Kodėl DirectX 12 nudžiugins PC, bet nuliūdins konsolių savininkus  (1)

Buvęs studijos Naughty Dog specialistas Johnas Hable‘as mano, kad perėjus prie naujojo API DirectX12, iš esmės, laimės asmeniniai kompiuteriai, o štai žaidimų konsolės galės pasigirti tik labai nedideliu spartos prieaugiu, arba jo visai nebus.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Johnas Hable‘as savo prognozę motyvuoja, remdamasis pagrindiniu DirectX 12 pranašumu prieš DirectX 11 – centrinio procesoriaus apkrovų sumažėjimu.

Žaidimų kūrėjas teigia, kad šiuolaikinių žaidimų PC produktyvumas negali sparčiai didėti dėl šiuolaikinių procesorių, todėl būtent PC daugiausia laimės, pasirodžius DirectX 12.

Tai patvirtina ir testai, kuriuose, pavyzdžiui, sistema su Core i7-2600K, GeForce GTX 670 su nauju API kai kuriose srityse paspartėja net iki 400%.

Savo ruožtu, konsolių spartos lygis, anot jo, turi kitą silpną vietą – grafinį procesorių, todėl konsolės po perėjimo prie DirectX 12 praktiškai nieko nelaimėtų.

Johnas Hable‘as pabrėžė, kad DirectX 12 (ir API Vulkan) žymiai efektyvesni operacijose, kurios susijusios su didžiuliais duomenų apdorojimo kiekiais, tame tarpe ir atvaizdavimo iškvietimo operacijose.

Šiuo metu vienu iš nedaugelio anonsuotų žaidimų su garantuotu DirectX 12 palaikymu yra Deus Ex: Mankind Divided. Studija CD Projekt RED savo laiku taip pat kalbėjo apie galimybę, jog naujojo API palaikymas atsiras The Witcher 3: Wild Hunt.

Masinis DirectX 12 žaidimų pasirodymas turėtų prasidėti nuo 2015 m. pabaigos. Šiuo metu naujojo API produktyvumą galima išbandyti teste 3DMark, tačiau be Windows 10 to padaryti, deja, nepavyks.

FACEIT.LT – IT Naujienos

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Faceit.lt
(26)
(3)
(23)

Komentarai (1)