HTC – apie savo ateitį, bedvasį Samsung ir Apple kultą (0)
Leidinio Ad Age žurnalistai pabendravo su neseniai į HTC marketingo padalinio vyriausiojo vadovo pareigas paskirtu Idris Mootee, kuris pasidalino savo mintimis apie tolimesnį HTC prekės ženklo vystymą ir kompanijos siekį sugrįžti į išmaniųjų telefonų rinkos Olimpą.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Daugelis išmaniųjų telefonų gamintojų nori tapti „antrąja Apple“, kuri savo augančiai gerbėjų armijai parduoda kažką daugiau, nei tiesiog elektronikos įrenginius. Tačiau HTC atstovas pažymi ne pačius geriausius siekio tapti „antruoju“ pavyzdžius.
Pavyzdžiui, Idris Mootee tvirtina, jog Samsung savo išmaniuosius telefonus gamina vien tik dėl pelno gavimo, kažkokios ypatingos „idėjos“ korėjiečių prekės ženklas neturi. Xiaomi verslo modelis gali būti sėkmingas tik trumpalaikėje perspektyvoje, tačiau JAV rinkoje kinų gamintojas ateities neturi.
Savo ruožtu, HTC nori surasti „aukso vidurį“ tarp dviejų kraštutinumų, teigė HTC marketingo padalinio vadovas.
Savo išmaniųjų telefonų reklamai HTC vėl ketina pasikviesti Holivudo aktorių Robert Downey Jr., kuris atliko pagrindinio herojaus vaidmenį filme „Geležinis žmogus“. Tiesa, šį kartą aktorius neparodys savo veido, o reklamoje dalyvaus nepastebimai.
Idris Mootee paaiškino, jog nebrangių išmaniųjų telefonų segmentas kompanijos HTC nevilioja, kadangi jis negarantuoja reikiamos pelno maržos, o konkurencija ten labai didelė. Be to, esant tokiam žemam kainų lygiui, sukurti produktą bent su tam tikrais unikalumo bruožais neįmanoma. Jei žmonės ieško geriausio, jie pasiruošę už tai primokėti.
Sprendimas išleisti virtualios realybės įrangą Vive, anot HTC marketingo vadovo – tai noras apsidrausti nesėkmės išmaniųjų telefonų rinkoje atveju. Antra vertus, masiniu produktu Vive nelaikomas. Dėl šios priežasties ir reklamuoti jo neketinama – tuomet turimos atsargos būtų išparduotos žaibiškai. Tikėtina, kad Vive bus naudojamas kaip HTC reklaminis įrankis kompanijos prestižui padidinti.