Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arthuras 2013-07-05 13:34
Konkrečiai delfi.lt ar kitų portalų straipsnių su tokiomis avarijomis gali pateikt?
andriulis 2013-07-05 13:43
Aš kalbėjau apie PD modelį, tai pagal šiuos duomenis jis įsibegėja greičiau, o ir mieste tau iki 100km/h begėtis nereikia http://www.autogidas.lt/auto/volkswagen ... 48766.html
Visos mašinos vienodai vairuojasi? Tikriausiai įsigijus 150kw bmw, taip pat vairuosis kaip ir golf 81kw? Gal tu nespank. Jei turi 4ratus ir vaira, tai dar nereiškia, kad vienodai vairuojasi. Tiek tesupranti apie mašinas.
Pasikartosiu, griežtinimas būtinas neatsižvelgiant į kraštutinumus, nes jiems negalioja jokios taisyklės. Dėl jų reikia kalbėti apie mirties bausmės įvedimą, o ne apie kelių taisyklių griežtinimą.
Jūs prieštaraujat tam, kaip pvz išsilaiko 35metų vyras teises ir jam nereikia laikytis dviejų metų stažo apribojimo, nes jis gi suaugęs, bet tai kur jo įgudžiai?
andriulis 2013-07-05 13:53
http://www.alfa.lt/straipsnis/15140260/ ... -10_21-37/ Pats pirmas straipsnis googleje, kažin lenkė per dešinę? Nes gi gerai traukia, su taburete būtų net nebandę lenkti. Tam ir yra galios ribojimo inciatyvos.
Žinant, kad tu papuoli į tą grupę, negali būti šališkas. Aš labai tikiuosi, kad priims apribojimus. Na, kad labai nesinervuotumėt, tai tikiuosi priims šį įstatymo pakeitimą, bet įsigalios jis tik nuo 2015m. Visi turės laiko pasiruošti ir nebus pykčių.
Arthuras 2013-07-05 13:59
Mieste per dešinę lenkt užtektų ir tų 70kw, jei automobilis labai lengvas.
Xdmin 2013-07-05 14:44
Variklio galios apribojimas labiau pakenks nei pades, tai ypac liecia automobiliu entuziastus ir didesniu automobiliu vairuotojus.
Mano nuomone, jei irengtu daugiau radaru gatvese, kuriose imanoma isvystyti greiti, tuomet situacija pasikeistu. Problema ta, kad dabar tave sustabdo uz greicio virsijima, duodi kysi ir vaziuoji toliau. O kai pagaus radaras, taip lengvai neissisuksi. Taip pat, nuobaudos uz greicio virsijima manau turetu buti dar grieztesnes, ypac neturintiems stazo. Nors baudos nera mazos ir dabar, bet problema kad vairuotojai lengvai issisuka nuo baudos balu duodami kysi.
Taip pat, daugiau "reklamos" reiketu, ypac tai veiktu jei pazeidejai butu skelbiami viesai, kad zmones matytu kokios yra bausmes, o pazeidejams butu geda. Pvz koks plakatas: Jonas Jonaitis "data" gavo x dydzio bauda uz 30km greicio virsijima.
PS: netikri radarai pigesni, ir jie tikrai veiktu kazkiek laiko, kol visi suzinotu kad tai tik muliazas.
tomzaslt 2013-07-05 14:48
Visur yra durniu, jaunesnis as pats ne ka protingesnis buvau... Bet tobulu istatymu nera , betkokie pakeitimai duos naudos tik minimaliai... Nera tobulu istatymu , skaitant komentarus tai paprasciausiai gal teises isduoti tik kokiu 23 metu ? kito varijanto as nematau
1337 2013-07-05 15:28
O ne geriau taikyti UK/IRL sistema, kai kiekvienas vairuojantis automobili turi buti irasytas i draudimo polisa?
Ir tada draudimo kompanijos viskas labai paprastai issprendzia: tau 18 ir nusipirkai koki >2l automobili? Niekas taves elementariai net nedraus. O uz vairavima be draudimo, jei neklistu, automobilio nuvarymas i aikstele, kelialapis i teisma ir bauda su 3 nuliais (cia Airijoj).
Tevas turi galinga benva ir jo sunelis nori ji vairuoti? Tvarkoj, tevas iraso sunu kaip "named driver", papildomai uz padidejusia rizika damoka ~1000eu metams, ir sunelis gali vaziuoti. Tada, jei kur ir pokstels, jau tevas su dirzu spres situacija Arba jei benvas labai galingas, galimas daiktas kad ji irgi atsisakys drausti.
Va viena maniskes bendradarbe budama 18os issilaike teises ir pries pusmeti nusipirko kazkoki mazalitrazi automobili (neprisimenu modelio, kazkas su 1.0-1.2 varikliu), ir uz draudima moka berods 1500eu. Jei variklis butu didesnis, jos net nedraustu
Taigi visi niolikiniai vairuoja fiestas, korsas ar kokia japoniska skarbonke su 1.0l varikliu.
Ir viskas, lakstanciu pacuku problema isspresta
Aisku siek tiek paauge perseda i imprezas, lancerius ir kitus japoniskus gezamobilius, bet iki tol paprastai jau buna kvaila lakstyma issimuse
Arthuras 2013-07-05 15:34
Kaip jūs nesugebat suvokt, kad draudimo reikalus ne valstybė tvarko. Tai yra draudimo kompanijų reikalas. Tarp jų yra konkurencija, kaip ir bet kuriam versle. Apdrausti galingesnį automobilį Lietuvoje ant 18 metų žmogaus visada kainuoja daugiau, nei ant pensininko. Įmonės pačios pasiskaičiuoja rizikas ir siūlo tam tikras kainas.
Simplicity 2013-07-05 16:11
Talkatif 2013-07-05 16:21
Padidinkit tiems pareigūnams algas. Jau visiškai su angelais bendraut pradėjo iš to badavimo.
blizzard 2013-07-05 16:28
Manau ne nuo to galo pradeda spręst problemą..
Pradžiai pabandysiu papasakot, kodėl šis nutikimas įvyko, ogi todėl kad mūsų brangieji patruliai, nelabai patruliuoja, arba taip sakant nelabai turi iš ko patruliuot. Dar prieš 2-3 metus policijos buvo kokius 2x daugiau Kauno gatvėse ir apie greičio viršijimą nelabai kas galvojo, važiuodavai sau laimingas 55km/h ir prieš kiekvieną policininką dar pristabdydavai. Dabar policijos praktiškai nėra, visi skrenda miestu 60-70km/h praktiškai visada, jeigu važiuoji 60km/h jau kartais sunku prie srauto prisitaikyt, jauti kaip maišaisi kitiems.. Taigi nieko keisto kad kai nėra policijos, atsiranda ir tokių kurie geba mieste išvystyt ir didesnį greitį, šiandien irgi teko iš paskos važiuoti vienam mersedesui, kuris nuo kiekvieno šviesoforo pajudėdavo pirmu bėgiu numynęs ribotuvą.. važiuodamas 60-70kmh paskui jį sugebėjau važiuot tik dėl priekyje esančių automobilių kurie jam užkirsdavo kelią, vos tik atsilaisvindavo kelias jis tuoj pat myndavo gal iki 100 ar panašiai..
Taigi, šioje vietoje didžiausia problema yra patrulių stoka miesto gatvėse, praktiškai niekas neprižiūri eismo, absoliuti dauguma greičio limitą viršija sveikose normose, bet vis vien viršija, atsiranda tokių kurie greičio limitą viršija kiek tik nori.. ir čia ne amžiaus problema..
Toliau grįžtant prie tokio draudimo. Koks skirtumas ar 70kw ar 140kw? tiek vienu atveju tiek kitu greitį viršyt galima, tiek tu važiuok su golfu kur 66kw tiek su bmw kur 140kw mieste vis vien greitį viršyt įstengsi ir gana lengvai.. Toks galios skirtumas jaučiasi tik užmiestyje, kur jau su golfu nesmagu bus aplenkt fūrą, tai su bmw galėsi spaust ir aplenkt lengvai, todėl šiuo atveju toks bmw gal net saugiau..
Teisės praranda pilną galią iki 21 metų, tai jeigu dirbi nuo 18, tai darbdavys ne visada į tavo teises žiūrės kaip į privalumą, nes galbūt jo turimo transporto tu negalėsi vairuot, o yra tokių darbų kurių be teisių dirbt neišeina, o dauguma vadybos tipo darbų reikalauja nuolatinio važinėjimo ir tokius darbus jaunimėlis dažniausiai ir dirba..
Mokymas vairuoti irgi ne išimtis, viskas permesta privačiom įmonėm, kurios darbuotojai neva turi kompetencijos mokyti vairuoti, nors kaip po tokios mokyklos nueini laikyt regitros egzamino, tai supranti, kad čia xujnė gausis taip sakant.. Regitros egzaminas irgi nesuprasi ką egzaminuoja, ar būsimą vairuotoją, ar būsimą instruktorių, ar robotą? atsisėdi kaip į kokią elektros kėdę ir neduok dieve vairą laikydamas vieną pirštą ne taip ištiesi, tuoj tau atskaitys moralą ir "-" padės atitinkamoj vietoj.. O jeigu dar į posūkį įvažiuosi įmynęs sankabą tai išviso, pasirodo turi sankabą mynt tik permesdamas bėgį, miesto gatvėm reik važiuot kaip žiedinėse, pamatei posūkį, tik pyst iš 4 į antrą, sankabą kuo greičiau atleidi tuo geriau ir varai.. įdomių ten niuansų yra tam egzamine, o ir pradėjęs važinėt pradedi suprast, kad viskas paprasčiau gal 10x nei, kad ten reikalaujama iš tavęs..
Vienu žodžiu, tokių įvykių kartas nuo karto pasitaiko, bet ne čia sprendimas šiai situacijai..
1337 2013-07-05 16:48
>blizzard
Neturi tinkamu teisiu - nedirbi teisiu reikalaujancio darbo. Uztat turedamas teises labiau jas vertinsi + galesi del didesnes algos deretis, nes ne kiekvienas runkelis gales vairuoti darbine masina.
Airijoj uztat prie tokiu darbu buna prierasas, kad ieskomas kandidatas su "svariom" teisem, t.y. be pazeidimu ir apribojimu. Neturi "svariu" teisiu? Tavo problema, ieskaisi kito darbo.
O pats greitis savaime nera beda, problema yra SAUGAUS greicio pasirinikimas. Va sito tautieciai kazkaip nesugeba ismokt, nors malkas ant galvos tasyk...
immortallt 2013-07-05 17:02
Tai įveskime teises, kurias reikia išsilaikyti, jei nori dirbti. Turėsi metus laukti eilėje ir tik tada galėsi bandyti laikyti - wow kaip bus gerai.
Nusišneki ir pats nejauti. Reikia ne riboti nekaltuosius, o bausti prasikaltusius, nes kaip jau sakiau, susodinam visus privalomai baigusius 12 klasių į kalėjimus porai metų, vis tiek kuo nors prasikals.
1337 2013-07-05 17:22
As ne nusisneku, o tik atpasakoju kokia sistema yra Airijoj. Ir ji puikiai veikia. Niolikiniai pyksta, putojasi, bet Dublinas turi pacius saugiausius kelius is visu ES sostiniu.
O kokia patirtim vadovautis jau cia valdzios rupestis. Bet faktas tas, kad iki siol nieko gero musu gudrociai nesugalvojo. Tai gal sakau imkim pavyzdi is tu, kurie sugebejo kazka sioje srityje padaryti?
Jiezikjielius 2013-07-05 17:30
jus bent jau kertat , kad tas ribojimas rodikliu zenkliai visiskai nepakeis, o tik istatymo priemimas kainuos mums? masto kazka kitoki. tiesiog sakykim biudzetiniu automobiliu ikainiai bus kosmose kaip ir uzsienyje. tas pats golfas kainuos tiek kiek bmw. zinot atsiprasau. jau geriau tuos pirmus metus neturinciam stazo butu nuobaudos, arba bent jau iki to amziaus cenzo. kad ir teisiu konfiskavimas pusmeciui. tas kw ribojimas nieko neduoda, tik didesnes islaidas zmonems , didesnes kainas automobiliams. o saugumo nulis. gi ne kw uzmuse zmogu, o vairuotojas. nuo kada kw uzmusineja zmones? apmastykit , ka duos istiesu tas ribojimas.
Fikcija 2013-07-05 17:41
Senai laikas buvo pacukus sudrausmint,nori sportuot pirk ralio masina ir lakstyk tam skirtoje trasoje.
Arthuras 2013-07-05 17:49
Va tokie asmenys ir duoda tokius pasiūlymus. Nesvarbu įstatymo nauda, rezultatai, įvykių priežastys... Niekas nesvarbu. Svarbu uždraust.
immortallt 2013-07-05 17:51
1337, sorry, pamiršau kreipinį įvesti, ne tau tebuvo
Fikcija 2013-07-05 17:52
Kai tavo vaika koks imbicilas nutrenks kitaip uzgiedosi...
Pofke 2013-07-05 17:54
Na, skirtumas tarp 66kW ir 130kW tikrai jaučiasi, patikėk manim. Vokietijos autobane su savo Verso apstačiau BMW e39 525tds , taip kad tas 1.9TDI Sharanas ar Galaxy jau visai kita lyga. Pačiam teko trumpai vairuoti Galaxy TDI 110kW , tai jau tada skirtumas jautėsi gan nemažas.
Kodėl motociklams jau pritaikytas šis įstatymas nežinau ir ginčytis šiuo klausimu nelabai galiu, nes šios transporto priemonės nevairuoju. Vilkikai - visai kita situacija. Jie naudojami kroviniams pervežti, o ne į parduotuvę nuvažiuoti ar kitoms kasdienėms reikmėms. O dėl to sėdimo prie "fūros" vairo tai tamsta galėtų labiau įsigilinti. Jūsų minimiems sunkvežimiams ir "fūroms" vairuoti reikia skirtingų vairavimo kategorijų (dabar tiksliai nepamenu pavadinimų) ir išlaikyti jas galima tik esant tam tikro amžiaus, "fūrai" berods 21 ar 22 metų reikia sulaukti.
Tai dabar norėčiau paklausti kiek iš to jaunimo Airijoje turi mažų vaikų ir jeigu turi, tai kokiame komforto, patogumo ir saugumo lygyje juose veža su savo 1.3 darbinio tūrio mašiniukais. Visiškai suprantu tuos, kurie neturi pinigų brangiam draudimui ar didesnio automobilio išlaikymui, tačiau man pakanka lėšų ir auto ekslpoatacinėms išlaidoms, ir kasko draudimui.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvos jaunuoliams teks persėsti į lėtesnius automobilius?