Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Taurius 2013-07-05 08:36
Geriau jaunuoliams po antro pažeidimo arba viršijus greitį daugiau nei 20km/h atimtų teises pusmečiui - gal labiau galvotų apie savo veiksmus vairuodami.
Mažesnis galingumas irgi kažkiek padėtų, tačiau tų 70kw pilnai užtenka tiek sau, tiek kitiems užmušti...
mental1ty 2013-07-05 08:36
Mieste ir tų 70kW per akis sukėlinėt avarijoms, galima juk ir su 50kW važiuot per miestą 100km/h greičiu. Jei jaunuoliai nesilaiko saugaus greičio, tai tie mažesni kW mažai ką keičia. Netgi manyčiau pablogintų situaciją toks sprendimas. Juk tarkim važiuojant 70km/h su silpnu kibiru ir su galingesne mašina, tai galingesnės stabdymo kelias, esant tam pačiam pradiniam greičiui, dažniausia bus trumpesnis dėl geresnės stabdžių sistemos.
Robkinas 2013-07-05 08:47
As esu tik uz kilovatu apribojima !! kas liecia vaziavima mieste, tai su tais 70kW vistiek automobilis ta greiti isvystys per ilgesni laika, biski sumazes noras nardyti tarp juostu ir pan.
kestutisz 2013-07-05 09:11
Na jau. Sunkiai įsibėgėjus kaip tik turės mažiau noro stoti ("sportuoti" nevalitu po sustojimo labai nekas), juolab tokio situacijos dėl kurios kilo triukšmas - kai vieni sustojo praleisti pėsčiųjų, o "herojus" ne. Jei nematai kur važiuoji gali ir atbulas kieme kokį vaiką sutraiškyti
Kokie nors privalomi videoregistratoriai (ar bent juodosios dėžutės su gps registruojančios ir siunčiančios į centą greitį) dar bent psichologiškai suveiktų, bet brangu ir apgaunama. Tiesa, variklis irgi gali būti nesunkiai pakeičiamas/čipuojamas ir blogiauia jog paliekant silpnosios versijos stabdžius.
Arthuras 2013-07-05 09:31
Visiškai kvailas sumanymas. Visų pirma, kaip jau ir minėjot - 100km/h pasiekia visi automobiliai. Jei proto visiškai nėra - niekas šiuo atžvilgiu nepadės.
Visų antra, dauguma niolikinių neturi asmeninių automobilių - važinėja su tėvų automobiliais. Dauguma jų nebegalėtų, nes tie 70kw... Na sorry - pasityčiojimas sunkesniam automobiliui. Jau nebekalbant apie didesnius vienatūrius. Tai ką, jaunas žmogus nebegalės vežti savo šeimos į kurortą kokiu Sharan'u, nes dauguma jų turi 80kw+? Man įdomu būtų pamatyti asmenis, kurie tokias įstatymų idėjas siūlo.
immortallt 2013-07-05 09:35
Grybas kilovatų ribojimas (nors man tai neįtakoja). Bet įsivaizduokit situacija - draugas prigėrė ir prašo parvairuoti, o pas jį, kad ir 100kw mašina. Nu tada dilema - pažeisti įstatymą ir ramiai parvežti, ar atsisakyt.
Prie ko tie kilovatai?
Tas bachūrėlis už sukeltas visas avarijas turėjo senai teisių neturėt, bet ar jam tai būtų padėję? Be teisių būtų važiavęs.
Kaunas 2013-07-05 09:52
As uz kilovatu apribojima. Jaunas turejau skarbonke su 1.8 dohc 92kw, tai oi kaip as smagiai vazinejau... Nors turejau ir civica 1.5i 55kw, tai trauke kaip zveris Zodziu, 70kw dar daugoka, reiktu mazint iki kokiu 50kw. Su 50kw dar ir visai padori opel astra dyzelis iseina 1.7DT. Ir siaip variantu daug.
O protingiausiai butu apribot galios/svorio santyki. Nes pvz dideliai masinai tie 70kw nieko nereiskia, vistiek vaziuoja kaip kamazas, o civicui 55kw tai jau monstras visas. Todel reik galios/svorio santyki ziuret.
andriulis 2013-07-05 09:58
Pirmus du metus išsilaikęs teises negalėtų vairuoti automobilio kurio variklio litražas ne didesnis kaip 1.1L. Vairuotų šiknaburzgius, o jei ir lėkdami be proto atsitrenks į kitą mašiną, didžiausia žalą pasidarys sau.
Galima sugalvoti kitą mechanizmą, jeigu nori vairuoti su 1.5L mašiną, už draudimą papildomai mokėtų 1000Lt.
Šiaip viskas gerai čia su tais draudžiamais kW, tik juos reikėtų sumažinti ne iki 70kw, nes tai gana greitas automobilis, o iki kokia 49kw.
Edmundas 2013-07-05 10:01
Kiek pats pamenu, baudos taškų sistema gerokai apramindavo. Nors buvo galima surinkti 10, bet jau gavus 2-3 taškus atvėsdavo noras spausti. Jei pradedantiems bus įvesti 5 taškai, daugumą sudrausmins, tačiau dalis kaip važinėjo be teisių, taip ir važinės. Pasiūlymas įvesti ne kw, o kw/kg santykį irgi labai racionalus.
kestutisz 2013-07-05 10:04
Arba pavyzdžiui darbe - kiek kontorų specialiai jaunajam vairuotojui nupirks jam tinkančią mašiną (kokia nors tipinė darbinė Octavia jau dažniausiai >=75kW)? Juolab vienos žinomos kontoros raudonos Pandos jau dabar ir mažytės, ir nivalitai, bet retas turbūt nėra pastebėjęs jų agresyvaus važinėjimo.
immortallt 2013-07-05 10:15
Reikia ne durnus ribojimus įvesti, o bausmes griežtinti. Manot rūpės tam, kuris šiaip laksto mieste po 100, kad uždraus 70kw važinėtis? Važinėsis, kaip važinėjos. Gi teisių ir neturi ir netrukdo niekas.
O čia kažkokia fantazija užėjo, uždėsim apribojimą, ir tie, kurie laksto - nebegalės lakstyti. O realiai, tie, kurie sąžiningi ir nelakso patirs papildomų nemalonumų ieškant tinkamos mašinos.
andriulis 2013-07-05 10:24
Supratau kodėl pasiūlė įvesti 70kw ribą. http://www.autopolis.lt/lt/auto-katalog ... tomobiliai Visi bmw prasideda nuo 100ag, o 70kw - ~96ag. Kas pasiūlė šią kw ribą? Peršasi daug minčių.
obuglas 2013-07-05 10:49
Jūs rimtai manot, kad teisių atėmimas sudrausmin tokį/tokius?
Pilna pavyzdžiu kuriuos pagauna važinėjančiu be teisių, tokiems auto konfiskuoti reikia ir dar geriau su tuo kuriuo važiavo, nesvarbu jo ne jo... Jeigu tokiam asmeniui automobilį davė savininkas pats kaltas.
immortallt 2013-07-05 11:10
Visiškai pritariu. Bausti reikia tuos, kurie nusikalsta, o ne tuos, kurie nieko nepadarė. Nes adekvati situacija būtų, uždrausti alkoholį, nes kai kurie vairuoja girti.
SILORAKAS 2013-07-05 11:12
Tai pavyzdys kai per keletą "kelių gaidelių" gali nukentėti visi likę jauni vairuotojai.
Su tokiu požiuriu (jaunas, vadinasi "durnas") gal išvis tada vairuotojo pažymėjimą išduokime tik 21 metų (arba nuo 25 gal geriau).
Ir kodėl 70 kW? Kodėl ne 69 ar 72? Kuom paremtas toks pasiūlymas?
Policija po plačiai nuskabėjusių nelaimių tiesiog rodo savo "aktyvumą" gerinant eismo saugumą - o kad pasiūlo nesamonę nesvarbu.
Sutinkų kad jaunų vairuotojų tarpe dažniau pasitaiko "mažiau sąmoningų" personų, bet kodėl per juos turi būti suvaržoma laisvė kitiems.
Aš už griežtinamas sankcijas prasižengusiems (bauda, balai, teisių atėmimas, gal kokie privalomi kursai ir t.t.), o ne diskriminuojančius apribojimus visiems.
Beje man jau virš 21 senokai
mnv 2013-07-05 11:16
Masinos su <50kw dar reiketu gerai paieskoti. Uz kazkiek laiko tas pats ir su 70kw bus beveik neimanoma rasti.
Kuo naujesnes masinos, tuo mazesnio turio, ekonomiskesni ir galingesni varikliai. Su tokiu draudimu nepagalvoja, kad praktiskai vers visus vazinetis su senais suklijuotais grabais kurie saugumo visiskai jokio neturi. Gales tada vel i tas savo statistikas ziureti kiek mirtingumas keliuose isaugs.
O siaip policininkas tris vaikus sutraiske. Uzdraudziam policininkus. Dar koks nors ivykis "sukretes" Lietuva, uzdraudziam vel ka nors and so on and on. Bukas mastymas.
Arns 2013-07-05 11:32
Po šios avarijos tik kilo didelis vajus, per šiuos metus jau berods 12 žmonių buvo užmušti gaidelių, kurie spausdami neįsipaišė į posūkius, palindo po mašinomis ar kaip šiuo atveju pažeidė vos ne visus apribojimus mieste (greitis, perėja, lenkimas ir t.t.).
Tad taškų tikrai reikia. Su galios apribojimais pilnai sutinku, tik galima laisvai papildyti, kad sakykim su 100 kw galios mašina jaunuolis gali važiuoti jei šalia sėdi bent 7 metų stažą turintis žmogus (kaip čia visi ginasi, ale tėvas/dėdė). Kas dėl savo šeimos vežiojimo Sharanais, tai su vestuvių vidurkiu (vyrai berods nuo 27 m. veda), bemaž pusė norinčių jau turės tą stažą jei reikia.
O teisių atėmimas bei didelės baudos ne išeitis. Tokiems ereliams bei piktybiškiems nemokėtojas skirti viešuosius darbus su valandiniu įvertinimu (iki kol išsimokės baudą). Skirti net ne areštinę, o į pataisos namus išsiųsti keliems mėnesiams. Mažiau rūpinkimės ar sugriausime jų gyvenimus ir darbus, viena avarija palies kur kas daugiau žmonių, o jų saugumas turi būti pirmoje vietoje.
andriulis 2013-07-05 11:35
MNV - gal erezijų neskieks. iki 50kw mašinų gama yra gana plati. Kiekvienas gamintojas tokios klasės automobilius turi.
Norėčiau pamatyti Jūsų reakciją, kai dėl patirties stokos vairuotojas su kokiu džipu nublokštų kaip musę. Ką tuomet žviegtumėt?
O jei jau neriboti ar litražo ar kw, tai drąstiškai reikia padidinti kainas už draudimą galingesniam automobiliui nei daleiskim 60kw.
Arthuras 2013-07-05 11:51
Tas pats bukaprotis, kur dabar užmušė du žmones, būtų tą patį padaręs su bet kokiu kitu automobiliu, nes vietos įsibegėjimui ten buvo. Jis jau buvo į stulpą įsimontavęs su VW Golf. Ne galioje esmė! Bet bukiems tokių įdėjų siūlytojams proto nepakanka. Labai tikiuosi, kad valdžiai užteks proto nespręsti visų reikalus pagal vieną konkretų atvejį.
Draudimo kainas ne valstybė reguliuoja, o pačios draudimo įmonės, jei ką.
Tiems visiems, kurie čia už, turiu tą patį klausimą - kodėl dabar asmuo išsilaikęs teises negalėtų važiuoti standartiniu šeimyniniu automobiliu? Vien dėl to, kad kažkoks asmuo, kuris jau senai teises padžiovęs turėjo būt nutrenkė žmones?.. Eilinis šeimyninis automobilis dažniausiai turi iki 90kw.
Andriuli, pavyzdžiais gali, kokie šiuolaikiniai automobiliai turi iki 50kw?..
immortallt 2013-07-05 11:56
Arns, tave dabar iškart pasodinkim porai metų į kalėjimą, vis tiek prasikalsi. Tavo tokia logika.
Aš savo asmeninio automobilio neturiu. Kai reikia naudojuosi tėvų arba išsinuomoju. Atėvų abu buvo/yra galingesni nei 70kw. Tai dabar mano broliui, kuris savo mašinos irgi neturi, reikės pirkti atskirą mašiną, tam, kad kartais kai reikia galėtų sėsti prie vairo? Tai gal iš karto darome, kad automobilis turi būti triratis?
Nereikia išsipisinėti.
Bausti ir negailestingai reikia tuos, kurie š mala, o ne visus. Nes lygiai taip pat reikia bausti visus policininkus, nes 3 vaikus nuskynė girtas! Lygiai taip pat ir vyrus iki 50m, nes jie labiausiai linkę vairuoti girti.
P.S. jei sėdintis šalia su 7m stažu, bet pvz išgėręs - tai toks žmogus nesiskaito. Jei nedaeina kodėl, atleisk, bet tu vairuoti negali... Ar turėjai omeny, kad pasiėmęs tėvo/motinos mašiną turi pasisodinti ir šalia tėvą/motiną? Kai tą mašiną duoda, kad nuvarytum savo ar jų reikalus sutvarkyti vienas...
Viskas būtų labai gražu ir paprasta, jei tie automobiliai iki 50kw mėtytųs ant kiekvieno kampo - nebūtų jokių problemų, o tai dabar man primena, kaip apribojimas mašinų žibintams, kad yra ne 4 taškai, o 3, ar kaip ten (amerikoniškos mašinos, priekiniai žibintai).
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvos jaunuoliams teks persėsti į lėtesnius automobilius?