„Uber“ suklaidintiems keleiviams išmokės milijonus dolerių (1)
Vežimo paslaugas teikianti bendrovė „Uber“ ketvirtadienį paskelbė išmokėsianti 28,5 mln. dolerių pagal du įmonei suklaidintų klientų iškeltus ieškinius.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Juose skundžiamasi, kad bendrovė klaidino vartotojus dėl saugumo paslaugų ir su jomis susijusių mokesčių, rašo chicagotribune.com.
Įmonės atstovai federaliniam teisėjui San Franciske paskelbė norinti išmokėti kompensacijas beveik 25 mln. keleivių, pasinaudojusių „Uber“ paslaugomis JAV nuo 2013 m. sausio 1 d. iki 2016 m. sausio 31 d.
„Uber“ atstovai tikino, kad ir toliau investuos lėšas į naujų technologijų diegimą ir klientų aptarnavimo gerinimą tam, kad būtų užtikrintas saugumas.
Ieškiniai įmonei buvo iškelti už tai, kad klientai mokėjo iki 2,30 dolerio siekiantį vadinamąjį saugumo mokestį, pagal kurį įmonė turėjo imti vairuotojų pirštų atspaudus, tačiau to nedarė.
Dėl šios priežasties „Uber“ privalės šį mokestį pervadinti iš „saugaus vežimo mokesčio“ į „rezervavimo mokestį“.