Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
prusas 2014-02-15 12:28
Liudiju...Bitė yra klasikiniai sukčiai. Mane asmeniškai apgavę, standartiniu siukčiavimo būdu. Kai pasiūlė planą su pajuodintais skaičiai ir tik teksto apačioje smulkiomis raidelėmis įrašę pastabą, anuliuojančią visus siūlomus privalumus. Perėjau į Bitę ir po pusės metų išsiaiškinau, kodėl nesumažėjo sąskaitos. Todėl kad kainos pasiūlyme privačiam klientui buvo pateiktos be pvm. O realiai reikėjo mokėti +21%. Jau pasirašant sutartį kurjeris tiesiog neleido pilnai perskaityti, nes kabojo ant sprando, bumbėdamas ir skubindamas, kad vėluoja. Klasikinė gerai apgalvota sukčiavimo operacija. O kai paskambinau, pasiaiškinti apsimetė šlangomis. Todėl kai pamačiau tą naują Bitės reklamą, esu įsitikinęs, kad tai nauja gerai paruošta sukčiavimo operacija durnelių paieškai. Man su 4 telefonais tai kainavo per metus apie 600 litų.
Ir jei aš tų pinigų niekada neatsiimsiu, tai papasakodams bet atimsiu juos iš Bitės su antireklama. Sukčius reikia naikinti.
rwc 2014-02-16 00:20
Taip, už Optima - tai prašom įrodymus ant stalo. Jeigu turi liudytoją - pateik jo čekius viešai. Negali pateikti viešai? Tai užsičiaupk ir ieškok kitokių reklamos formų.
Unikali durnaropė 2014-02-16 02:18
rwc, dėl pirmosios komentaro dalies sutinku ir rodau . O, bet, tačiau... Aš į situaciją žiūriu kiek kitu kampu. Aš prisimenu ir ankstesnes
negaliu neatsigrožėti tokiom reklamom (jei rasiu, įkelsiu ir daugiau)
http://www.youtube.com/watch?v=w8inZsjWBgc
rwc 2014-02-16 17:32
Matai, , neva siūlo kažkokią universalią išeitį. Kadangi pliusų kaip ir nėra - belieka pasirinktinai atakuoti konkrečių konkurentų konkrečių paslaugų konkrečius minusus.
Unikali durnaropė 2014-02-17 01:17
rwc, kadangi esi didis gerbėjas, pamaniau, kad patiks (jei dar nematęs). Gal tuo pačiu ir nuoskauda atslūgs nuo duzgesio ausyse
rwc 2014-02-18 18:59
Šiaip jau visai nesu Tele2 gerbėjas. Prieš keletą metų būčiau sakęs "bet kas, tik ne Tele2". Neaiškios sąskaitos, bilekokios sumos, prasta ryšio kokybė... Bet nuo to laiko Tele2 pavirto visai solidžiu tinklu, niekuo ne prastesniu už kitus du.
Tiesiog, per tą laiką tiek Omnis, tiek Bitė mane tragiškai nuvylė. Pirmiausia - požiūriu į lojalų klientą. Toks įspūdis, kad jiems svarbiau kuo daugiau klientų persivilioti vien dėl statistikos, įpainioti į ilgalaikius įpareigojimus, o išlaikyti klientą, kad jis žinotų, už ką moka ir jaustųsi vertinamas - jau antralaikis dalykas. Toli Tele2 iki tokio aptarnavimo kaip, pvz., Orange - bet mano akimis, iš trijų blogybių Lietuvoje jie šiuo metu mažiausia.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Teisės profesorius: „Tele2“ veiksmai – ypač grubus pažeidimas (Video)