Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
blizzard 2013-07-06 10:59
Su šituo konkrečiu atveju žurnalistai jau manipuliuoja pareigūnais ir mumis, tokių atvejų pasitaiko kiekvienais metais..
p.s. Džipus mieste iš vis reikėtų uždraust, kas nutinka avarijos atveju? žinoma džipo vairuotojas praktiškai visada lieka saugus, bet kas nutinka lengvajam automobiliui kuris susiduria su džipu? Džipo rėmas yra tokiame pačiame aukštyje kaip vairuotojo kuris sėdi lengvajame automobilyje kaklas... taigi gal vertėtų pagalvot ne vien apie savo saugumą..
Paprastas_zmogus 2013-07-06 13:08
O aš visom galūnėm UŽ tokį pakeitimą. Nauda tikrai būtų nemenka, o minusai...? Jų kaip ir nėra.
Kaip dažnai girdim apie jauną "bachūriuką" ką nors ar save pritrėškusį kokiu nors BMW? Dažnokai.
Kaip dažnai girdim apie Ford Fiesta, kurį ką nors būtų pritrėškusi? Retokai...
1337 2013-07-06 14:36
As tai nesuprantu, kur cia nekurie mato ta visu baudima? Niekas nieko nebaudzia, tiesiog zaliems ziopliems pacukams norima neduoti tokiu transporto priemoniu, kuriu, del patirties stokos ir testosterono pertekliaus jie nesuvaldys. Ir ivykiu suvestines tai aiskiai parodo - kaip prisiplojes, taip hormoninis su galingu varikliu.
Tai gal ir koviniu ginklu prekybos apribojima tada galima vadinti baudimu? As va visai atsakingai elgciausi su M16, bet esu baudziamas uz tai, kad kazkas butinai sugalvotu i zmones pasaudyt
Taip, yra protingu 18meciu, kuriems ir ferrari galima duoti, bet like 90% yra, kaip cia kazkas minejo, mastantys galvute. Ir jei norint apriboti tuos 90% teks atimti galingus automobilius ir is tu 10%, kagi, visuomenes interesas yra auksciau uz keliu neva atsakinguju poreiki pasidraskyti.
O niolikiniais visi mes buvom ir puikiai prisimenam kas tuo metu galvoje darosi, taigi nereikia cia mums irodinet kad dangus zalias
Unikali durnaropė 2013-07-06 19:28
Tik šiaip įdomu, kaip naujieji pakeitimai apsaugos nuo tokių įvykių: ?
Norai geri, bet...
blizzard 2013-07-06 20:22
Puikus pavyzdys, kad problemos sprendžiamos ne nuo to galo..
p.s. jau žinau sprendimo būdą, reikia uždraust medžius ir pėsčiuosius..
kionig 2013-07-06 21:16
Neapsaugos tie pakeitimai nieko.
Čia galioja taisyklė. Duok durniui šautuvą, tai ir į vamzdį prišiks.
Taigi nesvarbu, ar po kapotų daug ten tų kW ar mažiau. Vis tiek lakstant be galvos, suras tą savo vienintėlį pakelės medį arba nuo tų begalvių nukentės niekuo dėti žmonės.
Tik gal yra tiesos, kai po kapotu daugiau kW, tai prideda "kietumo" spaudžiant tapkę iki dugno ir lakstant dėl adrenalino nei iš taško A į tašką B.
Ir man visiškai nei kiek jų negaila ir čia jau net nebestebina tokie dalykai.
Ar su mašina, ar su britva, jei nėra smegenų košės tame maumenyje, tai ruoškis tapti donoru.
Aišku, kažkokios tai prevencijos reikėtų, bet kad ji tik nebūtų kova su vėjo malūnais ir tik dėl vaizdo, kad ale kažkas daroma.
Aš tai visgi galvočiau apie egzaminų pasunkinimą. Bet jau ir taip yra brangesni kaštai jauniems nepatyrusiems vairuotojams. Bet ir tai kaži ar gelbės nuo begalvių sėsinčių už vairo. Ir šiaip, ne kiekvienam 18-kos baisiai tas reikalingas automobilis yra dėl realių priežasčių, kai dažniausiai jis turimas tik dėl mandrumo ir visuomeninio statuso. Netgi būtų galima pagalvoti apie vairavimo teisių įgijimą tik nuo 21-ių metų.
Nes dabar kiek žinau tokių 18-kinių, tai gavę teises jau spėja prisidirbti ar pragerti jas.
Arns 2013-07-06 21:16
kvailys ir su dviračiu usimuš. Bet jau geriau tegu draskosi su golvu, o ne BMW. Pastarasis iki 200 laisvai leistu įsibėgėt. Ir patys labiau nukentėtu ir jei rėžtusi į kitą mašiną didesnė žala nutiktu.
Xdmin 2013-07-06 21:37
Gaila, kad negalima uzdrausti konkrecia makre- BMW nes kaip zinia, jei BMW - tai vairuotojas nebutinai asilas, bet jei asilas - tai butinai BMW.
PS: sunkesni egzaminai nieko nepakeistu, butu tik blogiau, isejes is mokyklos su didesne patirtimi gali is karto pasijausti kietu, o butent tie kietiakai ir laksto 140 mieste. Kol neturi patirties, uztenka ir leistino greicio. (jei del patirties stokos padarai avarija, tai kiek sansu kad ji bus skaudi? Atsimusi kazkam i gala, pariedejai atgal, nepraleidai ziede..)
Unikali durnaropė 2013-07-06 22:09
Šita mintis ir man patinka
Be to, regis kažką bandė įvesti su laikinom teisėm, galiojančiom porai metų? Tai va tokia mintis sukasi - jei turi tą „klevinį“ pažymėjimą ir padarai prasižengimą - basta pažymėjimui - laki iš naujo jų laikytis. Bet kita vertus, nusižengimas nusižengimui nelygu. Tai kaip kažkas minėjo, balų sistema būt nieko, tik „kleviniams“ turėtų būt sumažintas tas balų limitas.
Arthuras 2013-07-06 22:14
Tai panašiai ir yra padaryta. Jei nusižengsi, eisi į kursus. Dar grąžintų protingai patobulintą balų sistemą ir viskas būtų tvarkoje.
Unikali durnaropė 2013-07-06 22:24
Tiesa, dėl argumentų, kaip reikalingi kilovatai lenkiant kitas transporto priemones - nepykit, bet šitas argumentas yra daugiau nei „durnas“. „Kleviniai“ kiek pamenu gali važiuot maksimaliu 70 km/h greičiu. Tai ką jiems lenkti? Eiliniam tarpmiestiniam kely, kur greitis ribojamas iki 90, nėr ko lenkt. Nebent traktorių, kuriam aplenkt problemų neturėtų kilt jokių. Autostrados išvis iškrenta iš konteksto.
Arns 2013-07-06 22:52
Kiek turim atvejų, jog vairuotojas padaro po kelias avarijas, prageria teises, už greičio viršyjimą netenka teisės vairuoti... O vis vien daro po senovei. Sako gi, lenk medį kol jaunas, neįpratink nuo pat vairavimo pradžios būti gudresniu, ir pasikeis kultūra. Be galingo automobilio mažiau bus laimės lenkti ištisines kolonas ar prieš pat posūkius, iššokinėti iš šalutinio kelio (gi vėžlys vos velkasi), mažiau noro "spausti dugną"...
Arthuras 2013-07-06 23:35
Man toks vaizdas susidaro, kad tau pavydu, jog jaunimui traukia geriau, nei tau? Aš absoliučiai nepalaikau nepamatuotų, nesaugių lenkimų, užkišinėjimų ir kitų nesaugių manevrų.
FtBall 2013-07-06 23:45
Tikrai ne. Galiu iš patirties pasakyt. Dažnai tenka vienu keliu važiuot, ir su Nissan Primastar(74kw) mikro autobusu vieną posūkį įveikių 70km/h greičiu. Su Honda Accord(104kw), mašina gerokai stabilesnė važiuojant 110km/h greičiu. Galingesnė mašina automatiškai bus tam pritaikyta.
Arns 2013-07-07 00:14
bėgėjasi normaliai. Išsinuomok savaitei ferrari (ne Lietuvoje) ir po to galėsi pasidalinti įspūdžiais kaip tavo bemvukas nuseno, nebetraukia. Visai normalu, kad persėdus prie silpnesnės mašinos reikia adaptuotis, kaip ir prie galingesnės/didesnės/mažesnės/ilgesnės.
Ir nereikia avinėlio veidu girtis apie "saugų greitį". Saugus greitis yra saugus kai jis saugus. Tu tokiu važiuosi ir su lada ir su lamborghini. Tik savaime suprantama jog su lada visi važiuos saugiai, o su lamborghini tik patyrę meistrai. Tad ką tik sėdusiems prie vairo tikrai nėra būtinybės iškart gauti galingiausią automobilį, tegu iš savo klaidų mokosi nekeldami didelės grėsmės. O grėsmė - greitis, kuris praporcingas galiai, kuo ji didesnė, tuo dažniau ir nejučiom važiuoji virš savo galimybių (jei tai būtu netiesa, tai galingi automobiliai kaip tik rečiausiai sudalyvautu eismo įvykiuose)
Na tu dar nesuvoki jog vairuotojas vairuoja pavojingesnę priemonę, tad prisiima ir didesnę atsakomybę. Dviračiu žmogų užkabinsi ir nieko baisaus, o automobiliu kas kita. Nesinori, bet palinkėčiau "pagauti" kad ir šunį su automobiliu. Tikrai įkrėstu proto jog geriausia stengtis išvengti avarijos, o ne joje sėkmingai sudalyvauti. Greitį gali kontroliuoti, o kas iš kur iššoks, išnirs ne. (P.S, vaikus matyt matei pro teleskopą. Išeik į realius žmones ir pasižiūrėk kaip tėveliai už rankučių tik tesivedžioja vaikus, ir kaip jie nesusigundo bėgti, griebti, sustingti)
Statistika statistika, o joje atsispindi kokio amžiaus grupė turi daugiausiai tų automobilių? Didelė dalis jaunimo su galingom mašinom, o nemažai vyresnių renkasi šeimyninius automobilius.
Tu tikras tuo ką sakai? Beveik retas atvejis jog įsigijęs teises negauna ir automobilio. Perleidimų nebent turtingose šeimose pilna, įprasta kad visi važiuoja į turgų ir perkasi, padedant tėvams, jaunuolio santaupos. Nėra ribojimo, tai ir svajoja apie galingiausias. Būtu apribojimas, žiūrėtu į tinkamas.
Iš kur tavo statistika apie greičio viršyjimus? Kaip tik vyresni žmonės retai tą daro (nebent nesusitupėję), o studentai keliaujantys autostopu ar dažniau per grupes susirinkę pripasakoja atvejų kai ir 150 km/h su telefonu rankoj, ir geroj atkarpoj 1,8 ima ir t.t. Bemaž visi pakliuvę į avarijas lenktyniaudami būna iki 25 m. amžiaus... Tad iš kur tu savo idėją ištraukei, man didelė mistika.
.
Patikėk matau ir ne tiek, ir po miestą važinėjančius greitai, ir posūkius driftiniu įvažinėjant, ir didelį greitį prieš kalnelius, ir gazas dugnas bandant lenkt, ir falstartus po šviesaforo (bei priešingai, užsidegus raudonai padangų cypimas ir sustojimas jau ant perėjos).
Spėk, kiek dažniau išvysim taip darančius galingesnius automobilius nei miestinius?
kionig 2013-07-07 01:07
Ne visada. Būna, kad ir žaloja taip pat nemažiau, bet aišku pasėkmės nebūna labai tragiškos, bet pvz užtenka, kad ranką sulaužytų. Ir žinau konkretų atvejį kam tai atsitiko, o dar tas dviratininkas permyžęs pasiplovė. Taip, kad su dviračiu tikrai gali sužaloti pėsčiąjį.
Simplicity 2013-07-07 01:21
Nu, bet tu 2ia ir palyginai... Iš fizikos mokykloj turbūt vos ketvertą turėjai arba išvis jos nesimokei. Jei neteko girdėt, tai pasakysiu jog yra toks dalykas kaip svorio centras. Pas aukštesnius automobilius jis yra gerokai aukščiau, todėl posūkiuose pasireiškia didesnė išcentrinė jėga. Jei paimsi tuos pačius Accord'us su skirtingom kubatūrom, tai į posūkius jie turėtų eiti identiškai.
Na, o ginčytis su tokiais kaip Arthuras net nėra prasmės — žmogus realiai „trollina“ ir tiesiai šviesiai sako, kad jei jau nėra 150 arklių po kapotu, tai čia jau ne automobilis ir geriau troleibusu važinėt. Motociklams kubatūros ribojimai uždėti jau keliasdešimt metų ir niekas nemato problemų. Pasivažinėję su silpnesniais agregatais ir įgavę patirties persėda prie galingesnių. Tie, kurie iškart sėda prie 600-1000 kūbikų, savo dienas baigia atsitrenkę į pakelės stulpą arba įlipę į priešais važiuojantį automobilį.
Mintimis permečiau giminaičių automobilių parką (kalbu apie Lietuvą), tai visose šeimose yra bent vienas automobilis, kurio galia nesiekia 80 kW. Manau, kad panaši situacija ir pas kitus lietuvius — suaugę žmonės perka praktiškus ir taupius automobilius. Galingų reikia jauniems vairuotojams, kad būtų ir su kuo „padraginti“, ir prieš draugus pasimaivyti. Jei netikit, užeikit į kokį BMW Klubo forumą ir paskaitykit temas „kokį BMW pasirinkti“. Pilna prikurtų temų kur tiesiai šviesiai sakoma, kad 520d netraukia, o 525d pirkti nelabai ir apsimoka, nes 530d galingesnis ir ima puslitriu daugiau dyzelio. Tai apie ką mes dar diskutuojam?
Klevo lapai išvis negali važiuoti greičiau nei 90 km/h, tai apie kokią skriaudą mes dar kalbam? Ir kiek dažnai tėvai klevo lapams užpila pilną baką, kad tie iš Vilniaus į Palangą galėtų numinti?
Jei policijos pasiūlytos pataisos įsigalios, tai teks jaunimui prisiminti, kad yra tokios „juokingos“ kubatūros kaip 1,2l ar 1,4l. Ir aš tame nematau nieko blogo. Visi kas yra vairavę kiek ilgiau nei penkis metus pasakys, kad pirmaisiais vairavimo metais yra padarę žioplų ar net grubių klaidų (iš serijos „Gerai, kad viskas laimingai baigėsi“).
p.s.
Šiuo metu važinėju su automobiliu, kuris teturi 66kW ir nematau nė vienos priežasties, kodėl klevo lapas negalėtų su tokios galios automobiliu važinėti.
FtBall 2013-07-07 02:16
Jis pasakė, kad visos mašinos vairuojasi vienodai. Aš parodžiau, kad jo teiginys kladinagas - fūra ir lengva skiriasi. Taškas. Paimk sportinę mašiną ir paprastą kašiką, tai prie vienodo greičio, sportinę, atmetant slydimo atvejį, valdysi lengviau. O ypač pasijausų skirtumas, jei paimtum seną ir naują. Su nauja pradėsi slįst, pyp pyp pyp, jau tiesiai važiuoji, ir galvosi, kas buvo. Beje, ne vien svorio centras lemia. Atvira vieta 100+ su Nissan Primastar nelabai važiuosi, kai vėjuota.
Urbshis 2013-07-07 02:51
Labai gerai! Turetu isviso padaryti normalius draudimo ikainius kaip vakaru europoje.. Kai reikes dvidesimtmeciui uz 2.5 ar 3.0 litru masina pakloti i metus po 3-4 tuks. litu uz draudima tada ir patiems noras ir galimybes atsoks su tokiais bimsais vazinetis.. Dabar kiekvienas pienius su senais limuzinais ganialina ir irodineja koks jis kietas..
PCP 2013-07-07 04:04
O pats turėjai max šešetą
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvos jaunuoliams teks persėsti į lėtesnius automobilius?