Lietuvos jaunuoliams teks persėsti į lėtesnius automobilius?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arthuras 2013-07-05 17:56
Taip taip. Tada turbūt reikėtų bliaut, kad automobilius išvis reikia uždraust, nes per juos yra visos nelaimės. Močiučių logika, dar žiūriu, visai dažnai sutinkama.
Fikcija 2013-07-05 18:03
Arthuras matosi kad neturi palikuoniu,po koki 10 meteliu kitaip galvosi
Arthuras 2013-07-05 18:07
Ne, negalvosiu. Nes aš sugebu suvokt, kad bet kokiam automobiliui užteks kw pasiekt tokį greitį, kad nespėt sustot prie perėjos, o va tu - to nesupranti.
Simplicity 2013-07-05 19:24
Arthuras, permetus tavo atsiliepimus akimis puikiai matosi, kad vis dar maitinies mamos kotletais Skirtumas tarp 70 ir 140 kilovatų — kokios 6-10 sekundžių. (Kai kalbam apie įsibėgėjimą iki 100 km/h) Žinoma, galios ribojimas nėra pats geriausias variantas, bet vis geriau nei nieko. Kiekvieno „niolikinio“ svajonė už kuo mažiau pinigų nusipirkti kuo daugiau arklių. Būtent dėl to gatvės pilnos perpuvusių išklerusių BMW su pacukais už vairo. Tokio amžiaus vairuotojai sugeba tik vieną dalyką — spausti greičio pedalą iki dugno nesusimąstant apie galimas pasekmes. (Pats tokio amžiaus buvau, žinau kaip yra) Ir nereikia čia pasakoti apie tai, kad yra dievo avinėlių, kurie pasikinkę du šimtus arklių važinėja pensininko režimu ir klevo lapu apriboto greičio neviršija p.s. Lietuviškos įmonės (kaip ir vakarietiškos) tikrai nėra tokios turtingos, kad darbuotojams galingus automobilius pirktų. Po miestą maltis pakanka ir mažalitražio FIAT, SEAT ar Renault. O gal tu į direktoriaus vairuotojo poziciją ir jo BMW 760li taikaisi?
Tommis 2013-07-05 19:35
mieste ne vienas važinėji, todėl kibiriuke riedant nori nenori tenka taikytis prie srauto, kuris, jaunėlius eliminavus, smarkiai sulėtėja, nes 25-ų ir daugiau paprastai vairuoja galva, o ne galvute, o jei koks vienas kitas ir išlenda, didelės įtakos tai nebedaro. Airija, Anglija taip važinėja, ir pakanka užmest akį į avarijų suvestines, kad suprast, jog tai tikrai veikia.
blizzard 2013-07-05 19:37
tarp 70 ir 140kw koks 4 sekundžių skirtumas nuo 0 iki 100km/h Aišku nuo atomobilio priklauso, pvz tie bmw 2,5l bendziniai dažniausiai būna pajungti ant paprastų dujų, tai jie iki to 60km/h startuoja labai panašiai kaip ir 66/81kw dyzeliukai.. Visgi mieste nevažinėji aukštais sūkiais, kur pats bendzininio motoro galios pikas, o su dyzeliuku sau kali iki 3000 (pusę apsukų limito), meti kitą bėgį ir iškart pradedi bėgėtis nuo galios piko.. dėl to ir sakau, kad mieste praktiškai nelabai jaučiasi tas skirtumas tarp tų 60kw ir 140kw.. Nėra kur tų kw išnaudot.. tuo labiau kad yra automobilių srautas ir nesvarbu koks tu erelis bebūtum, niekur tu toli nepabėgsi.. O kas liečia šitą atvejį, tai nereikia pamiršt kad čia pirmas ir turbūt paskutinis toks atvejis šiais metais, kasmet tokių atvejų pasitaiko po kelis..
Arthuras 2013-07-05 19:42
O jau su kokiu BMW važiuojant, tai jau negalima važiuot su srautu, ar tą daryt sunkiau? Jei idiotas netelpa eisme su BMW, netilps ir su Civic'u... Per sunku suprast, kad kur kas daugiau faktorių daro įtaką žuvusiųjų skaičiui, nei tas vienas įstatymas?.. Kiek išvis būna tokių avarijų, kuomet per tokius kvailius nukenčia žmones? Vienetai. Pastaroji avarija buvo pirmoji tokia šiais metais, greičiausiai. Dėl to kurti bukagalvišką įstatymą?..
Tommis 2013-07-05 19:43
ar pačiam teko kada po miestą su 1.6 dyzeliuku paraižyt? Sprendžiant iš komentaro - ne
blizzard 2013-07-05 19:47
su 1,6 dyzeliuku, jeigu jis naujos kartos, dar ne tiek galima padaryt
Simplicity 2013-07-05 20:12
Šiemet pėsčiuosius nutėškė gal ir pirmą kartą, bet ne per seniausiai Klaipėdoj jaunuolis pas Šventą Petrą išsiuntė du savo bendraamžius p.s. Kam važinėjant su protu ir pagal taisykles reikia pusantro šimto arklių po kapotu? Naujas 1,6l dyzelis iki 100 km/h bėgėjasi visas dešimt sekundžių. Ir dar iš čia kyla toks paprastas lietuviškas klausimas — iš kur pas lietuvišką studentą pinigai trejeto metų senumo golf'ui? p.p.s. Reikėtų tave į kokią Airiją ar Jungtinę Karalystę keletui metų iškomandiruot. Galėtum čia visiems įrodinėt koks puikus vairuotojas tu esi ir koks tau ne lygis su 1.0l motoru važinėt (automobiliams su didesniu motoru aštuoniolikmečiai/jų tėvai negauna draudimo). Manau, kad toks kaip tu, jei pasistengtų, galėtų net į Strasbūrą laišką parašyti — pastoviai piktinies bet kokiais sprendimais, kuriais bandoma gerinti situaciją Lietuvos keliuose
Arthuras 2013-07-05 20:47
Jei sprendimai būtų protingi, niekas nesipiktintų. Netoleruoju idiotizmo, nelogiškų sprendimų, populizmo. Draudimas važinėti su galingesniais nei 70kw automobiliais, kitais žodžiais, būtų tiesiog draudimas apskritai važinėti ir įgytį patirtį dažnam jaunam asmeniui. Dar geriau - po 5 metų nuo teisių išsilaikymo, bet be visiškos praktikos, išvažiuos į gatves asmuo, kuris jau galės lakstyt kiek norės. Šiaip, tuščia diskusija, nes nieko tokio neįgyvendins vis viena.
evaldosia 2013-07-05 22:00
kai perėjoje vienas sustoja ,o kitas ne, reikia kažką daryti.prieš 5 metus aš sustojau praleisti pėstijį prie perėjos,o kitas auto vos nepartrenkė pralėkęs.gerai kad mergina su reakcija buvo,atšoko.o šiaip dabartinis jaunimas vaikšto per perėjas su ausinėmis ir net nesidairo.matyt mirties ieško.draudimai ir baudos nepadeda.reikalinga kasdienė kontrolė iš policijos pusės.
blizzard 2013-07-05 22:19
^ Pritariu dėl pėsčiųjų, jie savo atsakomybės naštą dažnai nusimeta nuo savo pečių.. užtenka ir saugaus greičio, kad nukirstum, kad ir per perėja, gali nepastebėt, gali saulė apakint ir t.t. gi visko pasitaiko.. pėstieji irgi turėtų atsakingiau elgtis perėjose..
Arns 2013-07-05 22:38
Arthuras, neapsimetinėk, automobilio galia yra labai daug. Kažin ar koks girtuolis su žiguliuku spaus spaus kol pasieks tą 150 km/h. Tuo tarpu su kokiu bemvu tai tik sekundžių reikalas. Tad ne kiekvienas kantrybės turės. Kitas reikalas mieste, nuo vienos perėjos/šviesoforo su galinga įsibegėsi iki mirtino greičio, o su paprasta tik iki sužalojimo. Saugumo atveju tai nepaprastai daug, ar teks ką gramdyti nuo gatvės ar tik vežti į ligoninę dėl lūžių. Nedidelis žingsnelis, bet vis geriau nei nieko (ką būtent tu ir siūlai). Nuo kada trauka saugumo faktorius? Manau visus saugumo ekspertus metas į pensiją... Aš ir nesugalvoju jokios geresnės naudos iš traukos, nebent naglas užlindinėjimas, lenkimas kada negalima, tada iš sunkios padėties gal ir gali ištraukti. Bet saugumo prasme į tokias situacijas turi iš vis nepakliūti arba tikimybė būti tokia pati kaip, kad trenks žaibas... Kiek Lietuvoje žūna žmonių dėl blogos kelių būklės? Nebent ereliai lekiantys greičiau nei galima, tada jiems visko ir nutinka. Normaliai važiuojant galima kalbėti apie padangų, važiuoklės gadinimą, bet tik ne kaip apie avarijų priežastį. Lakstymas su galingais automobiliais kažko išmokys? Tai gal visiem privalomai tik su džipais važiuoti, kruių pravažumas geresnis, trauka geresnė, geresnė pasyvi apsauga avarijos atveju ir t.t.? Pagrindinius vairavimo įgūdžius ūgdo važiavimas šalia kitų eismo dalyvių, kada išmoksti jausti greitį, atstumus, pastebėti kliūtis.
Arthuras 2013-07-05 22:54
Nesugebi net suvokt to, kad vairuotojas Lietuvoje turi didelę dalį savo dėmesio skirt tam, kad neįlėkt į duobę ir nepamest ratų, o ne stebėt aplinką ir pėsčiuosius. Ir apskritai, turime daug vienos juostos labai intensyvių kelių, kuriuose senai turėjo būti padarytos dvi juostos į vieną ir į kitą pusę. Apskritai, užbaigdamas diskusiją pasakysiu tokius faktus: tokių avarijų, kurios būtų tiesiogiai susijusios su automobilio galia ir žūtų žmonės, atsitinka keletą kartų per metus visoje Lietuvoje. T.y. atsiranda vienas kitas debilas, iš kurio teisės senai turėjo būt atimtos. O jūs demonizuojat visą jaunimą, kuris esą laksto be galvos. Tik kažkaip tokių avarijų, kaip pastaroji - labai, labai nedaug... Dėka tokio įstatymo, su problemomis susidurtų dešimtys tūkstančių žmonių, įgautų mažiau patirties (nes retas kuris nusiperka iškart savo automobilį, o tėvų negalėtų vairuot), negalėtų dirbt ir pan.
immortallt 2013-07-05 23:36
Tai kadangi keli iš jaunimo nusikalto, kodėl nesiūloma iškart visą jaunimą kalėjiman uždaryt? Gi tai adekvatus sprendimas pagal jus. Baikit skiesti nesąmones.
Arns 2013-07-06 00:02
Aišku kad taip. Bet turime gaidelius, dėl kurių milžiniškus pinigus turime leisti bereikalingiems žiedams, kalneliams, papildomam ženklinimui... Nemaža dalis Vakarų Europos kelininkų tiek nesisaskina, jei kelias skirtas važiuoti ant 50 km/h, tai ir nedaro jo tokio kad saugiau ant 150 km/h važiuotumei. Bet gaideliams mat nesaugu, kad taip lėkdami rizikuoja kliudyt kelkraštį ar nepastebėt jog kelias po truputi sukasi, ar susikerta su kitais... Taip ir perrekonstruojam į autostradas kaimo keliukus, kur pravažiuoja 100 automobilių per dieną, bet neranam pinigų keliams, kurie tiek per valandą praleidžia. Gi didžiausios juodosios skylės žymimos būtent nuošaliuose, ir ant jų rėkiama kaip nesaugiais. immortallt, matyt pats esi tais gaidelis, kuriam smarkiai kliūtu, tai bandai kitus krokodilo ašaromis graudinti. Niekas nekaltų niekur nesodins, priešingai, kaltus sodins, o nenorinčius nusikalsti apsaugos. Na nepražus jaunuolis jei savo vairavimo karjerą pradės nuo tautos automobilio, o ne nuo bolido, su kuriuo galės aplenkti taip skriaudžiančias furas, ar keliom minutem greičiau nuo Klaipėdos iki Vilniaus nusigauti. Dar paverkim, kad būsimasis tėvelis (po kelių metų) negali iš karto, būsimai didelei šeimai, įsigyti didelio džipo ar vienatūrio. Kaip gi po 15-os metų vaikučius iki ežero nuveš?
rimasD 2013-07-06 00:24
Taip taip. Kilovatų skaičius neturėtų viršyti IQ.
immortallt 2013-07-06 02:39
Manęs toks įstatymas neliečia nė per plauko juodymą. Ir aš esu už bausmių griežtinimą, bet ne baudimą visų, nes keli nusikalto. Tu būtent nori baustii visus, už kitus, kaip aš hyperbolizavau - sodinti į kalėjimą profilaktiškai. Kokias tai problemas išspręs? JOKIŲ. Kokias sukurs? Eilę. Vat taip priimami sprendimai ir artina mus labiau prie Afrikos nei prie vakarų pasaulio. Jei važiuoji autostrada, leidžiamas greitis vasarą 130, o fūra velkas 100. Kam lenkti? Aišku galima nelenkti, galima važiuoti autostrada ir minimaliu 50km/h greičiu. Bet vis tiek, aš lieku prie to, kad geriau iškart mokyklą baigusius jaunimą susodinam į kalėjimus iki 21 metų. Praeis visi banditizmai, išsispręs visos Lietuvos problemos, sumažės jaunimo nedarbas net. Nu gi logiška, ar ne Arns? (bandau mąstyti kaip tu)
Arns 2013-07-06 09:24
vis įsikandi kad baudžiami visi. Ir prie ko? Gi visi suprantam jog kelis metus išlaikęs teises nėra pilnavertis eismo dalyvis, tad tam ir klijuojamas žalias lapas, kad kiti suprastu ir nepyktu jei padaroma kokia "žioplesnė" klaida. Neleidžiamas pats didžiausias greitis. Bet gi tai nėra diskriminacija ir niekas nesiskundžia jog juos pasodino ir tyčiojasi. Tai kuo blogai neleisti sėsti į galingas transporto priemones, kurias neretai tik tiesiojoje ar tuščioje gatvėje skersai metantys temoka valdyti? Lėtai besivelkanti fura? Normaliuose keliuose neteko matyti, na, o autostradose yra bent dvi vienpusės eismo juostos. Turėkim kultūros susitarti kuri greitoji, o kuri lėtoji, bei nesivilkti kur nepriklauso. Plius gi patys kartojat, kad su kiekviena iki 100 įsibėgėsi, o mes ne vokiečiai, tas tavo minėtas 130 km/h ir yra pats didžiausias leidžiamas greitis Lietuvoje. Kame bėdos? Gal norisi jog reiktu įvesti tachometrus/juodasias dėžes automobiliuose, kad policininkai sustabdę patikrintu ir pagal juos nustatytu kas gi iš erelių mėgsta lakstyti?