuo metu daugiausia žaidėjų yra iš JAV, Rusijos, Pietų Korėjos, Kinijos. Tačiau šio vaizdo įrašo dėka, tikiuosi, žaidimas bus populiarus daugelyje šalių“, - savo lūkesčiais dalijosi A. Marcelionis.