Klaipėdoje – dar neregėta mūsų šalyje miesto transporto naujovė (5)
Klaipėdoje pradėjo veikti pirmasis šalyje keleivių persodinimo terminalas. Jame automobilius ir dviračius palikę priemiesčių gyventojai, toliau kelionę tęsti skatinami viešuoju transportu. Taip siekiama sumažinti automobilių srautus Klaipėdos centre.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pirmasis šalyje ir mieste keleivių persodinimo terminalas įrengtas šiauriniame Klaipėdos pakraštyje, kur įsikūręs ligoninių kompleksas. Čia įrengta 40 vietų automobilių stovėjimo aikštelė, į kurią patekti gali elektroninį miesto autobusų bilietą turintys žmonės.
„Šioje aikštelėje, jeigu turi nuolatinį bilietą, problemų nėra. Arba kortelę nešiojamąją. Tu ją pridedi, įvažiuoji ir palieki automobilį. Toliau gali sėsti į maršrutinį autobusą ir važiuoti per visą miestą“, – sako Judita Simonavičiūtė, Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorė.
Atskirai už automobilių laikymą šioje aikštelėje mokėti nereikia. Terminalas daugiausia skirtas gyventojams, atvykstantiems iš priemiesčių, iki kurių viešasis transportas nevažiuoja.
Didelė Klaipėdos miesto problema-nemažai klaipėdiečių yra išvažiavę į Klaipėdos priemiesčius ir neturėdami socialinės infrastruktūros, jie kasdien važinėjasi su savo asmeniniais automobiliais. Tikslas mažinti tokių transporto priemonių skaičių ir kad aikštelės atsirastų prie visų įvažiavimų į Klaipėdos miestą“, – sako Gintaras Neniškis, VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius.
Keliauti po Klaipėdą viešuoju transportu gali ir iki terminalo atvykusieji dviračiais. Netoliese įrengta trisdešimties vietų dviračių aikštelė bei vienas konteineris. Iš viso jų bus penki, kiekviename tilps po du dviračius. Atrakinti konteinerius gyventojai galės mobiliaisiais telefonais. Kitąmet čia žadama įrengti ir dvi vietas elektromobiliams įkrauti, o ateityje turėtų atsirasti ir daugiaaukštė automobilių stovėjimo aikštelė.
Keleivių persodinimo terminalai itin populiarūs Europoje. Klaipėdoje jis pastatytas už lėšas, surinktas už mokamą automobilių statymą mieste, ir iš viso kainavo apie pusę milijono litų. Daugiau kaip 80 proc. šių pinigų planuojama susigrąžinti iš ES fondų.
„Šioje aikštelėje, jeigu turi nuolatinį bilietą, problemų nėra. Arba kortelę nešiojamąją. Tu ją pridedi, įvažiuoji ir palieki automobilį. Toliau gali sėsti į maršrutinį autobusą ir važiuoti per visą miestą“, – sako Judita Simonavičiūtė, Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorė.
Atskirai už automobilių laikymą šioje aikštelėje mokėti nereikia. Terminalas daugiausia skirtas gyventojams, atvykstantiems iš priemiesčių, iki kurių viešasis transportas nevažiuoja.
Didelė Klaipėdos miesto problema-nemažai klaipėdiečių yra išvažiavę į Klaipėdos priemiesčius ir neturėdami socialinės infrastruktūros, jie kasdien važinėjasi su savo asmeniniais automobiliais. Tikslas mažinti tokių transporto priemonių skaičių ir kad aikštelės atsirastų prie visų įvažiavimų į Klaipėdos miestą“, – sako Gintaras Neniškis, VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius.
Keliauti po Klaipėdą viešuoju transportu gali ir iki terminalo atvykusieji dviračiais. Netoliese įrengta trisdešimties vietų dviračių aikštelė bei vienas konteineris. Iš viso jų bus penki, kiekviename tilps po du dviračius. Atrakinti konteinerius gyventojai galės mobiliaisiais telefonais. Kitąmet čia žadama įrengti ir dvi vietas elektromobiliams įkrauti, o ateityje turėtų atsirasti ir daugiaaukštė automobilių stovėjimo aikštelė.
Keleivių persodinimo terminalai itin populiarūs Europoje. Klaipėdoje jis pastatytas už lėšas, surinktas už mokamą automobilių statymą mieste, ir iš viso kainavo apie pusę milijono litų. Daugiau kaip 80 proc. šių pinigų planuojama susigrąžinti iš ES fondų.
(24)
(1)
(23)