Profesionalų patarimas: venkite kaip „velnias kryžiaus“ naudotų automobilių iš Italijos ir Ispanijos (0)
Naudoto automobilio pasirinkimas yra vienas sudėtingiausių pirkinių. Čia, priešingai nei renkantis naują automobilį, reikia įvertinti ne tik kainą, komplektaciją ir eksploatacijos kaštus, bet ir būklę. Kaip tą padaryti, universalaus patarimo nėra, tačiau naudotų automobilių pardavėjai atskleidžia kelis pagrindinius principus, kuriais vadovaujantis galima iki minimumo sumažinti riziką nusipirkti nekokybišką mašiną.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Ne vienam tiek Lietuvos, tiek Vokietijos ar Prancūzijos automobilių skelbimų portaluose naršančiam žmogui turėjo iškilti klausimas, kodėl išoriškai tokie patys automobiliai Vakarų Europoje yra brangesni nei Lietuvoje.
„Tai paradoksas, dėl kurio kaltinti, aišku, kažko negalima. Tas pats automobilis, tie patys pagaminimo metai, ta pati komplektacija, bet vienas nuvažiavęs 200 tūkst., o kitas pusę milijono km. Ir kaina atitinkamai skiriasi. Tad panašu, kad mūsų pardavėjai perka automobilius su didelėmis ridomis, jas atsuka ir pardavinėja „nedaug naudotas“ mašinas už mažesnę nei rinkos kaina“, – kalbėjo BRC autocentro verslo plėtros vadovas Andrius Šeršniovas.
Tai vyksta ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Europos valstybėse – pavyzdžiui, ne išimtis yra Italija. BRC atstovo teigimu, geriausi automobiliai į Lietuvą atvyksta iš Vokietijos ir Beniliukso šalių. Prancūzija yra „kažkur per vidurį“, o pačios prasčiausios transporto priemonės į Lietuvą atkeliauja iš Italijos ar Ispanijos.
„Čia ir techninių problemų daugiau būna, ir su dokumentais netvarka – ne kartą ten esame susidūrę su bėdomis. Nėra taip, kad visos mašinos tokios, bet, bendrai žiūrint, iš Italijos pačios prasčiausios mašinos atkeliauja“, – tvirtino A. Šeršniovas.
Klaipėdoje naudotus automobilius pardavinėjančios įmonės „Westauto“ direktorius Romas Rušinskas pritarė, kad naudoti automobiliai iš Vokietijos ar Olandijos yra tvarkingiausi, o jo įmonė iš Prancūzijos ar Italijos automobilių net neveža – nepasitiki.
„Tiek italas, tiek ispanas, jeigu jam reikia gero naudoto automobilio, jis važiuos į Vokietiją. Vokiečiai yra pedantiški, ten yra geriausiai išlaikyti automobiliai už realią kainą. Nėra taip, kad ten jie pigūs – jeigu moki gerus pinigus, gauni gerą automobilį“, – kalbėjo R. Rušinskas.
Jo manymu, iš tolimesnių Vakarų Europos šalių automobilių gabenti neverta – ten ne tik transportavimo išlaidos didesnės, bet ir pačios mašinos būna mažiau tvarkingos, o kartais ir atsuktais kilometražais.