Su kokiu automobiliu „Greiti ir įsiutę“ daužė dangoraižius? (Video)
(0)
Jei dar nematėte kultinio filmo „Greiti ir įsiutę“ septintosios dalies, nieko baisaus – neišduosime jokių kitų įvykių, negu buvo rodyta šio filmo anonse, pasirodžiusiame per „Superbowl“ varžybų pertrauką.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Be garsiausių aktorių filme „Greiti ir įsiutę 7“ pasirodė ir ne vienas įspūdingas automobilis, o viena iš labiausiai žadą atimančių scenų buvo ryškiai raudono sportinio automobilio skrydis iš vieno stiklinio dangoraižio į kitą.
Kas tai per modelis? Nėra ko gėdytis, jei anksčiau jo nebuvote nei matę, nei girdėję. Tai „Lykan HyperSport“, pagamintas Artimuosiuose Rytuose įsikūrusioje „W Motors“ studijoje.
Nors ši automobilių gamintoja įsikūrė vos prieš trejus metus, ji nepasikuklino pirmojo savo modelio įkainoti net 3,13 mln. eurų – beveik milijonu brangiau, nei „Bugati Veyron“.
Skaičiuojama, kad „Lykan HyperSport“ yra trečias brangiausias automobilis pasaulyje. Jį lenkia tik 4,5 mln. JAV dolerių kainuojantis „Lamborghini Veneno“ ir vienetinis 8 mln. JAV dolerių vertės „Maybach Exelero“.
„Lykan HyperSport“ varomas „Porsche“ 3,7 litrų darbo tūrio 750 AG I6 formos varikliu su dviguba turbina.
Iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 2,8 sek., o maksimalus automobilio greitis – 385 km/val.
Jo techniniai duomenys įspūdingi, tačiau labiausiai kainos kartelę užkelia ne jie, o prabangos detalės. Vien „HyperSport“ priekiniai žibintai gaminami iš titano plokštelėse įtaisytų šviesos diodų, skleidžiančių šviesą per 420 tikrų deimantų. Saloną pirkėjas taip pat gali pagal pageidavimus išpuošti auksu bei brangakmeniais.
Gamintojas planuoja surinkti vos 7 „HyperSport“, bet nepaisant tokio išskirtinumo per dvejus metus Libano įmonei pavyko parduoti tik tris automobilius.
„Greiti ir įsiutę 7“ juostoje prašmatniam automobiliui skirta palyginus labai daug dėmesio – tragiškai žuvusio aktoriaus Paulo Walkerio vaidinamas Brianas O'Conneris vos išvydęs automobilį pažeria gausybę techninių detalių, o automobilis ekrane rodomas keletą minučių. Tačiau nei filmo kūrėjai, nei „W Motors“ neatskleidė, kiek buvo sumokėta už tokią automobilio reklamą.